Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia Szpitala wraz z przyległymi terenami nr sprawy EZP-252-27/2009

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia Szpitala wraz z przyległymi terenami nr sprawy EZP-252-27/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia wraz z przyległymi terenami Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy. Powyższe zadanie realizowane będzie przez: - jeden posterunek stały 1 osobowy całodobowy, - jeden posterunek obchodowy 1 osobowy w godzinach od 6:00 do 18:00 - jeden posterunek obchodowy 2 osobowy w godzinach od 18:00 do 6:00 Dodatkowe czynności posterunku stałego: - obsługa centrali telefonicznej w godzinach od 15:00 do 7:00 w dni robocze, i całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy oraz całodobowy nadzór nad komputerowym systemem p/pożarowym, - sprawowanie szczegółowego nadzoru nad pojazdami wjeżdżającymi i wyjeżdżającymi z terenu szpitala, zgodnie z Zarządzeniami Wewnętrznymi Dyrektora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713172005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, którzy: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: - prowadzi działalność gospodarczą, Wykonawca musi posiadać aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia ,Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; - nie podlega wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP. Wykonawca musi załączyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że: - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowane co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 130.000 każda PLN brutto świadczonych co najmniej przez rok, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: - Posiadanie aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł. 4. Wyrażą zgodę na termin płatności faktur za wykonaną usługę w ciągu 30 dni. 5. Spełnia wszystkie inne wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń: a) oświadczenie w trybie art. 44 o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowane co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 130.000 każda PLN brutto świadczonych co najmniej przez rok, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; e) dokumenty ( referencje) potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie; f) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres niezmienności cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach