Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Pruszcz w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2020 roku

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86120 Pruszcz, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33
    86120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
    REGON: 9235105000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Pruszcz w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Otwarcie rachunku * przewiduje się 10 rachunków bieżących: 1- Urząd Gminy, 8 -jednostek oświatowych , 1- GOPS oraz około 30 rachunków pomocniczych 2/ Prowadzenie rachunków * przewiduje się 10 rachunków bieżących: 1- Urząd Gminy, 8 -jednostek oświatowych , 1- GOPS oraz około 30 rachunków pomocniczych 3/ Przelewy wewnętrzne 4/ Przelewy zewnętrzne 5/ Obsługa home banking x 12 stanowisk (w tym koszty licencji, obsługi i instalacja oprogramowania, szkolenie pracowników ) 6/ Wpłaty gotówkowe na rachunki bankowe własne Zamawiającego oraz prowadzone przez Wykonawcę 7/ Wypłaty gotówkowe z rachunków bankowych - własnych Zamawiającego - prowadzonych przez Wykonawcę 8/ Transport gotówki do kasy Urzędu Gminy w Pruszczu * przewiduje się średnio 5 przyjazdów miesięcznie. 9/ Obsługa płatności masowych kierowanych na rachunek rozliczeniowy gminy. Przewiduje się około 6 500 kont wirtualnych. 10/ Inne niezbędne przy prowadzeniu obsługi budżetu jednostki samorządu np. zmiana karty wzorów podpisów, wydawanie zaświadczeń, wydawanie opinii, założenie lokaty, likwidacja lokaty ,wydawanie kopii przelewu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.        - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek   posiadania takich uprawnień;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. - W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach