Przetargi.pl
ARANŻACJA I WYKONANIE EKSPOZYCJI I WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUKI I TECHNIKI W ŁODZI

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ec1lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ARANŻACJA I WYKONANIE EKSPOZYCJI I WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUKI I TECHNIKI W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest usługa zaprojektowania i wykonania Stanowisk, zgodnie z poniższą specyfikacją, stanowiących część Ekspozycji Centrum Nauki i Techniki EC1 (CNiT), w ramach Ścieżki „Rozwój wiedzy i cywilizacji” w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na: ZADANIE 1 ZADANIE 2 ZADANIE 3 Poszczególne Zadania obejmują: ZADANIE 1: Wykonanie lub dokończenie, dostarczenie, podłączenie i uruchomienie Stanowisk zaprojektowanych przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ). W tej części Wykonawca ma w swoim zakresie: 1) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.6 Spadek swobodny; 2) zaprojektowanie dokończenia i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.19.2 Efekt Magnusa; 3) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.33 Lewitacja magnetyczna; 4) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.60 Odnawialne źródła energii. ZADANIE 2: Wykonanie, dostarczenie, podłączenie i uruchomienie Stanowisk na podstawie zaktualizowanych projektów wykonawczych Stanowisk. W tej części Wykonawca ma w swoim zakresie: 1) weryfikację dostarczonych przez Zamawiającego projektów wraz z uwagami oraz ich aktualizację; 2) wykonanie wg zaktualizowanego projektu Stanowiska 2.8 Rzut ukośny; 3) wykonanie wg zaktualizowanego projektu Stanowiska 2.11 Rezonans mechaniczny. ZADANIE 3: Wykonanie, dostarczenie, podłączenie i uruchomienie stanowisk zaprojektowanych przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ). W tej części Wykonawca ma w swoim zakresie: 1) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu wieloelementowego Stanowiska 2.4 Machina mechaniczna, składającego się ze Stanowisk: 2.4.1 Machina mechaniczna – zegar 2.4.2 Machina mechaniczna – przekładania 2.4.3 Machina mechaniczna – drezyna 2.4.4 Machina mechaniczna – zębatkowa układanka 2.4.5 Machina mechaniczna – labirynt szalonego mechanika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) dla poszczególnych zadań określa Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz załączona do niego dokumentacja: 1) 2.11 Rezonans mechaniczny 2 – zespół Stanowisk – Załącznik 1b do SIWZ 2) _2.8 Rzut ukośny – Załącznik 1c do SIWZ 3) _2.6 Spadek swobodny – Załącznik 1d do SIWZ 4) G01 Kiosk – Załącznik 1e do SIWZ 5) 2018.02.22_Projekt powykonawczy Instalacji elektrycznej i niskoprądowej Zadania 1,2,3 – Załącznik 1f do SIWZ PEŁEN DOSTĘP DO ZAŁĄCZNIKÓW 1b-1f znajduje się pod adresem: https://betelgeza.ec1lodz.pl/index.php/s/rmKXPQbNHA7VxFK Słownik definicji użytych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących niżej wymienione załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2a ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY DLA ZADANIA 1 Załącznik nr 2b ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY DLA ZADANIA 2 Załącznik nr 2c ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY DLA ZADANIA 3 Wszelkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, certyfikatów, atestów, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dla poszczególnych zadań udzielenia gwarancji w podanym niżej okresie: ZADANIE 1 - 24 miesiące ZADANIE 2 - minimum 24 miesiące, okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert ZADANIE 3 - 24 miesiące 1) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego pisemnie lub e-mailem, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 4) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze - w godzinach 9.00 - 13.00, 5) O dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym e-mailem do Zamawiającego na adres: Michał BUŁAWA – tel. 508 336 105, e-mail: m.bulawa@ec1lodz.pl We wniosku należy wskazać osobę, która będzie uczestniczyła w wizji. 6) Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym w drodze e-mailowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79932000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: ZADANIE 1 - 6 000,00 zł sześć tysięcy złotych ZADANIE 2 - 6 000,00 zł sześć tysięcy złotych ZADANIE 3 - 10 000,00 zł dziesięć tysięcy złotych Razem ZADANIA 1,2,3 - 22 000,00 zł dwadzieścia dwa tysiące złotych Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: PKO BP S.A Oddział w Łodzi Numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla żadnego z zadań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2) FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 3) PROJEKTY KONCEPCYJNE dla stanowisk: ZADANIE 1 – 2.6 Spadek swobodny ZADANIE 3 – 2.4.5 Labirynt szalonego mechanika składające się z następujących elementów: 1. 2 rzuty (przekrój poziomy i widok z góry), widoki z boku, przekrój pionowy Stanowiska/zespołu Stanowisk/strefy/scenografii z zaznaczonymi i opisanymi najważniejszymi elementami oraz wymiarami Stanowiska/zespołu Stanowisk/ strefy/scenografii, 2. Opis działania Stanowiska i interakcji ze Zwiedzającym, 3. Opis technologii wykonania i użytych materiałów, 4. Wizualizacja 3D z minimum 4 stron Stanowiska/zespołu Stanowisk/strefy /scenografii wraz z najbliższym otoczeniem – na podstawie tych wizualizacji Zamawiający oceni kryterium estetyczne dla każdego Stanowiska pod kątem wytycznych estetycznych zawartych w SOPZ, a w szczególności w ogólnych opisach ścieżek, opisach kiosków multimedialnych, wytycznych wzorniczych, które będą podlegały ocenie w kryterium oceny ofert – JAKOŚĆ – Wizja i rozwiązania techniczne dla ekspozycji, zgodnie z Kartą oceny merytorycznej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający informuje, że ww. dokumenty (3) projekty koncepcyjne) nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp. Niezłożenie ww. dokumentów do upływu terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. 4) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 5) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Zobowiązane składa się w formie pisemnej (oryginał – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ) 6) DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM, w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach