Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Lisia Góra w roku 2019 w sektorze II

Gmina Lisia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 33140 Lisia Góra, ul. 1-go Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisia Góra
    ul. 1-go Maja 7
    33140 Lisia Góra, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Lisia Góra w roku 2019 w sektorze II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. CHARAKTERYSTYKA GMINY LISIA GÓRA 1) Powierzchnia Powierzchnia Gminy Lisia Góra wynosi 105 km2, w tym powierzchnia Sektora II Gminy Lisia Góra obejmującego miejscowości: Brzozówka, Nowa Jastrząbka, Nowe Żukowice, Stare Żukowice oraz Zaczarnie wynosi 60,51 km2. 2) Liczba mieszkańców w Sektorze II Gminy Lisia Góra W Gminie Lisia Góra w Sektorze II obejmującym miejscowości: Brzozówka, Nowa Jastrząbka, Nowe Żukowice, Stare Żukowice oraz Zaczarnie na dzień 30.06.2018 r. zameldowanych jest na pobyt stały i czasowy 7.604 mieszkańców, z tego wg złożonych deklaracji 6.265 osób. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych w Gminie Lisia Góra w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r., z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (instytucje publiczne, zakłady pracy, punkty handlowe i usługowe itp.), w Sektorze II obejmującym miejscowości: Brzozówka, Nowa Jastrząbka, Nowe Żukowice, Stare Żukowice oraz Zaczarnie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz.1454). Miejscem przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych , wytworzonych na terenie Gminy Lisia Góra są instalacje regionalne dla Regionu Małopolskiego wymienione w Uchwale Nr XXXIV/510/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016-2022.” z późn. zm. Wykonawca w składanej ofercie zobowiązany jest do wskazania instalacji, w której zagospodarowane będą odbierane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Urządzenia do gromadzenia odpadów: pojemniki na odpady zmieszane i worki na odpady zbierane selektywnie, zarówno dla nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, zapewnia Wykonawca. Koszty udostępnienia pojemników i worków winny być wliczone w cenę zamówienia. Gospodarstwa domowe liczące od 1do 5 osób , zgodnie z „Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lisia Góra, ”winny otrzymać pojemniki 120 L, natomiast gospodarstwa domowe liczące 6 i więcej osób winny otrzymać pojemniki 240 L. Szczegółowe dane dotyczące ilości domów jednorodzinnych i budynków, w których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, ilości i rodzaju niezbędnych pojemników, worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. 3 . Liczba nieruchomości w Sektorze II, wg stanu na 30.06.2018 r, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1.797 w tym: Brzozówka – 380, Nowa Jastrząbka - 276, Nowe Żukowice – 214, Stare Żukowice – 453, Zaczarnie – 474. Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których odbierane będą odpady w okresie realizacji zamówienia w granicach 3 %. Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Lisia Góra w Sektorze II na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych za 2017 rok wynosiła 1.045,50 Mg, w tym : zmieszane odpady komunalne 674,58 Mg, odpady komunalne zebrane selektywnie -323,64 Mg, odpady wielkogabarytowe – 47,28 Mg. W/w ilości odpadów komunalnych zebrane zostały od 1.785 punktów odbioru odpadów. Uwaga! Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 1. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy: a) niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości, nie później niż przed pierwszym dniem obowiązywania umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę – 1 raz na dwa tygodnie. Pojemniki do załadunku i odbioru odpadów zmieszanych wystawione będą poza teren nieruchomości - do drogi publicznej, drogi wewnętrznej, której właścicielem lub posiadaczem jest Gmina Lisia Góra, w miejsce umożliwiające swobodny do nich dojazd specjalistycznym pojazdom (tzw. śmieciarkom). b) selektywnie zbierane odpady komunalne pozostałe odpady komunalne po segregacji, nie nadające się do posegregowania tzw. „balast” gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości ,nie później niż przed pierwszym dniem obowiązywania umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę – 1 raz na dwa tygodnie Pojemniki do załadunku i odbioru tych odpadów wystawione będą poza teren nieruchomości - do drogi publicznej, drogi wewnętrznej, której właścicielem lub posiadaczem jest Gmina Lisia Góra, w miejsce umożliwiające swobodny do nich dojazd specjalistycznym pojazdom (tzw. śmieciarkom). Selektywna zbiórka odpadów komunalnych tj. tworzyw sztucznych, metalu, opakowań wielomateriałowych, szkła, papieru i tektury , odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się cztery rodzaje worków : - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, metalu i opakowań wielomateriałowych, - zielony na odpady ze szkła, - niebieski na odpady z papieru i tektury, - brązowy na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę: jeden raz na dwa tygodnie – dotyczy odbioru odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów w okresie od maja do września włącznie, w pozostałych miesiącach jeden raz w miesiącu, jeden raz w miesiącu - dotyczy odbioru szkła, tworzyw sztucznych, metalu i opakowań wielomateriałowych, jeden raz na kwartał – dotyczy odbioru papieru i tektury. Wykonawca ma obowiązek, nie później niż przed pierwszym dniem obowiązywania umowy dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości, który zadeklarował selektywną zbiórkę odpadów po dwa worki koloru żółtego i zielonego oraz po jednym worku koloru brązowego i niebieskiego (tzw. pakiet startowy). Kolejne worki mają być dostarczane właścicielom nieruchomości w ten sposób, że za każdy odebrany z odpadami selektywnymi worek, Wykonawca pozostawi na posesji worek pusty. Odpady zielone z przeznaczeniem do kompostowania (skoszona trawa, suche liście), właściciele nieruchomości zagospodarowują w przydomowych kompostownikach, bądź własnym transportem mogą dowieźć i oddać nieodpłatnie do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych tzw.(PSZOK-u) . Popiół z palenisk domowych – właściciele nieruchomości własnym transportem oddają nieodpłatnie do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK-u) . Odpady wielkogabarytowe Zbiórka odpadów wielkogabarytowych w poszczególnych sołectwach Sektora II Gminy Lisia Góra, przeprowadzona będzie przez Wykonawcę jeden raz w roku w I połowie m-ca kwietnia 2019 r. i polegać będzie na odbieraniu tych odpadów „u źródła” tj. z miejsc, z których odbierane są odpady z pojemników(zmieszane odpady komunalne). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram odbioru tych odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki, a po jego akceptacji przez gminę, powiadomi mieszkańców z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie zbiórki. W ciągu roku właściciele nieruchomości oddają odpady wielkogabarytowe do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK-u). Odpady budowlane Odbiór odpadów budowlanych pochodzących z remontu należy do Wykonawcy, odbywa się na indywidualne zgłoszenie przez właściciela nieruchomości, z zastrzeżeniem, że za dostarczenie kontenera i transport tych odpadów, właściciel nieruchomości płaci Wykonawcy za usługę we własnym zakresie. Odbiór odpadów budowlanych z remontów i budów wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotem wykonującym te prace i właścicielem nieruchomości lub między właścicielem posesji a uprawnionym do odbioru odpadów przedsiębiorstwem. 2. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości , na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne – firmy i instytucje: Na terenie nieruchomości niezamieszkałych , a więc instytucji publicznych, zakładów pracy, punktów handlowych i usługowych itp. obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. a) niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości nie później niż przed pierwszym dniem obowiązywania umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę – 1 raz w tygodniu , 1 raz na dwa tygodnie, jeden raz w miesiącu w zależności od zapisu w złożonej deklaracji. b) selektywnie zbierane odpady komunalne pozostałe odpady komunalne po segregacji, nie nadające się do posegregowania tzw.”balast” gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę – 1 raz w tygodniu , 1 raz na dwa tygodnie, jeden raz w miesiącu w zależności od zapisu w złożonej deklaracji. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych tj. tworzyw sztucznych , metalu, opakowań wielomateriałowych, szkła, papieru i tektury, odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się cztery rodzaje worków : - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, metalu i opakowań wielomateriałowych, - zielony na odpady ze szkła, - niebieski na odpady z papieru, - brązowy na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę: jeden raz na dwa tygodnie – dotyczy odbioru odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w okresie od maja do września włącznie, w pozostałych miesiącach roku, jeden raz w miesiącu, jeden raz w miesiącu - dotyczy odbioru szkła, tworzyw sztucznych, metalu i opakowań wielomateriałowych, jeden raz na kwartał – dotyczy odbioru papieru i tektury. Wykonawca ma obowiązek przed pierwszym dniem obowiązywania umowy, dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości, który zadeklarował selektywną zbiórkę odpadów po dwa worki koloru żółtego i zielonego oraz po jednym worku koloru brązowego i niebieskiego (tzw. pakiet startowy). Kolejne worki mają być dostarczane właścicielom nieruchomości w ten sposób, że za każdy odebrany z odpadami selektywnymi worek, Wykonawca pozostawi na posesji worek pusty. Wg złożonych deklaracji na dzień 30.06.2018 r. częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych /pojemniki/ dla firm i instytucji przedstawia się następująco: 1 x w tygodniu - 22 podmioty 2 x w miesiącu - 35 podmiotów 1 x w miesiącu - 10 podmiotów Uwaga: Wszelkie urządzenia do gromadzenia odpadów z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady – firmy, instytucje itp.: tj. pojemniki i worki zapewnia Wykonawca winny i być wliczone w cenę zamówienia. Wszelkie urządzenia do gromadzenia odpadów należy dostarczyć na posesje przed dniem 31grudnia 2018 r. Wykonawca ma obowiązek zabierania od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy wszystkie wystawione odpady komunalne, także te pozostawione w workach obok pojemnika. Powyższa zasada nie dotyczy właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy , a powstają odpady komunalne. Właściciele tych nieruchomości winni zamówić pojemniki dostosowane do ilości wytwarzanych odpadów w skali miesiąca lub zadeklarować zwiększenie częstotliwości opróżniania posiadanych pojemników. 3. Dane wg złożonych deklaracji na dzień 30.06.2018 r 1. Liczba nieruchomości z których będą odbierane odpady komunalne Brzozówka - 380 Nowa Jastrząbka – 276 Nowe Żukowice – 214 Stare Żukowice – 453 Zaczarnie – 474 2. Liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) wg złożonych deklaracji – 1.730 w tym selektywną zbiórkę odpadów komunalnych zadeklarowało 1.636 gospodarstw domowych. 3. Liczba nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne wg złożonych deklaracji – 67 w tym selektywna zbiórkę odpadów zadeklarowało 33 podmioty. 4. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: a) 120 l - 1529 szt. b) 240 l - 262 szt. c) 360 l - 3 szt. d) 1.100 l - 15 szt. 5. Szacunkowa liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów w okresie objętym umową: żółte - 40.100 szt. zielone - 20.100 szt. niebieskie - 10.100 szt. brązowe - 5.700 szt. 6. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów : 1. materiał - folia polietylenowa LDPE 2. pojemność – 120 dm3 3. kolor /intensywność zabarwienia- przezroczystość worka powinna pozwalać na ocenę jego zawartości : 4. grubość – co najmniej 60 mikronów, 5. nadruk – worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone zgodnie z Rozporządzeniem Min. Środ. z dnia 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z dnia 4 stycznia 2017 r. poz.19) Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję ( ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą prawidłowego segregowania. Podane w pkt 3 ppkt 1-5 dane liczbowe są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich zmiany. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec niewielkiej zmianie spowodowanej między innymi migracją ludności. Gmina Lisia Góra jest gminą wiejską, w Sektorze II ok.80% gospodarstw domowych zadeklarowało, że posiada kompostownik. 3. OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca ma obowiązek opracować i przedstawić do akceptacji Zamawiającego szczegółowy roczny harmonogram odbioru odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie w Sektorze II obejmującym miejscowości: Brzozówka, Nowa Jastrząbka, Nowe Żukowice, Stare Żukowice oraz Zaczarnie w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego wykazu nieruchomości, z których mają być odbierane odpady komunalne. 2). Przed końcem 2018 roku, Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję ( ulotkę) uzgodnioną z Zamawiającym dotyczącą prawidłowego segregowania oraz harmonogram odbioru odpadów obowiązujący przez cały rok, oraz przekaże Zamawiającemu harmonogram w wersji elektronicznej w celu jego zamieszczenia na stronie internetowej Gminy Lisia Góra. 3) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia nieruchomości w niezbędne pojemniki i worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów zawartej z Zamawiającym. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu wykaz nieruchomości, do których dostarczył pojemniki. Właściciele nieruchomości, którzy nie zadeklarowali selektywnej zbiórki odpadów ( 7,1 % populacji) winni otrzymać pojemniki trwale oznaczone na pokrywie np. w formie samoprzylepnej naklejki, co powinno ułatwić kontrolowanie pozostałych właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów komunalnych, czy wywiązują się z tej powinności. Wykonawca może odebrać pojemniki od właścicieli nieruchomości dopiero po 31 grudnia 2019 r. tj. po dacie zakończenia obowiązywania umowy. 4) W trakcie wykonywania umowy wyposażenie nowo zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki i worki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego wykazu tych miejsc na zasadach j/w. 5) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. Monitorowanie polegać ma na wyrywkowej kontroli rzetelności segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe i podmioty, które zadeklarowały taki sposób zbierania odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (potwierdzonych odpowiednią dokumentacją),Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego o powyższym. Dokumentacja winna zawierać miejscowość i nr posesji oraz datę odbioru odpadów wraz z krótkim opisem nieprawidłowości. 6) Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów i jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników z wyłączeniem sytuacji, gdy uszkodzenie bądź utrata nastąpiło z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7) Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników przy posesji podczas odbioru odpadów, jeżeli zaśmiecenie jest wynikiem jego działalności. 8) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu półroczne sprawozdania z wykonywanych usług w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 9) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca. 10) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz.992), b) ustawy z dnia 13 września1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), c) uchwały nr XXXI/361/2017 Rady Gminy Lisia Góra z dnia 25 października 2017 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lisia Góra, d) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 11) Odebrane od właścicieli nieruchomości odpady zmieszane z Sektora II Gminy Lisia Góra Wykonawca zobowiązany jest przekazać bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w złożonej przez Wykonawcę ofercie i przedstawić Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów oraz kopii kwitów wagowych potwierdzających przyjęcie odpadów na RIPOK. 12) Odebrane od właścicieli nieruchomości w Sektorze II Gminy Lisia Góra selektywnie zebrane odpady komunalne Wykonawca zobowiązany jest przekazać bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Wykonawca , w przypadku przekazania odpadów zebranych selektywnie i przekazanych pośrednikowi , obowiązany jest uzyskać informacje od niego do jakiego recyklera odebrane w danym roku odpady zebrane selektywnie zostały przekazane do zagospodarowania i przedłożyć je Zamawiającemu. 13) Odpady zmieszane odebrane od właścicieli nieruchomości w danym dniu, jeszcze tego samego dnia powinny zostać dostarczone do RIPOK. 14) Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. 15) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz.992.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz.2167), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r poz.2412).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu - poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancje bankowe; - gwarancje ubezpieczeniowe; - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Lisia Góra nr 89859100070110000003290013 W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej w celu jego sprawnego zwrotu do oferty można zamieścić informację o numerze konta bankowego na które ma być zwrócone wadium. Oryginał wadium wnoszonego w poniższych formach należy załączyć do oferty. - poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancje bankowe; - gwarancje ubezpieczeniowe; - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Informacje dodatkowe. 4.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 4.2. Zwrot lub utrata wadium nastąpi na podstawie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca musi posiadać : - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Lisia Góra zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 (Dz.U.2017.1289 z późn.zm) - posiada zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2016.1987 t. j. ze zm.) lub równoważne, obowiązujące z mocy prawa uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniona przez Wykonawcę strona tytułowa – zał nr 1 do SIWZ - oryginał 2) Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy – zał nr 2 do SIWZ – oryginał 3) Potwierdzenie wniesienia wadium. 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie /jeśli dotyczy/. 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia /jeśli dotyczy/ 6) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO – zał nr 9 do SIWZ - oryginał

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach