Gmina Kościelisko ogłasza przetarg
- Adres: 34511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 079 100
- Data zamieszczenia: 2018-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
ul. Strzelców Podhalańskich 44
34511 Kościelisko, woj. małopolskie
tel. 182 079 100
REGON: 49052655000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępności do wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przedszkola w Dzianiszu” – pomoce edukacyjne, zabawki, art. plastyczne, art. sportowe, instrumenty, meble i inne . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia dla przedszkola w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko . Zmawiający dokonał podziału zamówienia na cztery części: CZĘŚĆ I- artykuły plastyczne, CZĘŚĆ II- instrumenty muzyczne CZĘŚĆ III- artykuły sportowe CZĘŚĆ IV- pomoce edukacyjne, zabawki, gry, puzzle, klocki, CZĘŚĆ V- dywany, mebelki- sofy i pufy, pojemniki na zabawki, zabezpieczenie mebli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załącznikach do SIWZ nr: CZĘŚĆ I- załącznik nr 7 CZĘŚĆ II- załącznik nr 8 CZĘŚĆ III- załącznik nr 9 CZĘŚĆ IV- załącznik nr 10 CZĘŚĆ V- załącznik nr 11 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadec-twa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisom, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. 3) Po stronie Wykonawcy leży utylizacja materiałów odpadowych i opakowań, za wyjątkiem tych, których posiadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postępowań reklamacyjnych. 4) Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko – miejscowość Dzianisz – Budynek Wielofunkcyjny – Przedszkole (Dzianisz 173). 6) Sposób rozliczania: za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 7) Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 7.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 7.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jako-ściowych oczekiwanych przez Zamawiającego 7.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końco-wego. 7.4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 39162100-6- Pomoce dydaktyczne 37500000-3-Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37000000-8-Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria ar-tystyczne 37520000-9-Zabawki 37523000-0 Puzzle 37524000-7 Gry 37524100-8 Gry edukacyjne 37521000-6 Instrumenty muzyczne do zabawy 37522000-3 Zabawki na kółkach 37800000-6 Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 39161000-8 - Meble przedszkolne, 3.3. Rozwiązania równoważne. 3.3.1. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując opis przedmiotu zmówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp, użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne". 3.3.2. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przy-kładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wyko-nawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościo-wych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidło-we funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urzą-dzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastoso-wane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.3.3. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt. 16 ustawy pzp oznacza, że Zamawia-jący akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyzna-czonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producen-ta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, speł-niają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 3.3.4. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego po-twierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kry-teriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfi-katy wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne od-powiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod wa-runkiem że dany Wykonawca udowodni, że Wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych z uwagi na specyfikę zamówienia, Zamawia-jący nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami). 3.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych- liczba części- 5. CZĘŚĆ I- artykuły plastyczne, CZĘŚĆ II- instrumenty muzyczne CZĘŚĆ III- artykuły sportowe CZĘŚĆ IV- pomoce edukacyjne, zabawki, gry, puzzle, klocki, CZĘŚĆ V- dywany, mebelki- sofy i pufy, pojemniki na zabawki, zabezpieczenie mebli itp. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części . Maksymalna liczba części, w których zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy -5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty – ew. pełnomoc-nictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realiza-cji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykaza-nia braku pod-staw do wykluczenia z postępo-wania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadcze-nie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapita-łowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie za-mó-wienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w NT
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa urządzeń i wyposażenia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-02-22 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIARACH – POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-11-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ – URZĄDZEŃ DO ZAJĘĆ Z MECHATRONIKI, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół w Gminie Dobczyce z podziałem na trzy zadania częściowe
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu pn. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Dobczyce”
Dodano: 2023-09-17 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIARACH – POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-09-05 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ – URZĄDZEŃ DO ZAJĘĆ Z MECHATRONIKI, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół w Gminie Dobczyce z podziałem na trzy zadania częściowe
Dodano: 2023-08-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2023-05-07