Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych na 2019 rok

Gmina Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44160 Rudziniec, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 000 704 , fax. 32 739 06 14
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
    ul. Gliwicka 26
    44160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 324 000 704, fax. 32 739 06 14
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych na 2019 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 9, również utworzonych w trakcie trwania umowy. 1. Otwieranie, prowadzenie oraz likwidacja rachunków bankowych w złotych polskich, a także w razie potrzeby w walutach obcych. 2. Realizacja poleceń przelewów krajowych oraz zagranicznych w formie elektronicznej i papierowej. 3. Oprocentowanie środków zgromadzonych na wskazanych rachunkach bankowych. 4. Umożliwienie lokowania środków na lokatach typu overnight, weekendowych oraz lokatach terminowych. 5. Uruchomienie punktu kasowego w budynku Urzędu Gminy lub w odległości nie większej niż 100 m w linii prostej od tegoż budynku oraz prowadzenie obsługi kasowej, w szczególności przyjmowanie wpłat oraz dokonywanie wypłat z wszystkich rachunków Zamawiającego. 6. Zapewnienie i rozliczanie transakcji dokonywanymi kartami płatniczymi na rzecz Zamawiającego przy pomocy terminala. 7. Realizacja operacji w formie płatności masowych. 8. Wydanie i obsługa kart płatniczych. 9. Sporządzanie potwierdzenia sald oraz wnioskowanych przez Zamawiającego zaświadczeń. 10. Bieżące generowanie wyciągów bankowych. 11. Uruchomienie oraz obsługa 2 bankomatów na terenie gminy Rudziniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Informacja dotycząca średniej ilości operacji bankowych oraz jednostek organizacyjnych biorących udział w zamówieniu zawarta jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Zamawiającego stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2017 r. poz.1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (np. konsorcjum) warunek udziału w postepowaniu określony w punkcie 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ winien spełniać samodzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3. 1.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 1.2. – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w realizacji zamówienia - dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach