Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z RIPOK – Międzygminnego Składowiska Odpadów „KRAS-EKO” Sp. z o. o. w Wincentowiew okresie od dnia następującego po dniu zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-302 Siennica Nadolna, Wincentów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 577 2973 , fax. 0-82 577 29 74
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o.
    Wincentów
    22-302 Siennica Nadolna, woj. lubelskie
    tel. 0-82 577 2973, fax. 0-82 577 29 74
    REGON: 11060838600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraseko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z RIPOK – Międzygminnego Składowiska Odpadów „KRAS-EKO” Sp. z o. o. w Wincentowiew okresie od dnia następującego po dniu zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa odbioru, transport i zagospodarowania odpadów pochodzących z RIPOK – Międzygminnego Składowiska Odpadów „KRAS-EKO” Sp. z o. o. w Wincentowiez podziałem na 3 (trzy) zadania, zgodnie z posiadanymi przez Wykonawcę zezwoleniami w tym zakresie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części: trzy. Zadania stanowią poszczególne części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zadanie nr 1. Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów, inne niż wymienione w 19 12 11), tj. odpady z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) oraz frakcji suchej (20 01 99) wytwarzanychw procesie technologicznym obróbki odpadów komunalnych na terenie Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych Spółka z o.o. w Wincentowie, woj. lubelskie.Szacunkowa ilość odpadów do odbioru, transportu i zagospodarowania to około 3000 Mg/rok. Podana ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej ilości w każdym czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Zadanie Nr 2. Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 – odpady palne (paliwo alternatywne) – półprodukt paliwa alternatywnego powstały w wyniku rozdrobnienia wstępnego oraz sortowania w ilości 300 Mg/rok z możliwością zwiększenia. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Zadanie Nr 3. Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07– odpady wielkogabarytowe w ilości 300 Mg/rok z możliwością zwiększenia. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że w przypadku awarii na Międzygminnym Składowisku Odpadów Komunalnych w Wincentowie może nastąpić konieczność wstrzymania odbioru odpadów do odwołania. Zamawiający informuje również, że w początkowym okresie realizacji umowy - do jednego miesiąca, może nastąpić konieczność wywozu odpadu o kodzie 19 1212 w ilości do 4 transportów dziennie. 3. Załadunek odpadów odbywać się będzie przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 600 – 1400 . Odbiór odpadów będzie się odbywał w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1530 . 4. Miejsce załadunku odpadów – Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych w Wincentowie. 5. Zamawiający przewiduje rozliczenia w systemie jedno miesięcznym za wykonanie usług, w całym okresie realizacji zamówienia. 6. Termin płatności - 30 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 7. Zamawiający będzie wymagał załączania przez Wykonawcę do faktur za pełny miesiąc, wystawionych na podstawie dokumentu wydania na zewnątrz towaru z zapisaną wagą, potwierdzoną pisemnie przez wagowego i kierowcę Wykonawcy odbierającego towar karty przekazania odpadów potwierdzoną w pozycjach podmiot transportujący i przejmujący odpad. Ważenie będzie się odbywało na legalizowanej wadze Zamawiającego. 8. Na dzień podpisania Umowy Zamawiający będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę „Oświadczenia o gotowości przyjęcia odpadów do instalacji przetwarzania odpadów przez cały okres trwania Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadiumw wysokości: Zadanie 1 - 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych), Zadanie 2 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), Zadanie 3 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 roku poz.359). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 4.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 4.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4.3 kwotę gwarancji, 4.4 termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 4.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: 4.5.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.5.2 Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). 5. Postanowienia pkt.4 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. 3.2 i 3.5. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającegonr 13 8200 0008 2001 0009 1079 0001 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. 7. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł:„Wadium do przetargu nieograniczonego naodbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z RIPOK – Międzygminnego Składowiska Odpadów „KRAS-EKO” Sp. z o. o. w Wincentowie, znak sprawy 2/ZP/ODP/2019 – zadanie …….. . 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (to jest przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty zaleca się dołączenie w oddzielnej koszulce czy kopercie oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą). 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.14. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tzn. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 16.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 16.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że: a) posiada aktualną decyzję zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów stanowiących przedmiot zamówienia o kodach 19 12 12, 19 12 10, 20 03 07 zgodnie z zadaniem, na które wykonawca złoży ofertę, b) posiada aktualną decyzję zezwolenia na transport odpadów stanowiących przedmiot zamówienia o kodach 19 12 12, 19 12 10, 20 03 07 zgodnie z zadaniem, na które wykonawca złoży ofertę,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Wykonawca złoży zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt.1,składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W odniesieniu do Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający będzie badał podstaw do wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach