Przetargi.pl
Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 000288283
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa postępowania:Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie98341140-8 Usługi dozorowania98341120-2 Usługi portierskie2. Przedmiotem zamówienia jest fizyczne ochranianie terenu Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój, w tym mienia przed uszkodzeniem, zniszczeniem i utratą oraz dostępem osób trzecich. Adres obiektu objętego ochroną mienia: obszar Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” przy ul. Wolności nr 4a, 57-540 Lądek Zdrój.Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:1) Ochrony mienia będącego własnością Zamawiającego oraz mienia użytkowanego przez Zamawiającego na zasadzie dzierżawy, najmu itp. umowy, a także mienia użytkowników obiektów wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie, obszarze Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.2) Prowadzenia ochrony z należytą starannością, patrolowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia, ewidencjonowanie ruchu pojazdów i osób trzecich, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń i założonych plomb.3) Zgłaszania Zamawiającemu usterek oraz naruszeń w zabezpieczeniach obiektu, obszaru i pomieszczeń, monitorowanie informacji z centrali sygnalizacji pożarowej.4) Ujawniania faktów włamań, kradzieży, niszczenia i dewastacji ochranianego mienia. 5) Ujmowaniu na „gorącym” uczynku (w miarę możliwości) osób dopuszczających się czynów włamania, kradzieży, dewastacji i niszczenia ochranianego mienia oraz powiadamiania organów ścigania w sytuacjach „nie cierpiących” zwłoki.6) Zabezpieczania miejsc zdarzeń wymienionych w pkt 5 w celu niedopuszczenia do powiększenia strat do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej za strony Zamawiającego. 7) W sytuacjach „nie cierpiących” zwłoki powiadamianie straży pożarnej oraz właściwych służb technicznych o powstałych zagrożeniach, a także współdziałanie z wymienionymi służbami w celu likwidacji powstałych zagrożeń (np. pożar, wybuch gazu, zalanie wodą, itp.). 8) O godzinie 6.00 otwieranie, a o godz. 22.0 zamykanie drzwi wejściowych do holu głównego, drzwi bocznych, włączanie oświetlenia dziennego/nocnego. 9) Przyjmowanie połączeń telefonicznych przychodzących do obiektu, zapisywanie danych osoby dzwoniącej oraz tematu rozmowy i przekazywania zmianie dziennej zapisanych informacji. 10) Przełączanie przychodzących rozmów telefonicznych do dyżurki pielęgniarskiej na I lub III piętrze.11) Przyjmowanie od pacjentów i kuracjuszy przebywających w obiekcie zgłoszeń dotyczących awarii i zapisywanie ich w zeszycie awarii, a w godz. 19.00 – 22.00 przekazywanie zgłoszeń do konserwatora dyżurnego.12) Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek TV, w tym: zapisywanie w zeszycie awarii, przekazanie informacji Gościom: „zgłoszenie zostało przyjęte, usterka zostanie zgłoszona do serwisu”. 13) Udostępniania klucza do blokady parkingowej oraz zapisywania w zeszycie imienia i nazwiska, obiektu, nr pokoju, telefonu kontaktowego, tablicy rejestracyjnej, daty od …. do …., wydanie klucza. Przekazania informacji o dokonaniu opłaty (w następnym dniu). 14) Prowadzenia dziennika dyżurów. Przedmiot zamówienia świadczony będzie:- w zakresie podstawowym – tj. przez 7 dni w tygodniu w godzinach: od godziny 19.00 do godz. 7.00 przez jednego pracownika;- ewentualnie w zakresie dodatkowym – w przypadku zapotrzebowania Zamawiającego na dodatkowe usługi w godzinach innych niż w zakresie podstawowym.Zamawiający zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę z wyprzedzeniem 3 – dniowym o zapotrzebowaniu na dodatkowe usługi.Wykonawca odpowiada za działania, bądź zaniechania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu, bądź którym powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy - jak za swoje własne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).UWAGA:Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności: fizycznej ochrany terenu objętego przedmiotem zamówienia – o łącznym wymiarze czasu pracy nie niższym niż 1 etat, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 tj. ze zm.). Szczegóły w tym zakresie określają projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.Zamawiający zastrzega, zgodnie z dyspozycją art. 60 ustawy Pzp., obowiązek osobistego wykonania kluczowego zadania tj. czynności fizycznej ochrany terenu Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu:a) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp.b) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza również Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczności wykluczających wskazanych ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 tj. ze zm.).2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.;a) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie ochrony mienia.b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie ochrony mienia.c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania poniższych warunków:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:- dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania poniższych warunków:W zakresie zdolności zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług ochrony mienia obiektu/-ów podmiotu/-ów publicznej ochrony zdrowia o wartości brutto co najmniej: 100.000,00 zł.UWAGA: Nie wykazywać zamówień poniżej 100.000,00 zł brutto.Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonanana podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach