Przetargi.pl
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica.

Gmina Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowica
    Łukowica
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    REGON: 491892452
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa planistyczna w zakresie opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica, obejmującego obszar gminy w granicach administracyjnych (pow. 69,65 km²) zgodnie z Uchwałą Nr XXXIX/336/23 Rady Gminy Łukowica z dnia 28 września 2023 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łukowica. Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona została na pięć etapów:1) Etap I:• analiza materiałów wyjściowych, inwentaryzacja urbanistyczna, przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko i innych wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;• analiza zgłoszonych wniosków do planu wraz z propozycją (sposobem) ich rozstrzygnięcia i uzasadnieniem;• przedłożenie i zaprezentowanie Wójtowi propozycji rozstrzygnięcia zgłoszonych wniosków z uzasadnieniem;2) Etap II – do obowiązków Wykonawcy należy:• sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część tekstową w formie projektu uchwały Rady Gminy Łukowica oraz część graficzną (rysunek planu), wykonaną na dostarczonej przez Zamawiającego mapie podkładowej, zawierającą wyrys ze „Studium”, rysunki oraz teksty w wersji papierowej i elektronicznej – w skali i ilości niezbędnej do opiniowania/uzgadniania oraz umożliwiającej publikację w BIP i SIP Gminy Łukowica (pliki: .doc, .jpg, .pdf, gml na nośniku danych);• opracowanie „Prognozy oddziaływania na środowisko”;• opracowanie „Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu”;• przedłożenie i zaprezentowanie projektu planu Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica;• przedłożenie projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Łukowicy i udział w posiedzeniach komisji;3) Etap II:• wykonanie części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień/opinii;• uzyskanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opinii i uzgodnień;• wprowadzenie zmian wynikających z opinii i uzgodnień;• przygotowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne;• przedłożenie i zaprezentowanie projektu planu Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica;4) Etap IV:• przygotowanie ogłoszeń o rozpoczęciu konsultacji oraz materiałów do przeprowadzenia konsultacji społecznych (wyłożenia do publicznego wglądu); • udział Głównego Projektanta w wymaganych przepisami formach konsultacji społecznych – Wykonawca zobowiązany jest do minimum 4 obecności w okresie przeprowadzenia konsultacji społecznych (każda obecność w wymiarze 6 godzin). UWAGA! Obecność Głównego Projektanta w okresie przeprowadzania konsultacji społecznych stanowi kryterium oceny ofert. Terminy udziału w konsultacjach społecznych zostaną wyznaczone przez Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia swojej obecności podczas konsultacji społecznych poprzez podpis na liście obecności przekazanej przez Zamawiającego ;• sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych;• analiza uwag wniesionych do projekty planu w ramach konsultacji społecznych wraz z propozycją ich rozpatrzenia (w formie tekstowej i graficznej) z uzasadnieniem;• przedłożenie i zaprezentowanie Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica propozycji rozstrzygnięcia uwag wniesionych w ramach konsultacji społecznych z uzasadnieniem;• wprowadzenie zmian wynikających z wniesionych uwag, ponowne zaopiniowanie i uzgodnienie w wymaganym zakresie wynikającym z wprowadzonych zmian;• przedłożenie i zaprezentowanie Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica projektu;• przygotowanie danych przestrzennych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.);• przedłożenie Radzie Gminy Łukowica projektu planu do uchwalenia;5) Etap V:• przygotowanie kompletnej dokumentacji prac planistycznych zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego – oraz w wersji elektronicznej - pliki: .doc, .jpg, .pdf., gml .xml z możliwością importu do systemu Legislator na nośniku danych;• przygotowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wersji graficznej w skali 1:2000 z możliwością importu do platformy metadanych;• sporządzenie planu miejscowego w skali 1:2000 z wykorzystaniem urzędowych kopii map zasadniczych albo, w przypadku ich braku, map ewidencyjnych, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnione o elementy niezbędne do celów planistycznych.• sporządzenie wykazu powierzchni (w hektarach i procentowo) terenów przeznaczonych w projekcie planu miejscowego pod różnego typu zabudowę, z podziałem na tereny o różnym przeznaczeniu, z uwzględnieniem wszystkich przeznaczeń terenów;Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia /SOPZ/ zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach