Przetargi.pl
Opracowanie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) za okres od września 2014 r. do maja 2018 r., przygotowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w Goleniowie w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z uzasadnieniem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zebranie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich materiałów oraz danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy z zastrzeżeniem pkt 6, w tym pozyskanie map jeżeli zajdzie taka potrzeba; 2) dokonanie niezbędnych analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Goleniów oraz opracowanie wyników tych analiz; 3) dokonanie analizy wydanych w okresie od września 2014 r. do maja 2018 r. decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczących obszaru Gminy Goleniów z podziałem na: budynki mieszkalne jednorodzinne, budynki wielorodzinne, zakłady pracy, pozostałe; 4) dokonanie analizy złożonych w okresie od września 2014 r. do maja 2018 r. wniosków w sprawie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów; 5) dokonanie analizy złożonych w okresie od września 2014 r. do maja 2018 r. wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 6) ocenę postępów w opracowywaniu planów miejscowych; 7) sporządzenie wieloletniego programu opracowywania planów miejscowych w nawiązaniu do ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów z uwzględnieniem decyzji, o których mowa w art. 57 ust. 1-3 i art. 67 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) oraz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowych planów na terenie Gminy Goleniów; 8) sporządzenie prezentacji graficznych terenów objętych planami zagospodarowania przestrzennego i planami w trakcie sporządzania a także pokazanie graficznie, prezentacje graficzne wniosków o zmianę miejscowych planów, wniosków o zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz graficznie niezgodności wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 9) prezentację Zamawiającemu opracowania analiz o których mowa w art. 32 ust 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 10) uczestniczenie w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej; 11) uzyskanie pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej o ocenie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z przeprowadzeniem prezentacji multimedialnej; 12) przygotowanie projektu uchwały w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów oraz obowiązujących na terenie miasta Goleniowa miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 13) prezentację na Komisjach (przed sesją) i na sesji Rady Miejskiej w Goleniowie wyników analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Goleniów o oceny aktualności aktów planistycznych Gminy Goleniów i projektu uchwały o której mowa w art. 32 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 14) współpraca w przygotowaniu ewentualnych stanowisk (opinii) Zamawiającego do poprawek wniesionych do w/w projektu uchwały przez Radnych Rady Miejskiej w Goleniowie; 15) ponowienie obowiązku o którym mowa w pkt „13)” w przypadku kiedy projekt uchwały j/w nie zostanie przyjęty na Komisjach RM lub na Sesji Rady Miejskiej, gdzie był prezentowany i poddany głosowaniu po raz pierwszy; 16) uczestniczenie we wszystkich innych, niewymienionych wyżej, spotkaniach na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w punkcie 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) Formularz Ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) zestawienie zadań punktowanych w kryterium p.n.: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1.2. do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach