Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren w obrębie ewidencyjnym Łozienica- Goleniowski Park Przemysłowy

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren w obrębie ewidencyjnym Łozienica- Goleniowski Park Przemysłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem : 1) opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren w obrębie ewidencyjnym Łozienica - Goleniowski Park Przemysłowy, zgodnie Nr XVIII/214/20 z dnia 29 kwietnia 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, zmienionej uchwałami nr XIX/266/20 z dnia 27 maja 2020 r., stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ i Nr XX/287/20 z dnia 24 czerwca 2020 r., stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ; 2) aktualizacja w wymaganym zakresie zapisów w prognozie oddziaływania na środowisko opracowanej w 2017 r. (w formie aneksu), 3) wykonanie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego. 2. Zamawiający informuje, że: 1) na terenie objętym zamówieniem obowiązuje plan miejscowy uchwalony uchwałą Nr XXX/366/17 z dnia 26 kwietnia 2017 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego 23 maja 2017 r., poz. 2363); 2) zakres zmian planu opisany został w uzasadnieniach do uchwał, o których mowa w pkt. 3.1. ppkt. 1), stanowiące załączniki do SIWZ. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien w szczególności: 1) Ocenić przeznaczenie terenu na podstawie obowiązujących i w toku opracowywania dokumentów planistycznych, a także przeanalizować wnioski i mapy geodezyjne uzyskane od Zamawiającego; ponadto Zamawiający, na żądanie Wykonawcy, przekaże inne niezbędne materiały które są w jego posiadaniu t.j. między innymi ekofizjografię, która będzie załącznikiem do dokumentacji planistycznej, prognozę oddziaływania na środowisko, mapę zakupioną w Starostwie Powiatowym w Goleniowie. 2) zapoznać się z opracowywaną, a jeszcze nie uchwaloną aktualizacją Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów (Studium…) pod kątem stwierdzenia zgodności z tym dokumentem opracowywanej zmiany planu o której mowa w pkt. 3.1. ppkt. 1) i ewentualnie złożyć Zamawiającemu uwagi do tego dokumentu; planowany termin uchwalenia aktualizacji Studium… - do końca 2020 r.; Wykonawca odpowiada za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Studium… obowiązującym w dniu uchwalenia zmiany planu miejscowego zainicjowanego uchwałami o których mowa w pkt. 3.1. ppkt. 1). 3) przygotować wykaz wniosków złożonych do projektu planu, którego wzór określa załącznik nr 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587); (w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu nie wpłynął żaden wniosek w trybie art. 17 pkt. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym); 4) Sporządzić projekt zmiany planu z uwzględnieniem wniosków, opinii i uzgodnień instytucji i organów zobowiązanych do współpracy przy sporządzeniu planu wraz z uwzględnieniem wymogów stawianych przez Zamawiającego; sporządzić jednolity tekst i rysunek planu w celu wykazania poprawności wprowadzonych zmian, 5) Przeprowadzić postępowanie w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów, w tym prognozy oddziaływania na środowisko (aneks + prognoza sporządzona w 2017 r.) oraz przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zmianami); 6) Sporządzić prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i zgodnie z §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587); 7) Przedstawić Zamawiającemu projekt zmiany mpzp wraz z aneksem prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych i uzasadnieniem o którym mowa w art. 15 ust 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz. U z 2020 r., poz. 293); 8) Przygotować projekt zmiany planu do zaopiniowania przez GKUA w Goleniowie i uzgodnień i opinii właściwych instytucji i organów; wnieść ewentualne poprawki do dokumentacji planistycznej; 9) Dokonać analizy i opracować propozycje rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko; 10) Wprowadzić zmiany w projekcie zmiany planu wynikające z rozpatrzenia ewentualnych uwag; 11) Ewentualnie ponownie uzgodnić projekt zmiany planu z instytucjami i organami w niezbędnym zakresie; 12) Przygotować projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany planu oraz aneks prognozy oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia; 13) Uczestniczyć w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej, Komisjach Rady Miejskiej w Goleniowie, w sesjach rady miejskiej i innych spotkaniach wyznaczonych przez Zamawiającego oraz w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany planu z dyżurami podczas wyłożenia projektu do publicznego wglądu, jeżeli takie zostaną wyznaczone przez Zamawiającego; 14) Uczestniczyć w dodatkowych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania; 15) Brać udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą Zachodniopomorskim w zakresie dotyczącym przygotowywania i opublikowania planu; 16) Kompletować dokumentację formalno-prawną w ciągu całego okresu sporządzania projektu zmiany planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587); 4.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: a) kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z częścią tekstową i graficzną w wersji papierowej w technice barwnej w skali 1:1 000 lub 1 : 2000 ( skala rysunku obowiązującego planu miejscowego jest 1 : 2000) - 5 egz. oraz ewentualnie w wersji papierowej do uzgodnień i konsultacji społecznych w ilości odpowiadającej potrzebom instytucji uzgadniających i opiniujących, jeżeli będą one tego wymagać i w formie cyfrowej w formacie pdf, jpg (tekst), a rysunek jak w punkcie „b)”, b) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej winny być opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej. Dane przestrzenne składające się na treść rysunku planu (dane wektorowe i rastrowe) winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD) w postaci plików: - w formacie .shp, lub/i .dwg i ,dxf dla danych wektorowych, plików w formacie .geotiff dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w ww. formatach lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być nazwane i logicznie uporządkowane, - plików zawierających projekt opracowania planu, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych). Treść aktualnych wytycznych oraz przykład opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnego z wymaganym modelem danych znajduje się na stronie www.igeoplan.pl pod napisem „Wytyczne dla planistów.” Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) aneks do prognozy odziaływania na środowisko w formatach doc, pdf, a w przypadku załączników graficznych również w formacie jpg, pdf - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych, zarówno do opiniowania i uzgodnień jak i do wyłożenia do publicznego wglądu, b) uzasadnienie oraz podsumowanie, o których mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w formatach doc,pdf, w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej (edytowalnej) na nośnikach elektronicznych. c) dokumentację formalno-prawną (kopię) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587); do przekazania Wojewodzie Zachodniopomorskiemu w ramach kontroli prawnej, d) wyliczenie w ppkt od a) do c) dotyczy ostatecznej wersji dokumentów. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego przygotowywania i przekazywania materiałów Zamawiającemu (w celu ich uzgodnień, prezentacji czy uzyskania akceptacji). 5. Wykonanie poszczególnych etapów opracowania zmiany planu miejscowego winno być sporządzone w terminach określonych w „Harmonogramie rzeczowo-finansowym prac planistycznych”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w punkcie 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) Formularz Ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) zestawienie zadań punktowanych w kryterium p.n.: doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję Głównego Projektanta (kierownika zespołu projektantów-urbanistów) (D) przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach