Przetargi.pl
Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2,ul. K. Miarki 15, ul. Kard. Wyszyńskiego 13 oraz Konstytucji 3 Maja 18

Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242600 , fax. 032 3242612
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej
    ul. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 3242600, fax. 032 3242612
    REGON: 27054706000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2,ul. K. Miarki 15, ul. Kard. Wyszyńskiego 13 oraz Konstytucji 3 Maja 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia - CPV
    79.71.00.00-4 - usługi ochroniarskie
    79.71.50.00-9 - usługi patrolowe
    79.71.10.00-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu
    79.71.30.00-5 - usługi strażnicze
    2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony świadczył usługę stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia składającego się z budynków wskazanych poniżej, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
    3. Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez pracowników ochrony wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą.
    4. Zamówienie obejmuje:
    a) Ochrona obiektu przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie (Biały Domek) - Urząd Stanu Cywilnego, Referat Spraw Obywatelskich UM, Mikołowska Placówka Muzealna
    b)Ochrona obiektu przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie wraz z obsługa monitoringu miasta - Zakład Gospodarki Lokalowej, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Centrum Integracji Społecznej, Wydział Lokalowy UM, Zakład Usług Komunalnych
    c) Ochrona obiektu przy ul. Kard. Wyszyńskiego 13 w Mikołowie - Prokuratura Rejonowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    d) Ochrona obiektu przy ul.Konstytucji 3 Maja 18 w Mikołowie
    5. Szczegółowy opis poszczególnych części:
    ul. K. Miarki 15 - Biały Domek (2 pracowników ochrony) - 209,50 h/tydzień
    Zakres obowiązków obejmuje:
    a) Pilnowanie obiektu przez dwóch pracowników ochrony wg harmonogramu:
    - jedna osoba sprawuje dozór nad obiektem od strony Urzędu Stanu Cywilnego od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania instytucji znajdujących się w budynku, tj. w poniedziałki w godz. od 7:30 do 17:00, od wtorku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30,
    - druga osoba sprawuje dozór nad obiektem od strony wejścia głównego - całodobowo w dni robocze, soboty, niedziele i święta
    b) Dozór będzie sprawowany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód polegać ma na sprawdzaniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznych, wodnych, ewentualnym zamknięciu drzwi i okien, zamknięciu pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania, czy nie znajduje się tam osoba niepożądana, bądź czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po godzinach urzędowania w budynku ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie.
    c) Prowadzenie ewidencji wejścia i wyjścia.
    d)Zabezpieczenie kluczy oraz ich przechowywanie w sposób chroniący je przed dostępem osób nieuprawnionych.
    e) Obsługa portierni oraz odbieranie telefonów.
    f) Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji)
    g) Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku budynku
    h) Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych
    ul. Kolejowa 2 + monitoring (2 pracowników ochrony) - 276 h/tydzień (Zamawiający zastrzega sobie prawo przeniesienia usługi monitoringu p.pkt l do Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, a tym samym rezygnacji z tej części zamówienia )
    Zakres obowiązków obejmuje:
    a) Pilnowanie przez jednego ochroniarza obiektu głównego wraz z pomieszczeniem spawalni - w dni powszednie, soboty, niedziele i święta całodobowo.
    b) W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami.
    c) Zabezpieczenie według potrzeb łączności bezprzewodowej w ochranianym obiekcie oraz wyposażenie pracownika w jednolite umundurowanie oraz identyfikator osobisty.
    d) Kontrola ruchu samochodowego, tj. wpuszczanie i wypuszczanie poprzez użycie szlabanu na wydzielony parking samochodów mających zezwolenie ZGL-u.
    e) Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych
    f) Dbanie o porządek w pomieszczeniu socjalnym zajmującym przez ochroniarzy
    g) Systematyczny obchód oraz kontrola obiektowa - w szczególności ochroniarz ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznych, wodnych, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania - czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie;
    h) Zabezpieczenie kluczy, ich przechowywanie oraz wydawanie osobom uprawnionym.
    i) Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji)
    j) Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku budynku
    k) Monitoring (przy pomocy siedmiu zamontowanych kamer) wymiennikowni ciepła, rozdzielni napięć oraz dróg wewnętrznych;
    l) Zabezpieczenie centrum monitorowania miasta w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku od godz. 18.00 do 06.00, w soboty, niedziele i święta całodobowo - drugi ochroniarz, tj:
    - monitorowanie obrazu z kamer usytuowanych na terenie miasta,
    -powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku budynku,
    - prowadzenie rejestru zdarzeń (określenie daty, godziny, adresu nieruchomości, rodzaju zdarzenia oraz informacji dotyczących podjętych działań).
    ul. Kard. Wyszyńskiego 13 (1 pracownik ochrony) - 128 h /tydzień
    Zakres obowiązków obejmuje:
    a) Pilnowanie parteru i pierwszego piętra obiektu - od godziny 15.00 do 7.00 w dni robocze i całodobowo w soboty, niedziele i święta.
    b) Dozór ma być wykonywany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową.
    W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznych, wodnych i gazowych, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku, na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie.
    c) Zabezpieczenie kluczy i ich przechowywanie w sposób chroniący je przed dostępem osób nieuprawnionych.
    d) Obsługa portierni oraz odbieranie telefonów.
    e) Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji)
    f) Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku budynku
    ul. Konstytucji 3 Maja 18(1 pracownik ochrony) - 168 h /tydzień ( zamawiający zastrzega sobie możliwość całkowitej rezygnacji z ochrony ze względu na planowany remont budynku)
    Zakres obowiązków obejmuje:
    a) Pilnowanie całego obiektu wraz z budynkiem gospodarczym - w dni robocze, w soboty, niedziele i święta całodobowo.
    b) Dozór ma być wykonywany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową.
    W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznych, wodnych i gazowych, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, kontroli budynku, a w szczególności pomieszczeń piwnicznych
    c) Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgl.mikolow.pl/index.php?opt=prze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach