Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego dla „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1750 O na odcinku Tarnów Opolski – Nakło w zakresie budowy drogi pieszo – rowerowej etap I

Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    REGON: 531421584
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego dla „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1750 O na odcinku Tarnów Opolski – Nakło w zakresie budowy drogi pieszo – rowerowej etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest opracowanie projektu I etapu rozbudowy drogi powiatowej nr 1750 O na odcinku Tarnów Opolski – Nakło w zakresie drogi pieszo – rowerowej.Należy zaprojektować rozbudowę drogi powiatowej polegającą na budowie ścieżki pieszo – rowerowej, odwodnienia oraz przebudowę istniejących sieci, w m. Tarnów Opolski ul. Nakielska, odcinek projektowany od ul. Klimasa do końca zabudowań, do działki nr 304.Zamówienie należy wykonać w całości. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje m. in.następujące roboty:1) Opracowanie min. 2 wariantów koncepcji (strona prawa lub strona lewa) zaakceptowanych przez Zamawiającego;2) Dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;3) Dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego w procedurze ZRID, w tym:- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany w 4 egz,- projekty techniczne wszystkich branż – po 3 egzemplarze; 4) Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1 : 500,5) Uzyskanie informacji terenowo-prawnej, 6) Przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Wójta Gminy decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu, 7) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym,8) Dokonanie podziału działek zajętych pod inwestycję w przypadku takiej konieczności.9) Opracowanie dokumentacji geologicznej.10) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem– w ilości 5 egzemplarzy.11) Opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;12) Opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać: a) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacja projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych;b) wersję elektroniczna kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,c) pozostałe opracowania zgodnie z pkt 3.4. w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych.13) Złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID).14) W trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji ZRID, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie.15) W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.16) Udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części. ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę wykonywanej usługi.3. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu dot. przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach przedmiotowego postępowania.4. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.5.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2 ustawy Pzp. Wadium może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Nazwa beneficjenta:Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857z dopiskiem: "Wadium dot. „Rozbudowa DP Nr 1750 O na odc. Tarnów Op.–Nakło, opr. projektu” - dot. zam. nr SZ.261.1.3.2023.MK, a dowód przelewu złożyć wraz z ofertą.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać w swojej treści wskazanie adresue-mail lub adresu pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenieo zwolnieniu wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy powszechne . W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 ppkt a IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego dlatego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:a) Wykonawca musi posiadać średni roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie usług projektowania drogowego i kanalizacyjnego, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości co najmniej 200 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony powyżej musi spełniać jeden z Wykonawców.3) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- 2 projekty budowlano-wykonawcze rozbudowy lub budowy drogi klasy min. L o łącznej wartości tych 2 projektów - co najmniej200 000,00 złco winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Dopuszcza się by powyższe warunki były spełnione w ramach jednego, dwóch lub trzech zadań.b) Wykonawca musi wskazać osoby ( na każde stanowisko inna osoba ), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:- projektant (branża drogowa) – min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień,- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- projektant (branża wod-kan) – min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień,- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w ppkt. 3a) powinien spełniać przynajmniej jeden z konsorcjantów samodzielnie,- warunek określony w ppkt. 3b) Wykonawcy muszą spełniać łącznie.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach