Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:5.2.1. sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowo / technicznej umożliwiającej wykonania robót budowlanych (remontowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie ich odbioru w zakresie określonym w OPZ/PFU, stanowiącym integralną część SWZ; 5.2.2. wykonanie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami i wpisanymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi i uporządkowaniem terenu w zakresie wskazanym w OPZ/PFU, w tym:a) Część I - remont Pomieszczenia nr 1 – WSK – Wojewódzkie Stanowisko Kierowania na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 67,20 m2 oraz wysokości około: 2,60 m; b) Część II - remont Pomieszczenia nr 2 – Zaplecze Socjalne na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 15,92 m2 oraz wysokości około: 2,60 m;c) Część III - remont Pomieszczenia nr 3 - Łazienka na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 3,36 m2 oraz wysokości około: 2,60 m;d) Część IV - remont Pomieszczenia nr 8 – Łazienka na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 14,11 m2 oraz wysokości około 2,60 m;e) Część V - remont Pomieszczenia nr 9 – Łazienka na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 13,01 m2 oraz wysokości około 2,60 m5.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w OPZ/PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.5.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do kierowania prowadzonymi pracami wykonawczymi osoby ze stosownym uprawnieniem budowlanym oraz aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności ogólnobudowlanej oraz instalacji sanitarnej i elektrycznej.5.4. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym5.5. Zamówienie stolarki drzwiowej winno nastąpić nie później niż 7 dnia od dnia podpisania umowy. Wykonawca winien okazać zamówienie do wglądu Zamawiającemu.5.6. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – załącznik nr 10 do SWZ5.7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy5.8. Rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń zostały opisane w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU). Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści PFU, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed wbudowaniem materiałów i urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji karty katalogowe dla przedstawionych rozwiązań.5.9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych.5.10. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).5.11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.5.12. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę. Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na dzień:04.10.2023 r. godz. 12:00Miejsce spotkania: dyżurka w budynku KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112.5.13. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.5.14. Podczas wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców odkrywek i pomiarów.5.15. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca / podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji Umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, w tym murarskie, wykończeniowe oraz roboty budowlane instalacyjne polegające na wykonaniu instalacji sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa Budowlanego (np. kierujące budową lub robotami). 5.16. Wykonawca zobowiązany jest określić ilość osób, jaka jest niezbędna do wykonania czynności wskazanych w pkt. 5.22. oraz okresy, w jakich osoby te będą wykonywać te czynności i adekwatnie do tego wymiar etatów przewidzianych dla tych osób przez Wykonawcę / Podwykonawcę wraz z określeniem rodzajów i okresów umów o pracę, które są lub będą zgodnie z tym zawarte. Wykonawca składa pisemne oświadczenie w tym zakresie w terminie 5 dni od zawarcia umowy. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej nastąpi najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę.5.17. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, na każde żądanie Zamawiającego / Inspektora nadzoru inwestorskiego i w terminie wskazanym przez nich, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Wykazu osób wykonujących roboty objęte zamówieniem łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa pkt. 5.22. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Wskazane dokumenty w formie pisemnej powinny zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby i danych osobowych osób zatrudnionych, rodzaj i datę zawarcia umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/ Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / Podwykonawcę umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. Powyższy obowiązek obciąża również Podwykonawców – na żądanie i w terminie określonym przez Zamawiającego.5.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 7 i 17 wzoru umowy – załącznik nr 10 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.3.4. zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże, że:10.3.4.1. /doświadczenie/ wykonał należycie i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dwa zadania budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN/ brutto każde zadanie osobno, polegające na robotach ogólnobudowlanych oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Uwaga:W przypadku, gdy ww. zakres zadania budowlanego będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić w Wykazie robót zadanie budowlane, o którym mowa powyżej;10.3.4.2. /osoby/ dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycjii Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego:1 Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymaganiami prawnymi w specjalności ogólnobudowlanej z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień;2 Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymaganiami prawnymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych oraz teletechnicznych z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień;3 Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymaganiami prawnymi w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych, wod. – kan. i wentylacyjnych z minimum 2 – letnim doświadczeniem po uzyskaniu tych uprawnień;4 Osobą / osobami posiadającymi uprawnienia do opracowania niezbędnej dokumentacji zgodnie z wymaganiami prawnymiUWAGA:1. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.2. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).3. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) -stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.4. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach