Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg
- Adres: 59-830 Lubań, Al. Kombatantów 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 6455340 , fax. 75 6455340
- Data zamieszczenia: 2014-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
Al. Kombatantów 2 2
59-830 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 75 6455340, fax. 75 6455340
REGON: 23091344900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka samorządowa.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE GRAFICZNE SKŁAD I WYDRUK MATERIAŁÓW na potrzeby projektu: Rozpoznawanie predyspozycji zawodowych i zainteresowań - życiowym drogowskazem dla młodzieży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne skład i wydruk do i po standaryzacji przewodnika dla nauczyciela i ucznia, testów dla uczniów, informacji zwrotnej, informatora dla rodziców wraz z nagraniem i powieleniem na płytach CD DVD oraz opracowanie graficzne, skład i wydruk raportu preferencji zawodowych i publikacji upowszechniającej na potrzeby projektu: Rozpoznawanie predyspozycji zawodowych i zainteresowań - życiowym drogowskazem dla młodzieży współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach PO KL. 2. Usługa będzie realizowana w kilku etapach w roku 2014 i 2015. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - opracowanie graficzne skład i wydruk do i po standaryzacji przewodnika dla nauczyciela i ucznia, testów dla uczniów, informacji zwrotnej, informatora dla rodziców,opiekunów oraz nagranie i powielenie na płytach CD DVD Grafika to m. in. tekst, wzory, zdjęcia, tabele, wykresy, elementy graficzne. Rok 2014 - do standaryzacji: 1) ZESTAWY TESTÓW: opracowanie graficzne, skład i wydruk testów: do 30 października 2014 r. Zestaw testów dla ucznia klasy I: - format A4, pion, - nakład: 320 sztuk, - ilość stron: do 20, - papier: biały, offsetowy 120 gr/m2, - kolor: wydruk całego testu- pełen kolor (CMYK), - zszycie: trwałe każdego testu w zestawie (4 części), - wydruk: dwustronny - numery stron - prawy dolny róg (numerowanie każdego testu w zestawie osobno), - grafika: do 5 elementów na stronie. Zestaw testów dla ucznia klasy II: - format A4, pion, - nakład: 320 sztuk, - ilość stron: do 18, - papier: biały, offsetowy 120 gr/m2, - kolor: wydruk całego testu - pełen kolor (CMYK), - zszycie: trwałe każdego testu w zestawie (4 części), - wydruk: dwustronny, - numery stron- prawy dolny róg (numerowanie każdego testu w zestawie osobno), - grafika: do 5 elementów na stronie. Zestaw testów dla ucznia klasy III: - format A4, pion, - nakład: 320 sztuk, - ilość stron: do 18, - papier: biały, offsetowy 120 gr m2, - kolor: wydruk całego testu - pełen kolor (CMYK), - zszycie: trwałe każdego testu w zestawie (4 części), - wydruk: dwustronny, - numery stron - prawy dolny róg (numerowanie każdego testu w zestawie osobno), - grafika: do 5 elementów na stronie. Razem: 960 sztuk testów. 2) PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELA I UCZNIA: Opracowanie graficzne, skład i wydruk: do 10 grudnia 2014 r. Przewodnik dla nauczyciela: - format A4, pion, - nakład: 12 sztuk, - ilość stron: do 100 + 4 strony okładki, - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), karton 250, foliowana jednostronnie, matowa, - środek: do 100 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały, kredowy, matowy 110 gr m2, - zszycie: klejone, - numery stron - prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. Przewodnik dla ucznia (w formie wkładki do Przewodnika dla nauczyciela): - format A5, pion, - nakład: 12 sztuk, - ilość stron: do 10 + 4 strony okładki, - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), kreda 250 gr/m2, - środek: do 10 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały, kredowy, matowy 110 g m2, - zszycie: trwałe, - numery stron - prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. 3) INFORMATOR DLA RODZICÓW/OPIEKUNÓW: Opracowanie graficzne, skład i wydruk: do 30 października 2014 r. - format A5, pion - nakład: 900 sztuk, - ilość stron: do 20 + 4 strony okładki - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), kreda 250 gr m2, - środek: do 20 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały, kredowy, matowy 120 gr m2, - zszycie: trwałe, - numery stron - prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. 4)FORMULARZ INFORMACJI ZWROTNEJ DLA UCZNIA: Opracowanie graficzne, skład i wydruk: do 10 grudnia 2014 r. - format A4, pion, - nakład: 900 sztuk, - ilość stron: 4 strony bez zszycia - papier: offsetowy, biały 120 gr/m2, - kolor: wydruk informacji dwustronnie - pełen kolor (CMYK). Rok 2015- po standaryzacji (marzec-kwiecień 2015 r.): Naniesienie niezbędnych poprawek przez Zamawiającego oraz skład i wydruk 550 pakietów oraz powielenie na płytach CD DVD poniższych pozycji od 1 do 4 (550 szt. płyt) 1) ZESTAWY TESTÓW: Zestaw testów dla ucznia klasy I: - format A4, pion, - nakład: 5500 sztuk, - ilość stron: do 20 , - papier: biały, offsetowy 120 gr m2, - kolor: wydruk całego testu - pełen kolor (CMYK), - zszycie: trwałe każdego testu w zestawie (4 części), - wydruk: dwustronny, - numery stron - prawy dolny róg (numerowanie każdego testu w zestawie osobno), - grafika: do 5 elementów na stronie. Zestaw testów dla ucznia klasy II: - format A4, - nakład: 5500 sztuk, - ilość stron: do 18, - papier: biały, offsetowy 120 gr m2, - kolor: wydruk całego testu- pełen kolor (CMYK), - zszycie: trwałe każdego testu w zestawie (4 części), - wydruk: dwustronny, - numery stron - prawy dolny róg (numerowanie każdego testu w zestawie osobno), - grafika: do 5 elementów na stronie. Zestaw testów dla ucznia klasy III: - format A4, pion, - nakład: 5500 sztuk, - ilość stron: do 18, - papier: biały, offsetowy 120 gr/m2, - kolor: wydruk całego testu- pełen kolor (CMYK), - zszycie: trwałe każdego testu w zestawie (4 części), - wydruk: dwustronny, - numery stron - prawy dolny róg (numerowanie każdego testu w zestawie osobno), - grafika: do 5 elementów na stronie. Razem 16 500 zestawów testów 2) PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELA I UCZNIA WRAZ Z PŁYTĄ CD DVD: Przewodnik dla nauczyciela: - format A4, pion, - nakład: 550 sztuk, - ilość stron: do 100 + 4 strony okładki, - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), karton 250, foliowana jednostronnie, matowa, - środek: do 100 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały kredowy, matowy 110 gr m2, - zszycie: klejone, - zapewnione dwa miejsca na płyty CD DVD, - numery stron- prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. Przewodnik dla ucznia (w formie wkładki do Przewodnika dla nauczyciela): - format A5, pion, - nakład: 550 sztuk, - ilość stron: do 10 + 4 strony okładki, - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), kreda 250 gr m2, - środek: do 10 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały kredowy, matowy 110 gr m2, - zszycie: trwałe, - numery stron - prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. 3)WZÓR INFORMACJI ZWROTNEJ DLA UCZNIA: - format A4, pion, - nakład: 16 500 sztuk (10 wzorów dla klasy I, 10 wzorów dla klasy II, 10 wzorów dla klasy III x 550 pakietów) - ilość stron: do 8 - papier: offsetowy biały 120 gr m2 - kolor: wydruk informacji dwustronnie - pełen kolor (CMYK), - zszycie: trwałe. 4) INFORMATOR DLA RODZICÓW/OPIEKUNÓW: - format A5, pion, - nakład: 16 500 sztuk, - ilość stron: do 20 + 4 strony okładki - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), kreda 250 gr m2, - środek: do 20 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały, kredowy, matowy 120 gr m2, - zszycie: trwałe, - numery stron- prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. OPAKOWANIE PAKIETU - szt. 550: Lniana-ekologiczna torba z ologowaniem + teczka konferencyjna, zamykana na napy lub rzepy. Tektura wysokiej jakości- 2,7 mm grubości, rączka plastikowa, okleina zewnętrzna: druk offsetowy w pełnym kolorze, laminowana folią MAT + lakier UV, wyklejka: papier kreda laminowany folia matową, wewnątrz koperta na CD, teczka na dokumenty A4, grzbiet 10 cm. Teczka winna zawierać loga i nazwę projektu, jak w materiałach do wydruku. Jeden pakiet składa się z: 30 testów (po 10 dla klas I, II, III); Przewodnika dla nauczyciela i ucznia wraz z płytą CD DVD; 30 wzorów informacji zwrotnej (po 10 dla klas I, II, III); 30 sztuk Informatorów dla rodziców/ opiekunów. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wydrukowanych pozycji (1-4) w pakietach (550 pakietów) do siedziby Zamawiającego - Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań. - Opracowanie graficzne, skład i wydruk Raportu z wdrażania i Publikacji upowszechniającej. Grafika to m. in. tekst, wzory, zdjęcia, tabele, wykresy, elementy graficzne. W 2015 roku planuje się opracowanie graficzne, skład i wydruk (kwiecień-maj 2015 r.): 1)RAPORT PREFERENCJI ZAWODOWYCH: - format A4, pion, - nakład: 100 egzemplarzy, - ilość stron: do 50 + 4 strony okładki, - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), karton 250, foliowana jednostronnie, matowa, - środek: do 50 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały kredowy, matowy 110 gr m2, - zszycie: klejone, - numery stron - prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. 2)PUBLIKACJA UPOWSZECHNIAJĄCA: - format A4, - nakład: 150 egzemplarzy, - ilość stron: do 100 + 4 strony okładki, - okładka: 4 strony, pełen kolor (CMYK), karton 250, foliowana jednostronnie, matowa, - środek: do 100 stron, pełen kolor (CMYK), papier biały kredowy, matowy 110 gr m2, - zszycie: klejone, - numery stron- prawy dolny róg, - grafika: do 5 elementów na stronie. 4. Dodatkowe warunki dotyczące usługi: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, - Zamawiający przekaże materiały Wykonawcy w formie elektronicznej po podpisaniu umowy, - Wykonawca odpowiedzialny jest za nadzór nad pracami techniczno-wydawniczymi, a w szczególności nad opracowaniem graficznym, przygotowaniem materiałów do druku i procesem drukowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji zamówienia, - Po przekazaniu przez Wykonawcę projektów przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo do zgłoszenia, w terminie 5 dni roboczych, zastrzeżeń i uwag, które Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych uwzględnić, dokonując odpowiednich poprawek i przesłania poprawionego projektu Zamawiającemu. W terminie 14 dni od dnia ostatecznej akceptacji Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie. - Wszystkie materiały muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - przy odbiorze uczestniczyć będzie pracownik wykonawcy (lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę) oraz pracownik zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności bądź niezgodności z zaakceptowanym przez zamawiającego projektem. Strony sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy, a jego kopię podpisaną przez pracownika wykonawcy i zamawiającego, wykonawca prześle do siedziby zamawiającego wraz z fakturą VAT za dostarczone pozycje. - Autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi od wszystkich tekstów zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) przechodzą na Zamawiającego w ramach przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pceluban.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk wydawnictw o charakterze popularnonaukowym
Dodano: 2015-02-26 - Druk podręczników w brajlu dla potrzeb biblioteki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu.
Dodano: 2013-11-25 - Druk książek w brajlu dla potrzeb biblioteki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu.
Dodano: 2013-11-15 - Druk książek w brajlu dla potrzeb biblioteki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu.
Dodano: 2012-11-14 - Dostawa artykułów promocyjnych i materiałów reklamowych dla Gminy Kudowa-Zdrój
Dodano: 2012-04-03 - AM/AZ/ PN-08/2012
Dodano: 2012-02-07 - Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby realizowanego projektu pn. Wrocławska Magnolia oraz folderu promocyjnego Wrocław - Knowledge Metropolis on Odra
Dodano: 2010-10-29 - Skład, przygotowanie do druku i druk testów do autodiagnozy uczniów na potrzeby Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu.
Dodano: 2010-01-20 - Zaprojektowanie, wykonanie, tłumaczenie oraz dostarczenie do wskazanych odbiorców materiałów promocyjnych
Dodano: 2009-12-23 - Świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2009-05-18