Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej Nowa Wieś – Rydzówka - Kol. Rydzówka” – drugie postępowanie

URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, pl. św. Wojciecha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552482001
  • Data zamieszczenia: 2022-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
    pl. św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552482001
    REGON: 000524447
  • Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej Nowa Wieś – Rydzówka - Kol. Rydzówka” – drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa nadzoru inwestorskiego w branży:1) sanitarnej (wod. – kan.) ,2) elektrycznej,nad robotami budowlanymi związanymi z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – ciśnieniowej średnicy 200mm,160mm, 150mm, 110mm, 90mm, 50mm o długości około 14 305,40m., z przepompowniami ścieków oraz sieciwodociągowej z rur PE 100 RC średnicy 90mm, 110mm o długości około 2 059,00m. Ścieki sanitarne z terenów wsiRydzówka, Kolonia Rydzówka, Nowa Wieś, Brzeziny gmina Pasłęk odprowadzane będą za pomocą systemu grawitacyjno –tłocznego do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasłęk.2.W ramach zadania będzie wykonana rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, gm. Pasłęk.Zaprojektowano sieć wodociągową z rur odpornych na zarysowanie (w technologii bezwykopowej – za pomocąhoryzontalnego przewiertu sterowanego). Projekt obejmuje również wykonanie odgałęzień wodociągowych o śr. 40mm i dł.około 14m. Prace prowadzone będą z zapewnieniem ciągłość dostawy wody, bezpiecznej przejezdność drogi dla służb min.Pogotowie, Straż, Policja, jak również dla podmiotów gospodarczych występujących w rejonie prowadzonych robót orazmieszkańców. Wykonawca na czas prowadzonych robót przygotuje i uzgodni z Zamawiającym organizację ruchu, którąbędzie uaktualniał w trakcie postępu prac. Wykonawca w ofercie skalkuluje koszty związane z przywrócenie terenu do stanupierwotnego oraz odtworzeniem nawierzchni dróg, które od czasu sporządzenia projektu mogły ulec zmianie. Przedzłożeniem oferty należy przeprowadzić oględziny w terenie w celu potwierdzenia stanu faktycznego i możliwość realizacjizgodnie z projektem i Zaświadczeniem: Starostwo Powiatowe z dnia 16-01-2020 znak AB.6743.6.29.2019.WR oraz DecyzjąNr Pasł/003/20 z dnia 18.03.2020 r. WIN-II.7840.2.2.2020. Szczegółowy zakres prac budowlanych, nad którymi należyzapewnić nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa opracowana przez Biuro Obsługi Inwestycji „EKO-SYSTEM”Jarosław Pawłowski,14-400 Pasłęk, zgodnie z Zaświadczeniem: Starostwo Powiatowe z dnia 16-01-2020 znak AB.6743.6.29.2019.WR oraz Decyzją Nr Pasł/003/20 z dnia 18.03.2020 r. WIN-II.7840.2.2.2020. Roboty budowlane naprzedmiotowym zadaniu objęte są dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program InwestycjiStrategicznych.Szczegółowy zakres świadczenia usługi określono w SWZ oraz w Projekcie Umowy z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w kwocie 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Szczegółowe informacje zawarto w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na cały okres związania niniejszą umową na kwotę nie niższą niż 200 000 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł.) lub równowartość tej kwoty, według średniego kursu NBP (Tabela A) z dnia ogłoszenia postępowania, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli średnich kursów NBP ostatnio ogłoszonych przed tą datą;4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj.a) należycie wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na prowadzeniu kompleksowych usług nadzoru nad realizacją robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, o wartości nadzorowanych robót budowlanych minimum 2 800 000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy zł. 00/100) brutto, które obejmowało pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w specjalności branża sanitarna (rob. wod-kan), zgodnie z ustawą Prawo budowlane.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest co najmniej:• jedną osobą mogącą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej• jedną osobą mogącą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach