Przetargi.pl
OBSŁUGA STANOWISK KASOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2016/2017 NA KOMPLEKSIE REKREACYJNYM ARKONKA W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71080 Szczecin, ul. Ku Słońcu
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu
    71080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA STANOWISK KASOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2016/2017 NA KOMPLEKSIE REKREACYJNYM ARKONKA W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa stanowisk kasowych w sezonie zimowym 2016/2017 na kompleksie rekreacyjnym Arkonka w Szczecinie. CPV: 79620000-6 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) obsada kas: a) w okresie od 7 grudnia 2016 r. do 22 grudnia 2016 r.: A. w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 1530-2030 [5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1500-2100 [6 h] B. w weekendy tj. od soboty do niedzieli: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 900-2030 [11,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-2100 [11 h] b) w okresie od 23 grudnia 2016 r. do 30 grudnia 2016 r. (z wyjątkiem 24.12.2016 r., 25.12.2016 r., 26.12.2016 r.): A. codziennie: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 1500-2030 [5,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-2100 [11 h] c) w okresie od 2 stycznia 2017 r. do 12 lutego 2017 r. (z wyjątkiem 06.01.2017 r.): A. w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 1530-2030 [5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1500-2100 [6 h] B. w weekendy tj. od soboty do niedzieli: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 900-2030 [11,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-2100 [11 h] d) w okresie od 13 lutego 2017 r. do 26 luty 2017 r.: A. codziennie: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 900-2030 [11,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-2100 [11 h] e) dni świąteczne lub, dni w których są inne godziny obsady kas to: A. 5 grudnia 2016 r. (otwarcie lodowiska): - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 900-2030 [11,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-2100 [11 h] B. 6 grudnia 2016 r.: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 900-2030 [11,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-2100 [11 h] C. 24 grudnia 2016 r. – zamknięte D. 25 grudnia 2016 r.: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 1200-2000 [8 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1200-2000 [8 h] E. 26 grudnia 2016 r.: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 1200-2000 [8 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1200-2000 [8 h] F. 31 grudnia 2016 r.: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 900-1630 [7,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-1700 [7 h] G. 1 stycznia 2017 r.: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 1200-2000 [8 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1200-2000 [8 h] H. 6 stycznia 2017 r.: - 1 kasjer obsługujący osoby wchodzące na lodowisko w godz. 900-2030 [11,5 h] - 1 kasjer obsługujący osoby wychodzące z lodowiska w godz. 1000-2100 [11 h] 2) wykonywanie czynności kasjera – obsługa lodowiska; zakres: a) Udział w szkoleniu z zakresu ogólnego funkcjonowania lodowiska (zasady działania bramek wejściowych, wyjściowych, sposobu sprawdzania aktualnego czasu wykorzystanych minut na bilecie, zapoznanie się z regulaminem lodowiska, cennikami biletów, karnetów, sposobu naliczania przekroczonego czasu na lodowisku; przewidywany termin szkolenia: 2 grudnia od godz. 10.00. b) Udział w szkoleniu w zakresie obsługi kas fiskalnych, terminali płatniczych, zapoznanie się z drukami, jakie należy wypełniać i przekładać do Wydziału Księgowości ZUK oraz jak należy przygotować „bezpieczną kopertę”, celem odprowadzenia gotówki (utargu) do banku c) Pobieranie rolek do kas fiskalnych u kierownika obiektu, oddawanie kopii zapasowej po dokonaniu sprzedaży za pokwitowaniem kierownikowi obiektu po uprzednim opisaniu rolki tj. wpisanie na zewnętrznej stronie pierwszego i ostatniego numeru paragonu oraz kolejnej liczby porządkowej wraz z czytelnym podpisem kasjera d) Obsługa stanowisk kasowych zgodnie z harmonogramem pracy kasjerów ustalonym z kierownikiem obiektu e) Obowiązek dokonywania ewidencji każdej sprzedaży biletów wstępu, w tym karnetów przy zastosowaniu kasy rejestrującej (fiskalnej) f) Obowiązek wydruku paragonu fiskalnego oraz obowiązek wydawania paragonów fiskalnych dla nabywcy g) Zachowanie ciągłości numerów, potwierdzające dokonanie poszczególnych operacji h) Udzielanie informacji osobom wchodzącym w zakresie sposobu korzystania z bramek wejściowych – I bramka do przebieralni, II bramka na taflę lodowiska (wejście i wyjście) i) Przyjmowanie należności za wstęp zgodnie z obowiązującym cennikiem, wydawanie paragonów kasy fiskalnej (karnetów, biletów) i dokonanie ich rozliczeń j) Rozliczanie biletów przy wyjściu z lodowiska, pobieranie opłat wynikające z przekroczenia czasu na lodowisku k) Ewidencja korekt na odpowiednio przygotowanych drukach oraz w Excelu l) Obowiązek wydruku raportu fiskalnego dobowego po zakończeniu sprzedaży za dany dzień, nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w dniu następnym, zestawienia sprzedaży według kodu PLU (celem ukazania struktury sprzedaży) oraz sporządzanie raportów fiskalnych za okres miesięczny po zakończeniu sprzedaży w ostatnim dniu miesiąca, nie później jednak niż przed rozpoczęciem sprzedaży w następnym miesiącu m) Obowiązek wydruku raportu z terminala płatniczego - każdy kasjer po zakończeniu swojej zmiany za dany dzień n) Obowiązek wyłączenia czytnika do rejestracji kart przy sprzedaży biletów dla posiadaczy SKR i SKS po zakończeniu rejestracji za dany dzień /na koniec dnia/ o) Po zakończonej pracy codzienna weryfikacja biletów wstępu oraz kluczyków do szafek (ewidencjonowanie braków na specjalnie sporządzonych drukach, z podpisem kasjera dokonującego wpisu za dany dzień) p) Obowiązek sporządzania zestawień na odpowiednio przygotowanych drukach Excel (VAT, karta płatnicza, ewidencja osób wchodzących) po zakończeniu sprzedaży za dany dzień i obowiązek sporządzania zestawień po zakończonym miesiącu r) Wydruk informacji generowanych przez system MVB według potrzeb s) Obowiązek przyjmowania telefonicznej rezerwacji wynajęcia lodowiska w oparciu o prowadzoną ewidencję/grafik oraz informowanie p. Elżbiety Kononiuk lub/i p. Katarzyny Ulickiej o rezerwacji (informacja trafiała na bieżąco w celu naniesienia jej na stronę www.akonka.szczecin.eu do zakładki REZERWACJA) t) Obowiązek nanoszenia na grafik wszystkich zmian (jeżeli takie nastąpią) dotyczących rezerwacji lodowiska u) Obowiązek przyjmowania opłat na poczet rezerwacji zgodnie z obowiązującym cennikiem w) Współpraca z wypożyczalnią łyżew (informowanie o rezerwacjach) x) Odpowiedzialność za karnety, które zostaną przekazane protokołem y) Weryfikowanie ulg z kart: „Szczecińska Karta Rodzinna – SKR”. oraz „Szczecińska Karta Seniora – SKS” z) W razie awarii parkomatu pobieranie opłat za parking – zgodnie z obowiązującym cennikiem aa) Weryfikowanie na prośbę klienta stanu karnetu, sprawdzanie ważności, doładowanie karnetu bb) Zamknięcie danego miesiąca na ostatni dzień miesiąca tj. rozliczenie się z wydanych paragonów, odprowadzonej gotówki i wydruk z terminali płatniczych cc) Odpowiedzialność materialna za utarg oraz za powierzone karnety dd) Przechowywanie utargu w przeznaczonej na ten cel kasecie, do kwoty nie wyższej niż 300 zł ee) W przypadku utargu przekraczającego kwotę 300 zł., przygotowanie gotówki w „bezpiecznej kopercie” w celu przekazania firmie konwojującej wskazanej przez ZUK, po uprzednim zgłoszeniu do kierownika obiektu ff) W razie jakichkolwiek uwag z Wydziału Księgowości ZUK dotyczących przekazanych dokumentów, różnic kopertowych oraz rozliczeń - kasjer dostarcza na bieżąco (do dwóch dni roboczych) sporządzone w formie pisemnej gg) Przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. hh) Przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku pracy ii) Miła i uprzejma obsługa klientów jj) Kasjerzy zostaną zaopatrzeni w odzież na ten cel przygotowaną tj. polary koloru niebieskiego z LOGO Arkonki (po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca odda Zamawiającemu polary wraz z pokwitowaniem z pralni) kk) zabrania się wchodzenia na strony internetowe na służbowych komputerach dla celów prywatnych. 3) obowiązki Wykonawcy: a) zapewnienie środków BHP, narzędzi pracy (np. kalkulatory, długopisy) oraz napoi dla kasjerów b) dokonywanie zbiorczych miesięcznych rozliczeń z przedstawicielem Zamawiającego związanych z realizacją umowy do każdego 4 dnia kalendarzowego, miesiąca następującego po okresie rozliczeniowym, czyli po realizacji zamówienia w miesiącu grudniu 2016 r., styczniu 2017 r. i lutym 2017 r. (wypełnione druki); złożone przez Wykonawcę dokumenty, zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty ich przedłożenia. Dokumentem potwierdzającym prawidłowe rozliczenie miesięczne będzie protokół z weryfikacji podpisany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - p. Agnieszka Olszewska. c) niezwłoczne zapewnienie obsady kasy, w przypadku odsunięcia kasjera od pracy w związku z wykryciem rażących nieprawidłowości w trakcie wykonywanych czynności, w przypadku nieobecności (braku obsady w kasie) oraz w innych przypadkach losowych zgłoszonych przez kierownika obiektu, d) natychmiastowej interwencji w przypadku skargi zgłoszonej przez kierownika obiektu. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) uwarunkowań atmosferycznych (warunków pogodowych) powodujących skrócenie lub przedłużenie terminu realizacji zadania i odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, w oparciu o dzienną stawkę realizacji przedmiotu zamówienia (iloraz pierwotnego wynagrodzenia za realizację zadania i pierwotnej ilości dni realizacji zadania), b) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, c) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 5. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami); 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79620000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach