Przetargi.pl
Montaż instalacji OZE na budynkach mieszkalnych w Gminie Pszów w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Miasto Pszów ogłasza przetarg

  • Adres: 44370 Pszów, ul. Pszowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 455 88 76 , fax. 032 455 86 36
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pszów
    ul. Pszowska 534
    44370 Pszów, woj. śląskie
    tel. 032 455 88 76, fax. 032 455 86 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji OZE na budynkach mieszkalnych w Gminie Pszów w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Montaż instalacji OZE na budynkach mieszkalnych w Gminie Pszów” poprzez wykonanie prac projektowych oraz robót budowlano montażowych instalacji OZE dla mieszkańców gminy w zakresie: 1) Części 1 – Instalacji solarnej, która obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych z kolektorami cieczowymi płaskimi w 150 budynkach znajdujących się na terenie Gminy Pszów, 2) Części 2 – Instalacji fotowoltaicznej, która obejmuje zaprojektowanie, dostawę, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych na 68 budynkach na terenie Gminy Pszów, 3) Części 3 – Instalacji powietrznych pomp ciepła, która obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji powietrznych pomp ciepła do podgrzewu cwu wraz z zasobnikiem i instalacją w 32 budynkach znajdujących się na terenie Gminy Pszów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń jeśli będą wymagane obowiązującymi przepisami prawa, 2) wykonania zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi szczegółowo przez Zamawiającego robót budowlano-montażowych, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w tym między innymi robót budowlano-montażowych odpowiednio do części zamówienia: instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej, instalacji powietrznych pomp ciepła i kolektorów słonecznych do produkcji energii cieplnej, 3) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na całość zrealizowanej inwestycji oraz zapewnienia serwisu i przeglądów technicznych w okresie obowiązującej gwarancji 3. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczący realizacji inwestycji określają odpowiednio do części zamówienia Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PFU) stanowiące załączniki nr 8.1., 8.2. i 8.3. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Części 1: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł, - dla Części 2: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł, - dla Części 3: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł. Szczegółowe zapisy w tym zakresie ujęte są w pkt 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt a), b) i c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach