Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa tj. inne odpady (w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) wytworzone w wyniku sortowania odpadów w Brzezinach.

SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA COMMUNAL SERVICE ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 BRZEZINY, SIENKIEWICZA
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 669448808 , fax. 422351753
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA COMMUNAL SERVICE
    SIENKIEWICZA 10/12
    95-060 BRZEZINY, woj. łódzkie
    tel. 669448808, fax. 422351753
    REGON: 100935035
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.communalservice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Socjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa tj. inne odpady (w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) wytworzone w wyniku sortowania odpadów w Brzezinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12 – Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11), poprzez odzysk w ilości do 2.000,00 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazująca możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku niezrealizowania w pełni zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe. Odpad powstał w procesie mechanicznej segregacji odpadów komunalnych stanowiący frakcję nadsitową. Z odpadów tych wydzielono surowce wtórne tj. szkło, metale, pet, papier, tekturę itp. Odpad jest magazynowany na otwartym nie przykrytym terenie, w postaci niezbelowanej. Odpad nie zawiera właściwości określonych w załączniku nr 3 oraz składników określonych w załączniku nr 4 do ustawy o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów w procesie odzysku w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy o odpadach. Rozliczenie ilości odpadów następować będzie na podstawie legalizowanej wagi towarowej znajdującej się u Zamawiającego lub na podstawie legalizowanej wagi towarowej znajdującej się u Wykonawcy (kwestia do uzgodnienia na etapie realizacji) - wg wydruku wyniku ważenia. Odpady odbierane będą transportem Wykonawcy na jego koszt oraz zagospodarowane przez Wykonawcę poprzez odzysk. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o planowanej ilości odpadów do odbioru z trzydniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie, że odbiór odpadów będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Po podpisaniu umowy Zamawiający przedstawi szczegółowy harmonogram odbioru odpadów. Odpady będą odbierane przez Wykonawcę z Instalacji zlokalizowanej pod adresem: 95-060 Brzeziny ul. Łódzka 35 Odbiór odpadów następować będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15 :00. Odbiór odpadów będzie potwierdzony kartami przekazania odpadów. Załadunek odpadów będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia kontenera lub innego sprzętu przystosowanego do transportu tego typu odpadów. W celu ochrony odpadu przed warunkami atmosferycznymi Wykonawca może podstawić własne naczepy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedłoży oświadczenie Zamawiającemu o poddaniu procesowi odzysku całej masy odpadów przyjętych w danym miesiącu kalendarzowym w terminie do 15 dnia każdego następnego miesiąca pisemnie faxem na nr tel. (0-42) 235-17-53 lub emailem na adres: communal-service@tlen.pl Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w dniu 26.06.2018r. i zweryfikować w/w odpad. Godzinę spotkania należy ustalić pod numerem telefonu (0-42) 235-17-52 lub 669 448 808. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o prace, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia czyli tzw. pracowników fizycznych. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 108 ze zm.) 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie. tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie.; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z w/w przepisami. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy), Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zgodnie z art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, przetwarzanie danych osobowych przez podmiot przetwarzający powinno odbywać się na podstawie umowy lub innego instrumentu prawnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada: 1) Aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodzie 19 12 12 w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.). 2) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach