Gmina Stolno ogłasza przetarg
- Adres: 86212 Stolno, Stolno
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 677 09 00 , fax. 56 677 09 06
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stolno
Stolno 112
86212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 677 09 00, fax. 56 677 09 06
REGON: 87111853700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na częściowe finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stolno w 2018 r. w związku z realizacją zadań: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Wabczu”, „Zwiększenie dostępu do wychowania przedszkolnego w Gminie Stolno” oraz „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Paparzyn”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stolno w 2018 r. w związku z realizacją zadań: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Wabczu”, „Zwiększenie dostępu do wychowania przedszkolnego w Gminie Stolno” oraz „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Paparzyn”. 3.2. Cel kredytowy: Gmina Stolno podpisała trzy umowy na wykonanie zadań: 3.2.1 „ Zwiększenie dostępu do wychowania przedszkolnego w Gminie Stolno” , na kwotę brutto 1.217.762,51 zł, 3.2.2. "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Paparzyn”, na kwotę brutto 541.200,00 zł, 3.2.3. „ Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku szkoły podstawowej w Wabczu”, na kwotę brutto 836.400,00 zł, Łączna wielkość planowanych w budżecie nakładów inwestycyjnych dla w/w zadań wynosi 2.676.499,95 zł, z tego łączna wielkość wynikająca z umów na wykonanie – wynosi 2.595.362,51 zł. Gmina zamierza sfinansować nakłady inwestycyjne w łącznej kwocie 1.220.073,00 zł kredytem inwestycyjnym, a pozostałe nakłady ze środków Unii Europejskiej w łącznej wysokości 1.375.288,99 zł oraz ze środków własnych w wysokości 81.137,96 zł. Finansowanie planowanych kosztów ogółem przedstawia się następująco: Lp. Nazwa zadania Planowane źródła finansowania Kwota ogółem Kredyt Środki Unii Europejskiej Środki własne 1 Zwiększenie dostępu do wychowania przedszkolnego w Gminie Stolno 529.262,00 zł 688.500,00 zł 42.237,95 zł 1.259.999,95 zł 2 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Paparzyn 336.438,00 zł 204.762,00 zł 23.800,00 zł 565.000,00 zł 3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Wabczu 354.373,00 zł 482.026,99 zł 15.100,01 zł 851.500,00 zł Razem: 1.220.073,00 zł 1.375.288,99 zł 81.137,96 zł 2.676.499,95 zł Zastrzega się, że plan w ramach wielkości środków własnych dla każdego z zadań może zostać niewykorzystany w pełnej wysokości. 3.3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.3.1 Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego złotówkowy, długoterminowy kredyt inwestycyjny (linię kredytową) do maksymalnej wysokości 1.220.073,00 zł, 3.3.2. Kredyt będzie uruchomiony w dwóch transzach na podstawie pisemnych dyspozycji wypłat Zamawiającego wraz z przedłożonymi fakturami (dopuszcza się formę faksu lub e-maila), na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Toruniu , nr 80 9511 0000 0016 1969 2000 0010, bez dodatkowych opłat i prowizji, 3.3.3. z udzielonego kredytu inwestycyjnego dopuszcza się możliwość refinansowania wydatków związanych z zadaniami, na które zostaje przeznaczony kredyt a poniesionymi przed dniem uruchomienia kredytu, 3.3.4. Planowany okres dostępności kredytu – maj 2018 r. w wysokości 865.700,00 zł i sierpień 2018 r. w wysokości 354.373,00 zł , 3.3.5. Okres kredytowania – maksymalnie do 31 grudnia 2028 roku, 3.3.6. Spłata kapitału i odsetek będzie następowała w ratach kwartalnych, płatnych do ostatniego roboczego dnia ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego, z tego spłata kapitału nastąpi w 40 ratach w następujących terminach i kwotach. Ciąg dalszy opisu w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który posiada zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie Banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 poz. 1876 z późn. zm.), a w przypadku banków utworzonych przed rokiem 1998 – zgodę Prezesa NBP na utworzenie Banku lub innego dokumentu uprawniającego do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną