Przetargi.pl
Całodobowa ochrona obiektów i mienia wraz z przyległymi terenami Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy nr sprawy EZP-252-21/2014

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona obiektów i mienia wraz z przyległymi terenami Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy nr sprawy EZP-252-21/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektów i mienia wraz z przyległymi terenami Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy. Powyższe zadanie realizowane będzie przez: a) Brama główna budynki i teren szpitala o powierzchni 114348 m2 w Morawicy ul. Spacerowa 5 - jeden posterunek stały 1 osobowy całodobowy, - jeden posterunek obchodowy 1 osobowy w godzinach od 6:00 do 18:00 - jeden posterunek obchodowy 2 osobowy w godzinach od 18:00 do 6:00 b) Budynek Oddz. Psychiatrii i Przychodni wraz z przylegającymi terenami o powierzchni 23044 m2 przy ul. Kusocińskiego 59 w Kielcach. - jeden posterunek stały 1 osobowy całodobowy, c) Wykonawca będzie miał obowiązek z należytą starannością realizować przedmiot zamówienia przez: - obsługa centrali telefonicznej w godzinach od 15:00 do 7:00 w dni robocze i całodobowo w dni ustawowa wolne od pracy zgodnie z regulaminem szpitala, - całodobowy nadzór i obsługa urządzeń monitoringu sygnalizacji p/pożarowej będącego na wyposażeniu Zamawiającego, - nadzorowanie monitoringu wizualnego będącego na wyposażeniu Zamawiającego, - sprawowanie szczegółowego nadzoru nad kluczami do obiektów szpitalnych, - prowadzenie książki z pokwitowaniem pobrania i oddania kluczy przez pracowników - prowadzenie książki pełnienia służby - raportowanie wszystkich wydarzeń, - udzielanie niezbędnych informacji dotyczących rozmieszczenia oddziałów, biur ( bez informacji osobowych pacjentów), - podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie Szpitala, zwracanie uwagi na osoby wchodzące i wychodzące z terenu Szpitala w szczególności na pacjentów, - patrolowanie (obchód) całego obiektu Szpitala co dwie godziny - kontrola zamków: drzwi wejściowych, okien, krat i zabezpieczenie plomb (w pomieszczeniach zaplombowanych) - podejmowanie działań mających na celu niedopuszczenie do wynoszenia wywożenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego, - podejmowanie interwencji pracowników ochrony w przypadku ujawnienia zagrożenia mienia, obiektów i wartości pieniężnych, - powiadomienie służb specjalnych oraz Kierownictwa Zamawiającego w przypadku zaistniałych zdarzeń losowych tj. pożar, włamanie, itp. oraz dokonanie niezbędnych czynności celem zabezpieczenia miejsca zdarzenia, - nadzór nad pojazdami wjeżdżającymi na teren Szpitala oraz podejmowanie interwencji w przypadku zaparkowania samochodu w nieodpowiednim miejscu ( zgodnie z wydanym zarządzeniem przez Dyrekcję Szpitala), - wykonywanie poleceń Dyrektora Zamawiającego lub osoby występującej z upoważnienia Dyrektora w zakresie przestrzegania wewnętrznych przepisów obowiązujących w Szpitalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713172005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres niezmienności cen
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach