Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej „Bolesław” Sp. z o.o. w Bolesławiu

Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32329 Bolesław, ul. Osadowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 461 148 , fax. 326 461 148
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
    ul. Osadowa 1
    32329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 326 461 148, fax. 326 461 148
    REGON: 27266164700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej „Bolesław” Sp. z o.o. w Bolesławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Zamawiającego świadczona w systemie zmianowym, która obejmuje: Ochronę terenu bazy Zamawiającego w Bolesławiu, ul. Osadowa 1; - budynek administracyjno-socjalny wyposażony w system alarmowy (sygnalizacja świetlna i akustyczna), - budynek warsztatu wraz z magazynami, - węzeł betoniarski, - teren bazy sprzętowo-samochodowej, - Instalacja MBP, - kompostownia, - budynki magazynowe. Ochronę terenu Składowiska Odpadów Komunalnych w Ujkowie Starym oraz następujących obiektów zlokalizowanych na w/w terenie: - budynek administracyjno-biurowy, - wagi samochodowe, - hala demontażu odpadów, - maszyny i urządzenia na terenie składowiska, - linia do segregacji odpadów i ich rozdrabniania, - instalacje do pozyskiwania i energetycznego wykorzystania biogazu wraz z instalacjami towarzyszącymi (odsiarczalniki, stacje transformatorowe, stacje kontenerowe ujęcia gazu), - PSZOK. Ochronę terenu Piaskowni w Bolesławiu - Hutki II, w tym: - budynku socjalno-biurowego, - budynków magazynowych i stacji transformatorowej, - maszyny i urządzenia na terenie wyrobiska eksploatacyjnego. Ochronę przeciwpożarową Instalacji MBP: - hala przyjęcia odpadów Ochrona wykonywana będzie: Ochrona terenu bazy całodobowo (1 osoba). Ochrona terenu składowiska całodobowo w dni wolne od pracy, dni robocze od 1800-600, soboty od 1500 (1 osoba), Ochrona terenu Piaskowni - Hutki II wykonywana będzie w soboty, niedziele i święta całodobowo, soboty pracujące od 1400, soboty niepracujące od 600( śr. dwie soboty miesięcznie) 1 osoba. Ochrona Instalacji MBP wykonywana będzie od poniedziałku do piątku od 2200- 600, soboty od 1400 do poniedziałku 600 (1 osoba) Zamawiający zapewnia Wykonawcy : Budynek portierni zlokalizowany w Bolesławiu przy ul. Osadowej 1. Pomieszczenie socjalne w budynku socjalno-biurowym na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Ujkowie Starym. Pomieszczenie socjalne w budynku socjalno-biurowym na terenie Piaskowni w Bolesławiu – Hutki II. Dostęp do monitoringu wizyjnego. Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest do: Obchodów Zakładu w sposób ciągły co dwie godziny. Wyposażenia pracowników sprawujących ochronę na terenie składowiska i piaskowni w noktowizory. Podejmowania stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Kontroli pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających (w szczególności z surowcami wtórnymi). Sporządzania dokumentacji fotograficznej pojazdów wyjeżdżających z surowcami wtórnymi. Kontroli i prowadzenia rejestru wejść i wyjść interesantów. Kontroli pracowników w zakresie stanu trzeźwości (w tym zakresie Wykonawca ma zapewnić alkomat z homologacją który umożliwi kontrolę w zakresie ewentualnego znajdowania się pracownika pod wpływem alkoholu. W przypadku stwierdzenia, że osoba jest nietrzeźwa poinformowanie upoważnionego pracownika Zamawiającego) Kontrole należy wykonywać na zlecenie Zamawiającego nie rzadziej niż 4 razy w roku. Kontroli pracowników w zakresie wynoszonego mienia spółki ( np. narzędzia, sprzęty itp.) na wniosek Zamawiającego. Zapewnienia stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. Zachowania czystości i porządku w punktach ochrony i wokół budynków. Prowadzenia książki raportów: W książce odnotowane będą: a) Imię i nazwisko pełniącego służbę, b) godziny rozpoczęcia i przyjęcia służby, c) każdorazowy czas rozpoczęcia i zakończenia obchodu, d) wszelkie uwagi oraz zdarzenia w trakcie służby, e) czytelny podpis pełniącego służbę. Przestrzegania przepisów i regulaminów wewnętrznych Zamawiającego, Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonaniem zakresu prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. Aktualizacji wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz przedłożenia ich aktualnych uprawnień. Nadzorowania pracy kotła c. o. (z automatycznym podajnikiem) w okresie grzewczym w budynku administracyjno-socjalnym w Bolesławiu przy ul. Osadowej 1, w dni robocze od godz.15.00 do godz.7.00, a w dni wolne od pracy przez całą dobę, oraz w okresie zimowym odśnieżenie dojścia do w/w budynku od strony północnej ( ok. 60 m2 ) i południowej(ok. 30 m2 ) Zapewnienia kontroli prawidłowości pełnienia obowiązków przez pracowników ochrony co najmniej raz w tygodniu w godzinach nocnych tj. 2200 – 0600. Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących przedmiot zamówienia. Posiadania co najmniej dwóch grup interwencyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 16 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING Bank Śląski S.A. 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób do wykonania określonych czynności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach