Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Dąbrowa 56A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 897642002 , fax. +48 897642002
  • Data zamieszczenia: 2024-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
    Dąbrowa 56A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 897642002, fax. +48 897642002
    REGON: 510750580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa DP 1392N Bartoszyce- Szylina- Smolanka w msc. Wirwilty”.Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna oraz projekt umowy w stosunku do robót budowlanych objętych nadzorem zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Do obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.) należy:1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.Inspektor Nadzoru będzie miał obowiązek świadczenia usług Nadzoru Inwestorskiego bez odrębnego wynagrodzenia w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez podmioty realizujące roboty budowlane, w szczególności będzie zobowiązany do udziału w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych objętych nadzorem. Okres gwarancji na roboty budowlane objęte nadzorem wynosi 84 miesiące.Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru będzie należał:1) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,2) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej odbioru robót budowlanych,3) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; 4) Sprawdzenie i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia, 5) Opiniowanie przedstawionych do akceptacji Zamawiającego umów z Podwykonawcami robót budowlanych, 6) Przebywanie na placu budowy z częstotliwością dostosowaną do postępu robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu. 7) W razie pilnej konieczności stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 8) Organizacja i prowadzenie, co miesięcznych (a w przypadku wystąpienia potrzeby – częściej) Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji. Inspektor Nadzoru sporządza protokoły z narad oraz wszelkich spotkań i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie do 2 dni po naradzie, 9) W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych w ramach umowy na roboty, Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nad nimi nadzoru bez dodatkowego wynagrodzenia. 10) Kontrola dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót nie powodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji. 11) Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.Przewidywana wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego wynosi: 3 373 059,96 zł brutto.Termin wykonania prac budowlanych objętych nadzorem: 320 dni od dnia podpisania umowy (umowa została podpisana dnia 9 marca 2024r.).Okres gwarancji oraz rękojmi za wady na roboty budowlane objęte nadzorem wynosi 84 miesiące.Część nr 2: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa DP 1515N Robity - Kandyty - Worławki na odcinku Sągnity- Lipniki”; Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna oraz projekt umowy w stosunku do robót budowlanych objętych nadzorem zawiera załącznik nr 9 do SWZ. Do obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 z póź. zm.) należy:1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.Inspektor Nadzoru będzie miał obowiązek świadczenia usług Nadzoru Inwestorskiego bez odrębnego wynagrodzenia w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez podmioty realizujące roboty budowlane, w szczególności będzie zobowiązany do udziału w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych objętych nadzorem. Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru będzie należał:1) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,2) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej odbioru robót budowlanych,3) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; 4) Sprawdzenie i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia, 5) Opiniowanie przedstawionych do akceptacji Zamawiającego umów z Podwykonawcami robót budowlanych, 6) Przebywanie na placu budowy z częstotliwością dostosowaną do postępu robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu. 7) W razie pilnej konieczności stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 8) Organizacja i prowadzenie, co miesięcznych (a w przypadku wystąpienia potrzeby – częściej) Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji. Inspektor Nadzoru sporządza protokoły z narad oraz wszelkich spotkań i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie do 2 dni po naradzie, 9) W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych w ramach umowy na roboty, Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nad nimi nadzoru bez dodatkowego wynagrodzenia. 10) Kontrola dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót nie powodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji. 11) Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.Przewidywana wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego wynosi: 3 519 721,89 zł brutto.Termin wykonania prac budowlanych objętych nadzorem: 320 dni od dnia podpisania umowy (umowa podpisana została 8 marca 2024r.).Przewidywany okres gwarancji oraz rękojmi za wady na roboty budowlane objęte nadzorem wynosi 84 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części 1 i części 2 zamówienia:Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r., poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji, oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, Inżyniera Kontraktu, Inspektora nadzoru przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych które swoim zakresem obejmowały budowę lub rozbudowę lub przebudowę lub remont dróg lub placów lub lotnisk o nawierzchni bitumicznej i powierzchni min. 2 000 m2 każda robota.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać te same usługi i te same osoby dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach