Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, znak sprawy – AEZ/S-033/2019

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, znak sprawy – AEZ/S-033/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, będącego w posiadaniu Działu Redakcji i Wydawnictw Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020 r. lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia Przewidywana liczba kopii do wykonania w okresie trwania umowy – 4.500.000 kopii. 1) utrzymania urządzenia XEROX w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta. 2) usuwania awarii urządzenia, wsparcia serwisowego aplikacji Xerox FreeFlow Core, dostarczania niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (w tym: czarny toner) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt. Zarówno toner jak i części zamienne muszą być nowe, wolne od wad i oryginalne. 3) dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych do 24 (dwudziestu czterech) godzin po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia od Zamawiającego w formie fax’u lub e –mail’a, liczonych od godziny 800 do godziny 1630 (od poniedziałku do piątku każdego tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót). 4) podjęcia czynności w celu usunięcia zaistniałej awarii urządzenia do 240 minut od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii liczonych od godziny 800 do godziny 1630 (od poniedziałku do piątku każdego tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót ). 5) dokonania naprawy urządzenia w terminie 3 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia, o którym mowa w pkt 4, tj dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej; 6) w przypadku niemożności dokonania naprawy, umożliwiającej wykonywanie kopii lub wydruków, w terminie określonym w pkt 5 do dostarczenia zastępczego urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych w ciągu 2 dni roboczych od terminu określonego w pkt 4. 7) Do obowiązków Wykonawcy nie należy dostarczanie papieru oraz materiałów biurowych (np: zszywek, drutu do zszywacza, taśmy klejącej). 8) W razie awarii urządzenia z przyczyn wynikających z obsługi niezgodnej z instrukcją obsługi przez użytkownika, z winy użytkownika lub działania siły wyższej, usunięcie awarii nastąpi na odrębne zlecenie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został zawarty w § 2 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach