Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Radomskiego i jego jednostek organizacyjnych

Powiat Radomski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3655801
  • Data zamieszczenia: 2023-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomski
    ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3655801
    REGON: 670223110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Powiatu Radomskiego i jego jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Radomskiego, urzędu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych, obejmująca w szczególności:a) zapewnienie wsparcia doradcy bankowego wspólnego dla powiatu (organu) i jednostek organizacyjnych (o których mowa w ust. 2 i 3) oraz wsparcia doradcy ds. technicznych,b) zapewnienie dostępu do infolinii Banku co najmniej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00,c) przelewy wykonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, d) uznawanie i obciążenie rachunków w dniu operacji przy założeniu, iż przelewy wychodzące do innego banku zostaną złożone do godz. 14:45 w dniu roboczym,e) zapewnienie dysponowania środkami pieniężnymi w tym samym dniu, w którym wpłynęły na rachunek,f) realizacja przelewów w co najmniej 3 sesjach Elixir na dobę, g) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w walucie polskiej i w EURO, h) świadczenie usług bankowości elektronicznej, obejmujące wdrożenie systemu bankowości elektronicznej we wszystkich podmiotach objętych zamówieniem (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie tokenów, kart procesorowych, czytników i innych elementów niezbędnych do obsługi systemu na dowolnej liczbie stanowisk),i) zapewnienie zastępczej formy obsługi w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej, w tym udzielanie osobom upoważnionym informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i o wszelkich przeprowadzonych operacjach,j) realizacja przelewów na rachunki prowadzone w banku klienta oraz w innych bankach, zlecanych w formie elektronicznej, k) realizacja wypłat gotówkowych oraz przyjmowanie wpłat gotówkowych w oddziałach banku Wykonawcy poza kolejnością (Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na dzień zawarcia umowy o realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany jest posiadać co najmniej dwa oddziały lub placówki banku na terenie miasta Radomia),l) wydawanie blankietów czekowych oraz ich realizacja (w przypadku ich realizacji w formie papierowej), a w przypadku bankowości elektronicznej elektroniczne składanie zlecenia wypłaty gotówki w oddziale banku,m) udostępnienie dziennych wyciągów bankowych dla wszystkich rachunków bankowych w przypadku wystąpienia operacji bankowej i zapewnienie możliwości ich drukowania przez Zamawiającego,n) wydawanie podpisanych w formie papierowej lub elektronicznej opinii bankowych, zaświadczeń oraz historii rachunków bankowych na wniosek złożony za pomocą systemu bankowości elektronicznej lub w formie papierowej, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia wniosku, o) oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych obliczane według zmiennej stopy procentowej dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o średnią stopę procentową WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy i stałą marżę (+/-) Wykonawcy; Wartość, ustalonej w wyniku niniejszego postępowania, marży Wykonawcy dla oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych będzie stała w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1 M,p) informowanie Zamawiającego drogą mailową o zmianie oprocentowania rachunków bankowych w terminie do 3 dnia nowego okresu odsetkowego w przypadku braku wysokości oprocentowania na wyciągu bankowym,r) naliczanie odsetek na rachunkach bankowych na koniec każdego miesiąca lub w dniu zamknięcia rachunku bankowego i przypisywanie ich do salda rachunku, którego dotyczą lub przekazywanie zgodnie z dyspozycją na wskazany rachunek. Dla wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni,s) zapewnienie przeksięgowania zgodnie z dyspozycją naliczonych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych powiatu na wskazany rachunek, t) możliwość zerowania rachunków bankowych jednostek organizacyjnych powiatu, zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych,u) lokowanie, na zlecenie złożone za pomocą systemu bankowości elektronicznej, środków na lokatach długoterminowych i krótkoterminowych,v) oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych będzie obliczane według zmiennej stopy procentowej, jako iloczyn średniej arytmetycznej stopy procentowej WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy i stałej marży (+/-), określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie przetargowej; Odsetki naliczane na koniec okresu odsetkowego; Wartość, ustalonej w wyniku niniejszego postępowania, marży Wykonawcy dla oprocentowania środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych będzie stała w całym okresie realizacji zamówienia, w) potwierdzenie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec roku kalendarzowego oraz na żądanie posiadacza rachunku, x) dostępność Express Elixir co najmniej w dni robocze w godzinach od 8.00 do 17.00,y) zamknięcie rachunków bankowych najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji,z) otwarcie kolejnych nowych rachunków bankowych najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji z możliwością składania wniosków przez bankowość elektroniczną,ź) realizację zgłaszanych reklamacji do 2 dni roboczych (np. w przypadku niesłusznych obciążeń z rachunków bankowych).W ramach świadczenia usług bankowości elektronicznej Bank zapewni w szczególności: a) dostęp do systemu bankowości elektronicznej przez ogólnie dostępną na rynku polskim przeglądarkę internetową, pracującą na systemie z rodziny Microsoft Windows, darmową lub dostarczaną wraz z systemem operacyjnym komputera, co najmniej w każdy dzień roboczy w godz. 7:00-16:00, b) poufność i integralność transmisji danych między klientem i serwerem, w tym uwierzytelnienie klienta, przez zastosowanie protokołu https szyfrowanego protokołem TLS, c) uwierzytelnianie w systemie oraz autoryzacja transakcji poprzez zastosowanie tokenów sprzętowych, kodów SMS lub podpisów cyfrowych (wykluczone jest stosowanie kart kodów jednorazowych), d) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych, w tym generowanie i pobierania wyciągów bankowych oraz potwierdzeń dla każdej transakcji w formie plików PDF, e) zapewnienie możliwości eksportu wyciągu do systemu księgowego, bez opłat i prowizji. Eksportowi powinny podlegać podstawowe dane, takie jak: imię i nazwisko (nazwa kontrahenta), adres, kwota, tytuł płatności, f) zapewnienie bezproblemowej współpracy systemu elektronicznego z systemem finansowo-księgowym Zamawiającego, tj. dostosowanie formatu wymiany danych, oraz bezawaryjną pracę systemu bankowości elektronicznej,g) składanie i realizacja poleceń przelewu w ramach dostępnych środków,h) możliwość importu danych przelewów (paczek),i) otwieranie nowych rachunków, zamykanie rachunków, j) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach według zadanych kryteriów (rodzaj operacji, nazwa kontrahenta, data, kwota i inne),k) reakcję serwisu w ciągu 2 godzin w przypadku awarii systemu, l) możliwość importu bazy kontrahentów, dodawania, usuwania i zmiany danych kontrahentów, m) możliwość dodawania i usuwania użytkowników systemu bankowości elektronicznej, zmiany danych osobowych, zmiany uprawnień, n) archiwizowanie dla każdego z podmiotów objętych niniejszym zamówieniem zbiorów danych (dane kontrahentów, operacje bankowe itd.) z całego okresu objętego obsługą z możliwością ich przekazania podmiotowi po zakończeniu świadczenia usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.1.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 2324 z późn. zm.) – dalej u.p.b. lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osiągnął w 2022 roku wysokość współczynnika kapitału TIER 1 minimum 10,25% określony w sprawozdaniu finansowym na dzień 31.12.2022 r.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osiągnął w 2022 roku wysokość współczynnika kapitałowego TCR minimum 12,00% określony w sprawozdaniu finansowym na dzień 31.12.2022 r.3.Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego wraz z jej jednostkami organizacyjnymi przez okres co najmniej 1 pełnego roku budżetowego, przy czym wysokość obsługiwanego budżetu musi być większa niż 150 000 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt milionów złotych 00/100).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach