Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku 2017

Gmina Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78120 Gościno, ul. IV Dywizji WP
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 513 382 , fax. 943 513 378
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
    ul. IV Dywizji WP 58
    78120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 513 382, fax. 943 513 378
    REGON: 53488800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej Wykonawcy do szkół i ze szkół na terenie Gminy Gościno od dnia: 1 stycznia 2017 roku do 30 czerwca 2017 roku i od 1 września 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku. Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów uczęszczających do szkół: - Gimnazjum w Gościnie, - Zespołu Szkół w Gościnie, w ogólnej liczbie dla wszystkich części 177 dzieci Przywozy na godzinę 7:50 Zajęcia szkolne rozpoczynają się o godzinie 8.00. Dwa odwozy w godzinach : 12.45 - 14.40 . Dokładne godziny jednego dowozu i dwóch odwozu uczniów zostaną szczegółowo uzgodnione z dyrektorami szkół po wyłonieniu Wykonawcy. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy oraz nie ma wpływu na ustalona w postępowaniu przetargowym jednostkową cenę biletu. Przedmiot umowy składa się z 5 (pięciu) części które zostały oznaczone literami od A do E. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. CZĘŚC A: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 5 do SIWZ oznaczona kolorem różowym) : Ramlewo- 12 Robuń - 12 Myślino - 21 Gościno Dwór - 11 RAZEM: 56 dzieci CZĘŚC B: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 5 do SIWZ oznaczona kolorem fioletowym): Dargocice - 8 Wartkowo- 4 Karkowo- 4 RAZEM: 16 dzieci CZĘŚC C: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 1 do SIWZ oznaczona kolorem żółtym): Ołużna - 26 Ząbrowo - 24 Jarogniew - 9 Lubkowice - 4 RAZEM: 63 dzieci CZĘŚC D: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 1 do SIWZ oznaczona kolorem niebieskim): Pławęcino - 16 Kamica - 8 RAZEM: 24 dzieci CZĘŚC E: trasa i liczba zabieranych dzieci (na załączniku mapowym nr 1 do SIWZ oznaczona kolorem zielonym): Pobłocie Małe - 3 Mołtowo - 15 RAZEM: 18 dzieci Wybrany Wykonawca/Wykonawcy przed przystąpieniem do wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma/ją od Zamawiającego szczegółowy wykaz zawierający godziny rozpoczęcia przewozu. 1. Szczegółowy opis tras przejazdu dla poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 60130000-8 (1) 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z (5) pięciu części. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 90% wartości całego zamówienia podstawowego, tj. 90% wartości sumy wszystkich części zamówienia podstawowego. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i/lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowcy autobusów, którymi dowożone będą dzieci w ramach niniejszego postępowania przetargowego w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonywania usług przewozu uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach