Gmina Więcbork ogłasza przetarg
- Adres: 89410 Więcbork, ul. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 897 207 , fax. 523 897 212
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
ul. Mickiewicza 22
89410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 897 207, fax. 523 897 212
REGON: 9235096100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Więcbork w sezonie zimowym 2017/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Więcbork w sezonie zimowym 2017/2018. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 11 części – sektorów. Wymagany sprzęt dla każdego z sektorów: - ciągnik rolniczy 4x4 z pługiem zawieszanym z przodu o szerokości roboczej do 3 m. Planowana ilość godzin pracy sprzętu we wszystkich sektorach w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć łącznie 810 godzin. Rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu zależeć będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego spowodowanych panującymi warunkami pogodowymi. Do obowiązków Wykonawcy należy, w szczególności: 1) likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez utrzymanie stałej przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych, tj. w dzień i w nocy, w dni robocze, soboty, niedziele i święta, w różnych warunkach atmosferycznych – opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje śnieżne, niskie temperatury, 2) wszczęcie akcji odśnieżania nie później niż w ciągu 1,5 godziny (90 minut) od momentu telefonicznego wezwania przez osobę wyznaczoną na koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 3) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej sprzętu służącego do zwalczania skutków zimy, 4) zapewnienie odpowiedniej osoby do obsługi sprzętu do odśnieżania – operatora sprzętu, 5) wyposażenie operatorów sprzętu do odśnieżania w telefony komórkowe, w celu utrzymywania stałego kontaktu z koordynatorem prac, 6) operator sprzętu do odśnieżania zobowiązany jest powiadamiać telefonicznie koordynatora o rozpoczęciu oraz o zakończeniu pracy oraz o istniejących przeszkodach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywaną pracę, 7) stałe współdziałanie z koordynatorem prac sprawującym ze strony Zamawiającego nadzór nad całością akcji odśnieżania dróg, 8) niezwłocznie informowanie koordynatora prac o każdej awarii sprzętu mającej miejsce w trakcie wykonywania usług odśnieżania, uniemożliwiającej dalszą realizację prac, 9) wykonywanie pracy w taki sposób, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg, 10) uzyskanie od sołtysa miejscowości, w której wykonywana jest usługa odśnieżania lub koordynatora prac, pisemnego potwierdzenia wykonania prac na druku stanowiącym załącznik do umowy, 11) w przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania prac związanych z realizacją umowy, Wykonawca samodzielnie, bez wezwania dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. Zamawiający będzie sprawował kontrolę nad całością akcji odśnieżania dróg, w tym zwłaszcza nad przebiegiem i jakością usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, za pośrednictwem osoby wyznaczonej na koordynatora prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ), - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 2 (jeżeli dotyczy), 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odśnieżanie oraz usuwanie i zwalczanie gołoledzi na ulicach i chodnikach miasta Żnina, a także odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zima 2023/2024 na ternie Gminy Żnin
Dodano: 2024-02-01 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Grudziądz w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-17 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Obrowo
Dodano: 2023-10-31 - Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic Gminy Nowe w okresie do 1 kwietnia 2024 r.
Dodano: 2023-10-19 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-13 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2023-10-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-10-05 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-09-25 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2022/2023 II
Dodano: 2023-01-13