Gmina Stryków ogłasza przetarg
- Adres: 95010 Stryków, ul. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
- Data zamieszczenia: 2017-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
ul. Kościuszki 27
95010 Stryków, woj. łódzkie
tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
REGON: 47205783300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowy kompleksu szkolno – sportowego w Strykowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy kompleksu szkolno – sportowego w Strykowie wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. Inwestycja obejmować będzie teren nieruchomości nr 529/1, 528/1, 529/19, 529/15, 529/17, 528/2, 527, 526, 522, 520 i 518/2, 517, 515, 514, 513/2, 510 oraz 529/7 obręb Smolice, gm. Stryków. Powierzchnia całkowita nieruchomości 14,633 ha. Uwaga : działki o numerach 526, 518/2, 515, 517, 514, 510, 513/2, 527, 520 i 522 (powierzchnia 5,299 ha) były wykorzystywane jako składowisko odpadów komunalnych Dokumentacja projektowa musi obejmować: projekt budowlany i projekty wykonawcze dla każdej branży oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót budowlanych, dokumentację badania gruntu, dokumentację środowiskową oraz inne niezbędne przy budowie kompleksu szkolno – sportowego w Strykowie oraz prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę obiektów. Zakres zamówienia obejmuje również nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w zamawianej dokumentacji projektowej (na podstawie odrębnej umowy) oraz bezpłatną aktualizację kosztorysu inwestorskiego w ciągu 24 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie na każde żądanie Zamawiającego merytorycznego wsparcia w sprawie przedmiotu i wartości zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych, prowadzonym w oparciu o wykonaną dokumentację projektową. W ramach zadania zostanie opracowana wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy szkoły podstawowej z przedszkolem, hali sportowej połączonej z budynkiem szkoły, obejmująca także zagospodarowanie terenu (usytuowanie projektowanej szkoły i budynku hali sportowej, boisk zewnętrznych, sieci uzbrojenia terenu, sposób odprowadzania i oczyszczania ścieków, układ komunikacyjny - miejsca parkingowe – chodniki – ścieżki rowerowe - drogi dojazdowe - szlaban, układ zieleni, plac zabaw, siłownia zewnętrzna, miejsce składowania odpadów, ogrodzenie, piłkochwyty, oświetlenie itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11 do SIWZ. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę koordynatora tj. osobę upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym, wyznaczoną do koordynacji w zakresie wykonania obowiązków umownych (nadzorowanie wykonania umowy ze strony Wykonawcy), z którą Zamawiający będzie mógł się bezpośrednio kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą projektowanie może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do opracowania projektu budowlanego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem firm podwykonawców i danych kontaktowych, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp. Oznaczenie wg CPV: 71.22.00.00-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71.00.00.00-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00-0 - Usługi architektoniczne i podobne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. W przypadku gdy wadium w formie gwarancji wnoszone będzie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie programu funkcjonalno–użytkowego przebudowy oraz rozbudowy o nowe oddziały szkolno-przedszkolne dla zespołu obiektów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem (…)
Dodano: 2024-05-17 - Opracowanie dokumentacji dotyczącej infrastruktury drogowej
Dodano: 2024-04-05 - Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego budowy budynku żłobka w Gminie Andrespol przy ul. Krzywej 7
Dodano: 2024-02-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania remontu pomieszczeń oraz wykonania instalacji okablowania strukturalnego sieci LAN
Dodano: 2023-12-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 5136 E - Etap I - ul. Wiosny Ludów w Zgierzu na odcinku od S14 do ul. Kontrewers (granica miasta) i Etap II (...) - wyk. dokumentacji”
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Dodano: 2023-09-28 - “ PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTRÓWKU” – I ETAP
Dodano: 2023-08-28 - Opracowanie komp wielobranżowej dok. projek. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Zduńskiej Woli przy ul. J. Chełmońskiego
Dodano: 2023-06-25 - Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej Budowa budynku mieszkaln. wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Pajęcznie przy ul. Przemysłowej
Dodano: 2023-06-12 - Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej ” Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Inowłodzu przy ul. Polnej
Dodano: 2023-06-05