Przetargi.pl
naprawę i konserwacja instalacji sygnalizacji pożaru (Polon, Schrack, Bosch), systemów oddymiania, instalacji DSO, ewakuacyjnych drzwi pożarowych oraz agregatów prądotwórczych w obiektach MS AGH w Krakowie - KC-zp.272-120/19

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 15770000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawę i konserwacja instalacji sygnalizacji pożaru (Polon, Schrack, Bosch), systemów oddymiania, instalacji DSO, ewakuacyjnych drzwi pożarowych oraz agregatów prądotwórczych w obiektach MS AGH w Krakowie - KC-zp.272-120/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja instalacji sygnalizacji pożaru (POLON, SCHRACK, BOSCH), systemów oddymiania, instalacji DSO, ewakuacyjnych drzwi pożarowych oraz agregatów prądotwórczych zwanych dalej instalacjami w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH wymienionych poniżej: 1. Dom Studencki nr 1 „Olimp” ul. Rostafińskiego 9 2. Dom Studencki nr 2 „Babilon” ul. Rostafińskiego 10 3. Dom Studencki nr 3 „Akropol” ul. Tokarskiego 1 4. Dom Studencki nr 4 „ Filutek” ul. Rostafińskiego 10 5. Dom Studencki nr 5 „Strumyk” ul. Rostafińskiego 8 6. Dom Studencki nr 6 „Bratek” ul. Rostafińskiego 6 7. Dom Studencki nr 7 „Zaścianek” ul. Rostafińskiego 4 8. Dom Studencki nr 8 „Stokrotka” ul. Rostafińskiego 2 9. Dom Studencki nr 9 'Omega” ul. Budryka 9 10. Dom Studencki nr10 „Hajduczek” ul. Budryka 7 11. Dom Studencki nr11 „Bonus” ul. Budryka 5 12. Dom Studencki nr12 „"Promyk” ul. Budryka 3 13. Dom Studencki nr13 „Straszny Dwór” ul. Budryka 1 14. Dom Studencki nr14 „Kapitol” ul. Budryka 2 15. Dom Studencki nr15 „Maraton” ul. Tokarskiego 10 16. Dom Studencki nr16 „Itaka” ul. Tokarskiego 8 17. Dom Studencki nr17 „Arkadia” ul. Tokarskiego 6 18. Dom Studencki nr 18 ul. Tokarskiego 4 19. Dom Studencki nr 19 ul. Tokarskiego 2 20. Dom Studencki „Alfa” ( 5 bloków) ul. Reymonta 17 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych instalacji budynkowych (sygnału alarmu pożaru, systemu klap dymowych i oddymiania, DSO oraz pożarowych drzwi ewakuacyjnych i agregatów prądotwórczych w DS-1, DS-2 i DS-14) przewidzianych w instrukcjach ich producentów. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji technicznej przeprowadzanych przeglądów i konserwacji oraz wykonanych niezbędnych pomiarów okresowych. 3. Utrzymanie przedmiotowych instalacji w stałej sprawności technicznej 4. Wykonywanie napraw instalacji objętych zamówieniem, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego (w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwania telefoniczne Zamawiającego). dostarczone materiały, urządzenia - na okres zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących prace polegające na wykonaniu: - czynności konserwacyjnych sygnalizacji pożaru (Polon, Schrack, Bosch), systemów oddymiania, instalacji DSO, ewakuacyjnych drzwi pożarowych oraz agregatów prądotwórczych, objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Wykonawca winien wykazać, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo autoryzacji do systemu sygnalizacji alarmu pożaru Polon; b) co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo autoryzacji do systemu sygnalizacji alarmu pożaru Bosch; c) co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo autoryzacji do systemu sygnalizacji alarmu pożaru Schrack d) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; e) co najmniej dwie osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez jedną osobę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i Nr 1A do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach