Gmina Pruszcz ogłasza przetarg
- Adres: 86120 Pruszcz, ul. Główna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
ul. Główna 33
86120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
REGON: 9235105000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Pruszcz w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/ Otwarcie rachunku * przewiduje się 10 rachunków bieżących: 1- Urząd Gminy, 8 -jednostek oświatowych , 1- GOPS oraz około 30 rachunków pomocniczych 2/ Prowadzenie rachunków * przewiduje się 10 rachunków bieżących: 1- Urząd Gminy, 8 -jednostek oświatowych , 1- GOPS oraz około 30 rachunków pomocniczych 3/ Przelewy wewnętrzne 4/ Przelewy zewnętrzne 5/ Obsługa home banking x 12 stanowisk (w tym koszty licencji, obsługi i instalacja oprogramowania, szkolenie pracowników ) 6/ Wpłaty gotówkowe na rachunki bankowe własne Zamawiającego oraz prowadzone przez Wykonawcę 7/ Wypłaty gotówkowe z rachunków bankowych - własnych Zamawiającego - prowadzonych przez Wykonawcę 8/ Transport gotówki do kasy Urzędu Gminy w Pruszczu * przewiduje się średnio 5 przyjazdów miesięcznie. 9/ Obsługa płatności masowych kierowanych na rachunek rozliczeniowy gminy. Przewiduje się około 6 500 kont wirtualnych. 10/ Inne niezbędne przy prowadzeniu obsługi budżetu jednostki samorządu np. zmiana karty wzorów podpisów, wydawanie zaświadczeń, wydawanie opinii, założenie lokaty, likwidacja lokaty ,wydawanie kopii przelewu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. - W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta Lipna oraz jednostek organizacyjnych na lata 2021-2024
Dodano: 2020-10-22 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-27 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-17 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-10 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 255 Pakość – Strzelno od km 0+005 do km 21+910 Etap I – Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 255 na odc. od km 0+005 do km 2+220, dł. 2,215 km
Dodano: 2020-01-03 - „Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.281.587,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w latach poprzednich.”
Dodano: 2019-10-14 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wąwelnie"
Dodano: 2019-09-05 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasto Włocławek wraz z jednostkami podległymi pod Wydział Edukacji Urzędu Miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania.
Dodano: 2019-07-05 - Najem długoterminowy dwóch aut dla Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo” Sp. z o.o.
Dodano: 2019-06-25 - „Udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu gminy”
Dodano: 2018-11-22