Przetargi.pl
Opracowanie scenariusza wystawy dla budynku Muzeum Historycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i adaptacja budynku na potrzeby Muzeum Historycznego w Skierniewicach”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie scenariusza wystawy dla budynku Muzeum Historycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i adaptacja budynku na potrzeby Muzeum Historycznego w Skierniewicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 832-57-74 nr faksu 0-46 834-51-51; 0-46 832-57-74, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na opracowanie scenariusza wystawy dla budynku Muzeum Historycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i adaptacja budynku na potrzeby Muzeum Historycznego w Skierniewicach”. 2. Rodzaj zamówienia: Usługi 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych. 6. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28.02.2017r.. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania, roboty oraz ich lokalizacja Opracowanie scenariusza wystawy dla budynku Muzeum Historycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i adaptacja budynku na potrzeby Muzeum Historycznego w Skierniewicach”. 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: 79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz 79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz 92312000-1 - Usługi artystyczne 92521100-0 - Usługi wystawowe świadczone przez muzea 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 9.2 Zakres prac 9.2.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: „Założeniach do scenariusza wystawy”, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ i będący jej integralną częścią. 9.2.2. W skład zamówienia wchodzi: 9.2.2.1. Scenariusz wystawy, 9.2.2.2. Niezbędne dla realizacji scenariusza wystawy projekty zamienne: aranżacji wnętrz, zmiany wyposażenia, przebudowy wnętrz i/lub instalacji wewnętrznych, Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz ewentualna zmiana pozwolenia na budowę. 9.2.2.3. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt pozyska wszelkiego rodzaju informacje o eksponatach. 9.2.2.4. Scenariusz wystawy winien być uzgodniony z Zamawiającym, użytkownikiem „Izbą Historii Skierniewic” oraz innymi, których uzgodnienie jest niezbędne, a wynika z przepisów prawa. 9.2.2.5. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. W przypadku wystąpienia błędów w projekcie ewentualnej niezbędnej przebudowy instalacji wewnętrznych, konieczności wykonania dodatkowych opracowań, a także w przypadku konieczności sporządzenia dokumentacji zamiennej, ich wykonania w ramach kwoty umownej wynagrodzenia – nadzoru autorskiego. 9.2.2.6. Udzielanie pełnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego, faxem lub pocztą elektroniczną. 9.2.2.7. Opracowanie dokumentacji zaopatrzonej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z Umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a ponadto, że kosztorysy inwestorskie są aktualne według stanu na dzień podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego ich przekazanie Zamawiającemu. 9.2.2.8. Usunięcie wad w opracowaniu, w tym usunięcie braków, dokonanie uzupełnień bądź wprowadzenie w nim innych zmian - w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do tego opracowania przez Zamawiającego lub inne uprawnione Organy - bez dodatkowego wynagrodzenia. 9.2.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku do umowy „Założeniach do scenariusza wystawy” może ulec zmianie, o ile wyniknie to z ustaleń i uzgodnień dokonywanych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, w szczególności ustaleń z Zamawiającym. 9.2.4. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po podpisaniu umowy do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem o wystawienie stosownego pełnomocnictwa/pełnomocnictw w celu realizacji zamówienia. Strony zgodnie ustalają, że Zamawiający udzieli wskazanym przez Wykonawcę osobom - pełnomocnictw do reprezentowania Zamawiającego i występowania w jego imieniu przed organami i instytucjami we wszystkich sprawach obejmujących ustalenie eksponatów i ich rodzaju, formalno-prawnych związanych z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, opinii, uzgodnień. Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej nie będą zawierały upoważnienia do zaciągania przez Wykonawcę, czy też wskazane przez niego osoby - jakichkolwiek zobowiązań w imieniu i na rzecz Zamawiającego. 9.2.5. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy będących w jego posiadaniu materiałów źródłowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w terminach uzgodnionych przez Strony. 9.2.6. Wykonawca oświadcza, że posiada zdolność techniczną lub zawodową potrzebne do realizacji w/w zadania, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia. 9.2.7. Wykonawca zapewni wykonanie świadczeń objętych Umową z należytą profesjonalną starannością, w sposób zgodny z wymaganiami przepisów prawa i obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zachowaniem standardów właściwych dla danej kategorii prac. 9.2.8. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przez niego obowiązków wynikających z Umowy. 9.2.9. Wszystkie zaproponowane urządzenia i rozwiązania techniczne muszą spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów prawa. 9.2.10. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały , sprzęt i urządzenia atestowane i dopuszczone do stosowania. 9.2.11. Zamawiający wymaga, aby opracowanie było kompletnym materiałem, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe na wykonanie przedmiotu umowy. 9.2.12. Zamawiający wymaga aby dokumentacja była sporządzona zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na proces sporządzania oferty, a więc taki, który nie utrudni uczciwej konkurencji, zakazuje się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 9.2.13. Zamawiający oświadcza, że budynek, w którym planowana jest realizacja przedmiotu zamówienia - objęty jest projektem architektoniczno-budowlanym i projektami branżowymi, w tym projektem wnętrz ekspozycji, w stosunku do którego obowiązują prawa autorskie. Na Wykonawcy przedmiotu umowy ciąży obowiązek uzyskania zgody od autora projektów architektoniczno-budowlanego i branżowych na wprowadzenie zmian w wymienionych projektach, wynikających z projektu scenariusza wystawy. Autor projektów architektoniczno-budowlanego i branżowych deklaruje współpracę z Wykonawcą przedmiotu umowy. Zamawiający oświadcza, że przejął, zgodnie z umową autorskie prawa majątkowe do w/w projektów, m.in. w zakresie użytkowania opracowań projektowych na użytek własny oraz jednostek podległych, dla potrzeb ustawowych i statutowych zadań Zamawiającego, w tym w szczególności przekazać opracowania projektowe lub ich dowolna część (także kopie): innym wykonawcom jako podstawę lub materiał wyjściowy do wykonania innych opracowań projektowych. UWAGA: Wykonawca udziela gwarancji na okres 48 miesięcy liczonej od dnia odbioru końcowego na wykonane zamówienie objęte niniejszym zamówieniem. 9.3. Zakres ilościowy opracowań 9.3.1 Scenariusz wystawy (5 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej). 9.3.2 Projekty zamienne, w przypadku konieczności zmiany wynikającej z przyjętych rozwiązań, w tym: 9.3.2.1 Projekty budowlane –(6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej). Dotyczy to wszystkich niezbędnych branż. 9.3.2.2 Projekty wykonawcze (w tym: projekt zamienny aranżacji wnętrz, projekt zmiany wyposażenia, projekt ewentualnej niezbędnej przebudowy wnętrz i/lub instalacji wewnętrznych) - (6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej) wszystkich niezbędnych branż. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ze sobą w jedną dokumentację, zawartości projektu budowlanego i zawartości projektu wykonawczego, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie materiały (rysunkowe i opisowe) niezbędne do prawidłowego wykonania poszczególnych zadań. 9.3.2.3 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (5 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej) – dotyczy wszystkich branż 9.3.2.4 Przedmiary robót (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie Excel) – dotyczy wszystkich branż. 9.3.2.5 Kosztorysy inwestorskie (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie excel) – dotyczy wszystkich branż, 9.3.3. Wszystkie inne materiały (projekty, dokumentacje, uzgodnienia) nie wymienione a niezbędne dla kompletnego wykonania zamówienia, wynikające z przyjętych rozwiązań przez projektanta. W przypadku konieczności zmiany pozwolenia na budowę wszystkie niezbędne materiały do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z pozwoleniem na budowę – 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej). Dotyczy to wszystkich niezbędnych branż. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie scenariusza wystawy dla budynku Muzeum Historycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i adaptacja budynku na potrzeby Muzeum Historycznego w Skierniewicach oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, szczegółowo opisanych cz. I pkt 9.2 i 9.3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79932000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium a) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert) b) Wadium może być wniesione w następujących formach: · W pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem – wadium – oferta na opracowanie scenariusza wystawy dla budynku Muzeum Historycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont i adaptacja budynku na potrzeby Muzeum Historycznego w Skierniewicach” · Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ▪ Gwarancji bankowej ▪ Gwarancji ubezpieczeniowej ▪ Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ▪ Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. ▪ Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. d) Wadium należy wnieść na okres związania ofertą e) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. f) Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach