Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
- Data zamieszczenia: 2012-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
ul. Zdrojowa 24 24
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
REGON: 89071792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów promocyjnych i materiałów reklamowych dla Gminy Kudowa-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 17 zadań obejmujących dostawę artykułów promocyjnych i materiałów reklamowych dla Gminy Kudowa-Zdrój tj.: Zadanie nr 1. Opracowanie graficzne, skład, łamanie, przygotowanie do druku, druk oraz dostawa ulotek promocyjnych w ramach projektu Zdrowie i relaks na Pograniczu - 2000 szt. Zadanie nr 2. Opracowanie graficzne, skład, łamanie, przygotowanie do druku, druk oraz dostawa ulotek informacyjnych w ramach projektu pn. Segregacja odpadów komunalnych oraz bioodpadów w Mieście Europejskim Kudowa Zdrój-Nachod, Etap II. - 3000 szt. Zadanie nr 3. Opracowanie graficzne, skład, łamanie, przygotowanie do druku, druk oraz dostawa folderów promocyjnych w ramach projektu pn. Żywiołowa Kudowa. Pogranicze dla aktywnych - 1000 szt. Zadanie nr 4. Dostawa promocyjnych bidonów rowerowych w ramach projektu pn. Segregacja odpadów komunalnych oraz bioodpadów w Mieście Europejskim Kudowa Zdrój-Nachod, Etap II. - 550 szt. Zadanie nr 5. Dostawa promocyjnych drewnianych przyborników biurkowych w ramach projektu pn. Segregacja odpadów komunalnych oraz bioodpadów w Mieście Europejskim Kudowa Zdrój-Nachod, Etap II. - 300 szt. Zadanie nr 6. Dostawa promocyjnych długopisów automatycznych (przyciskanych) w ramach projektu pn. Zdrowie i relaks na Pograniczu - 2000 szt. Zadanie nr 7. Dostawa promocyjnych otwieraczy do butelek z funkcją breloka w ramach projektu pn. Zdrowie i relaks na Pograniczu - 1000 szt. Zadanie nr 8. Dostawa promocyjnych opasek odblaskowych w ramach projektu pn. Żywiołowa Kudowa. Pogranicze dla aktywnych - 300 szt. Zadanie nr 9. Dostawa promocyjnych kamizelek odblaskowych w ramach projektu pn. Żywiołowa Kudowa. Pogranicze dla aktywnych - 300 szt. Zadanie nr 10. Projekt, wykonanie i dostawa toreb ekologicznych w ramach projektu pn. Segregacja odpadów komunalnych oraz bioodpadów w Mieście Europejskim Kudowa Zdrój-Nachod, Etap II. - 2000 szt. Zadanie nr 11. Projekt, wykonanie i dostawa banerów reklamujących wydarzenia w ramach projektu pn. Żywiołowa Kudowa. Pogranicze dla aktywnych - 2 szt. Zadanie nr 12. Projekt, wykonanie i dostawa baneru promującego wydarzenie w ramach projektu pn. Zdrowie i relaks na Pograniczu. - 1 szt. Zadanie nr 13. Dostawa stojaka na ulotki/foldery z torbą w ramach projektu pn. Zdrowie i relaks na Pograniczu. - 1 szt. Zadanie nr 14. Dostawa ram wystawienniczych (ściany prezentacyjnej) w ramach projektu pn. Zdrowie i relaks na Pograniczu. - 1 kpl. Zadanie nr 15. Dostawa koszulek promocyjnych polo zapinanych na 3 guziki w ramach projektu pn. Żywiołowa Kudowa. Pogranicze dla aktywnych - 100 szt. Zadanie nr 16. Dostawa koszulek rowerowych w ramach projektu pn. Żywiołowa Kudowa. Pogranicze dla aktywnych - 50 szt. Zadanie nr 17. Dostawa promocyjnych pijałek ceramicznych w ramach projektu pn. Zdrowie i relaks na Pograniczu. - 2000 szt. współfinansowanych ze środków 1. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 2. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis Przekraczamy Granice wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji opisanego w SIWZ przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: opracowań graficznych, składu, łamania, przygotowania do druku, druku, dostarczenia przedmiotu umowy oraz jego rozładunku do Urzędu Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój, poziom -1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawione są w części III SIWZ - Opis przedmiotu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1500 zł. Forma wadium. 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk wydawnictw o charakterze popularnonaukowym
Dodano: 2015-02-26 - OPRACOWANIE GRAFICZNE SKŁAD I WYDRUK MATERIAŁÓW na potrzeby projektu: Rozpoznawanie predyspozycji zawodowych i zainteresowań - życiowym drogowskazem dla młodzieży
Dodano: 2014-09-05 - Druk podręczników w brajlu dla potrzeb biblioteki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu.
Dodano: 2013-11-25 - Druk książek w brajlu dla potrzeb biblioteki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu.
Dodano: 2013-11-15 - Druk książek w brajlu dla potrzeb biblioteki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu.
Dodano: 2012-11-14 - AM/AZ/ PN-08/2012
Dodano: 2012-02-07 - Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby realizowanego projektu pn. Wrocławska Magnolia oraz folderu promocyjnego Wrocław - Knowledge Metropolis on Odra
Dodano: 2010-10-29 - Skład, przygotowanie do druku i druk testów do autodiagnozy uczniów na potrzeby Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu.
Dodano: 2010-01-20 - Zaprojektowanie, wykonanie, tłumaczenie oraz dostarczenie do wskazanych odbiorców materiałów promocyjnych
Dodano: 2009-12-23 - Świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2009-05-18