Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu przeciwpożarowego do monitorowania obszarów leśnych i wykrywania pożarów wraz z serwisem, obsługą oraz szkoleniem pracowników Babiogórskiego PN.

BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI ogłasza przetarg

  • Adres: 34-222 Zawoja, 1403
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 507784217
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
    1403
    34-222 Zawoja, woj. małopolskie
    tel. 507784217
    REGON: 122462192
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu przeciwpożarowego do monitorowania obszarów leśnych i wykrywania pożarów wraz z serwisem, obsługą oraz szkoleniem pracowników Babiogórskiego PN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu przeciwpożarowego do monitorowania obszarów leśnych Babiogórskiego Parku Narodowego.2. Zadaniem wykonawcy będzie:- dostarczenie wszelkich potrzebnych urządzeń do działania systemu oraz ich montaż w trzech lokalizacjach: wieża widokowa na Mosornym Groniu w Zawoi, Dyrekcja BgPN w Zawoi, komin na dachu budynku mieszkalnego w Lipnicy Wielkiej;- dostarczenie wszelkich potrzebnych licencji oraz koniecznego oprogramowania;- uruchomienie w pełni działającego systemu monitoringu;- przeprowadzenie szkolenia z obsługi i zasad eksploatacji systemu monitoringu;- całodobowe wsparcie techniczne, utrzymanie sprawności wszystkich elementów systemu monitoringu przez zapewnienie prac serwisowych, materiałów eksploatacyjnych, gwarancji przez okres minimum 5 lat;- zapewnienia obsługi systemu w czasie nieobecności pracowników w budynku Dyrekcji BgPN (weekendy, dni ustawowo wolne od pracy, od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 – 7:00) przez okres minimum 5 lat. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836,1572 z późn. zm.).4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie nr rachunku: 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 z dopiskiem: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu ZP-3/2024.”5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej trzy usługi polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu monitoringu terenów leśnych, składającego się z minimum dwóch kamer każdy oraz posiadającej system telewizyjnej obserwacji terenów leśnych z zastosowaniem systemu automatycznej detekcji dymu o wartości łącznej co najmniej 250 000,00 zł brutto;2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 20.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach