Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 032 2277008
- Data zamieszczenia: 2015-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
ul. Budowlanych 59 59
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 032 2277008
REGON: 00016634400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach. Dane obiektów podlegających ochronie: Obiekt nr 1 - parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny podziemny położony przy ul. Dąbrowskiego o powierzchni 10 837,62 m2. Obiekt nr 2 - parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny naziemny położony przy ul. Andresa/Asnyka o powierzchni 11 255,84 m2. Przedmiot usługi w trakcie trwania umowy realizowany będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu przez jednego pracownika ochrony na każdym z obiektów. Ochrona obiektu wykonywana będzie siłami Wykonawcy w oparciu o: - zakres obowiązków pracownika ochrony, - instrukcje dostarczone przez Zamawiającego regulujące zasady pracy na obiektach. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.: 1. Obsługa klienta polegająca na: - informowaniu klientów parkingów o zasadach korzystania z nich, - pomocy przy obsłudze systemu biletowego, - przyjmowaniu reklamacji składanych przez klientów parkingów, - przyjmowaniu informacji od klientów parkingów o konieczności wystawienia faktury oraz informowaniu Zamawiającego o potrzebie wystawienia faktury dla klienta parkingu na podstawie paragonu; przekazywanie paragonów z danymi klienta do księgowości MZUIM. 2. Obsługa kas biletowych polegająca na: - monitorowaniu stanu technicznego kas (obserwowanie komunikatów w systemie oraz na urządzeniu) oraz przekazywaniu raportu Zamawiającemu. 3. Dozór obiektów parkingowych wraz z przyległym terenem zagospodarowania i wyposażeniem: 3.1. Kontrola wszystkich pomieszczeń w obiekcie oraz przynależnych, minimum co 6 godzin, w tym: - ocena wizualna urządzeń i instalacji oraz widocznych elementów obiektu (wycieki, rozszczelnienia i inne uszkodzenia), - kontrola systemów i urządzeń pod kątem, pojawienia się komunikatów o awarii lub alarmu (centrala hydroforowa, centrala w pompowni p.poż, centrala systemu p.poż, UPS centralny, bateria oświetlenia awaryjnego, system wentylacji bytowej, szafy teletechniczne), - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości lub podejrzenia nieprawidłowego działania całego sprzętu wyposażenia obiektu, - kontrola pomieszczeń sanitarnych oraz wind pod względem czystości oraz poprawności funkcjonowania, - kontrola klatek schodowych pod względem czystości, - kontrola miejsc parkingowych pod względem czystości (plamy z oleju itp.) - wykrywanie pojazdów zanieczyszczających parking, zarówno klienckich jak i służb technicznych oraz obsługi. Podejmowanie interwencji w przypadku, zanieczyszczenia parkingu przez klientów (plamy z oleju i innych rozlanych płynów, pozostawione nieczystości, itp.). 3.2. Ścisła współpraca z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. 3.3. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia. 3.4. Powiadamianie Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych zdarzeniach przeciwko porządkowi publicznemu i ppoż. Podejmowanie interwencji w przypadku niszczenia mienia i niedopuszczenie do działania niszczącego. Na wezwanie pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę, podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę. 3.5. Ujęcie sprawców kolizji oraz innych uszkodzeń (w tym dewastacji mienia, niszczenia elewacji itp.), wezwanie Policji, sporządzenie protokołu szkody oraz uzyskania oświadczenia sprawcy zdarzenia o poniesieniu odpowiedzialności za szkodę. 3.6. Zgłoszenie wyznaczonym osobom o zaistniałych sytuacjach wymagających zabezpieczenia materiału z monitoringu. 3.7. Prowadzenie ewidencji osób i firm, które pojawiają się na obiektach w celu: obsługi, konserwacji i serwisu obiektu. Wpis powinien zawierać: datę, godzinę, nazwę firmy, imię i nazwisko, oraz numer telefonu do osób, chcących dokonać jakichkolwiek czynności na danym obiekcie. 3.8. Podczas przybycia służb technicznych w celach: obsługi, konserwacji i serwisu obiektu, przed dokonaniem jakichkolwiek czynności przez dane służby, należy skontaktować się z wyznaczonymi osobami z ramienia Zleceniodawcy celem potwierdzenia wizyty która powinna być wcześniej zaplanowana. 3.9. Raportowanie do Zamawiającego drogą elektroniczną informacji o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na obiektach, minimum jeden raz na koniec każdej zmiany czyli co 12 godzin, natomiast w okresie pn.-pt. w godz. 7-15, dodatkowo drogą telefoniczną na wskazany numer telefonu, lub wyznaczonych do tego osób. 3.10. W sytuacjach wyjątkowych [tj. awarie, imprezy itp.] Wykonawca po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego jest zobowiązany w ciągu 30 minut do zabezpieczenia obiektu przez dodatkowych pracowników ochrony. 4. Dbałość o czystość: - sprzątanie pomieszczeń [własnymi środkami czystości], zajmowanych przez pracowników ochrony, wraz z przyległymi im toaletami (utrzymanie czystości w pomieszczeniu socjalnym wraz z przyległym pomieszczeniem sanitarnym) każdorazowo na koniec każdej zmiany (co 12 godzin) 5. Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiektach jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań. Bezwzględnie wymagana łączność telefoniczna Zamawiającego z pracownikiem ochrony w obiekcie. 6. Znajomość i podstawowa umiejętność obsługi: - nawigacji parkingowej, - systemu biletowego - obsługa za pomocą komputera, obsługa mechaniczna, uzupełnianie biletów parkingowych pomiędzy terminalami (wymiana), umiejętność odczytu informacji z biletu parkingowego, zmiana taryfy w razie błędu (źle wybrana opcja we wpłatomacie prze klienta), - systemu monitoringu - umiejętność biegłego i logicznego poruszania się w systemie monitoringu, dobra znajomość rozmieszczenia kamer na obiektach, umiejętność ustawienia kamer obrotowych, - centrali systemu ppoż. typ POLON-ALFA POLON 6000. Zamawiający w dniu podpisania umowy z Wykonawcą przeprowadzi szkolenie z ww. zakresu wszystkich pracowników ochrony [wskazanych w Ofercie wykonawcy]. Zamawiający upoważniony jest w trakcie trwania umowy do weryfikacji posiadanych przez pracowników ochrony umiejętności i znajomości ww. systemów. Zamawiający może żądać zmiany pracownika ochrony nie posiadającego znajomości i podstawowej umiejętności obsługi ww. systemów lub niewypełniającego według Zamawiającego należycie obowiązków. Zamawiający może żądać zmiany w miesięcznym grafiku godzin pracy pracowników ochrony. 7. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do dozorowanych obiektów (w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu koszt wywozu przedmiotów pokrywać będzie Wykonawca), spania, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, instalowania na komputerze Zamawiającego programów, oraz używania komputerów do celów innych niż wyznaczone przez zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posługiwania się wyłącznie sprzętem wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający uprawniony jest do kontroli realizacji zadań objętych Umową. Zamawiający ma prawo zwracać uwagę kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone nieprawidłowości w czasie pełnionej służby oraz żądać od nich usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości. Z czynności kontrolnych przeprowadzonych przez Zamawiającego spisywany będzie protokół, a o negatywnych wynikach kontroli Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. 10. Zamawiający okresowo przeprowadzi kontrolę stanu biletów parkingowych na obiektach, wszelkie niezgodności w ilości biletów wydanych, a parkującymi samochodami, muszą zostać wyjaśnione przez wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji grupy interwencyjnej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05