Przetargi.pl
Obsługa serwisowa kopiarek pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 54 00, , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 54 00, , fax. 22 694 52 68
    REGON: 221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa kopiarek pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa: 1. Kopiarek biurowych: 1) Canon - 81 szt., 2) Sharp - 42 szt., 3) Panasonic – 15 szt., 4) Oki – 10 szt. 5) Canon 2220i - 2 szt. Modele ww. kopiarek wyszczególniono w Załącznikach nr A1-A5 do SIWZ. Zmiana ilości urządzeń w przypadku wycofania z eksploatacji nie powoduje zmiany przedmiotu zamówienia. 2. Kopiarek wysokonakładowych Konica model: 1) Bizhub 750 - 1 szt.; 2) 7135 - 2 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku czarno-białego A4, bez względu na model kopiarki. 3. Kopiarek wysokonakładowych Oce model 2110 – 2 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku czarno-białego A4, 4. Kopiarki wysokonakładowej Canon model Image Runner Advance C7280i – 1 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku - kolorowego A4 i A3, - czarno-białego A4 i A3. 5. Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje: 1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym: a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza kopiarki, b) czyszczenie i mycie układu optyki, c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), d) czyszczenie układu grzejnego, e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych, f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, g) smarowanie elementów napędu, h) kontrolę stanu technicznego ww. podzespołów; 2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny, 3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, 4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, takich jak: zespół bębna, listwa bębna, toner, developer, 5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek, 6. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawierają Wzory Umów znajdujące się w Załączniku C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - do części I – 2 000 zł (dwa tysiące złotych), - do części II – 1 500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych), - do części III – 800 zł (osiemset złotych), - do części IV - 800 zł (osiemset złotych), - do części V - 500 zł (pięćset złotych), - do części VI - 1 500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych), - do części VII – 3 500 zł (trzy tysiące pięćset złotych), - do części VIII – 1 500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III.4 ust. 1 pkt 1-5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach