Przetargi.pl
Na bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Uniejów

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Polna 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
    ul. Polna 37 37
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
    REGON: 31016143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Uniejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, składające się z niżej wymienionych elementów: a) profilowanie dróg równiarką 200 km, b) destrukt wraz z dowozem i wbudowaniem 500 ton, c) żwir z dowozem i wbudowaniem 1500 ton, d) żużel z dowozem i wbudowaniem 4500 ton e) uzupełnienie ubytków dróg gruntowych kruszywem betonowym - gruzem (materiał Zamawiającego) 100 ton, f) tłuczeń /podkład kolejowy/ (materiał Zamawiającego) dowóz i wbudowanie 200 ton 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup materiału wraz z załadunkiem, a następnie transport na wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsca gminnych dróg żwirowych i żwirowo - gruntowych z wyładunkiem, plantowaniem i równaniem nawierzchni tych dróg oraz zebranie i wywóz kamieni, celem poprawienia jakości dróg na terenie gminy. 2. Wyładunek polegał będzie na miejscowym ułożeniu warstwy materiału wbudowywanego, zasypaniu dziur, wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym plantowaniem - wyrównaniem oraz zbieraniem kamieni z naprawianych odcinków dróg. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłącznego regulowania zakresu roboty z uwzględnieniem każdorazowo warunków dostawy materiału. 4. Przewidywane mechaniczne profilowanie i równanie nawierzchni dróg żwirowych i żwirowo - gruntowych o długości około 200 km przy średniej szerokości drogi 4 m. 5. W zakresie uzupełnienia i profilowania poboczy zamówienie obejmuje wykonanie prac przygotowawczych, równomierne uzupełnienie zaniżonego pobocza gruntem o optymalnej wilgotności przy pomocy równiarki samojezdnej do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie uzupełnianego pobocza do uzyskania żądanego wskaźnika zagęszczenia. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą wykonywać roboty w ramach realizacji zadania. Wykonawca odpowiada za jakość realizowanych robót budowlanych. 3. Wykonawca będzie wykonywał roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które powstały w wyniku nienależytego wykonywania obowiązków określonych w niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 7. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 8. Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z Zamawiającym. 9. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy za pomocą własnego sprzętu, osób oraz środków niezbędnych do osiągnięcia właściwej realizacji zadania. 10. Wykonawca powinien zapewnić, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości. 11. Oferowane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym dotyczących materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 12. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w art. VIII ust.3 lit. b - e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału na sekretariacie w kopercie oznaczonej w sposób następujący: Wadium na zadanie pn.: Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Uniejów 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie art. 24 ust.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rach.: 06 9263 0000 2000 2705 2002 0001; BS Poddębice O/Uniejów podając w tytule przelewu: Wadium na zadanie pn.: Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Uniejów 7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Okoliczności zwrotu wadium i jego przepadku określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zadania - Etap I
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach