Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ ORAZ URUCHOMIENIE SYSTEMÓW KLIMATYZACYJNYCH W SERWEROWNIACH WYBRANYCH JEDNOSTEK PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-012 Lublin, ul. Strażacka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 351 240
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    ul. Strażacka 7
    20-012 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 351 240
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ ORAZ URUCHOMIENIE SYSTEMÓW KLIMATYZACYJNYCH W SERWEROWNIACH WYBRANYCH JEDNOSTEK PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemów klimatyzacyjnych w serwerowniach wybranych jednostek Państwowej Straży Pożarnej woj. lubelskiego wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi dwa rodzaje urządzeń klimatyzacyjnych: urządzenia typu I - 2 szt., urządzenia typu II - 8 szt. Realizacja zamówienia będzie odbywać się w wybranych jednostkach PSP woj. lubelskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz warunki udziału, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zdania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 570). 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania dotyczących Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiających pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę powyższych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 4, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 11. Zamawiający może zażądać aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie nie krótszym niż 5 dni, przy czym Zamawiający zaleca przedłożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie mógł na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów. Postanowienia dotyczące oferty wspólnej składanej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne). 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W wypadku tym, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o Wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia. Warunek niepodlegania wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia odrębnie. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić poprzez zsumowanie posiadanej zdolności ekonomicznej i finansowej. Warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić poprzez zsumowanie wartości dostaw urządzeń klimatyzacyjnych. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy dostarczą umowę regulującą ich współpracę. 5. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów: a) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane indywidualnie przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w pkt 3. c) dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania – każdy Wykonawca składa odrębne dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania. Dotyczy to również dokumentów żądanych od Wykonawców lub osób mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej. 6. W przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich oraz korzystania przy realizacji zamówienia z podwykonawców, a także w zakresie formy składanych dokumentów stosuje się postanowienia niniejszego ogłoszenia oraz SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach