Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Karola Miarki 12-14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 23 45 205 , fax. 32 23 45 300
- Data zamieszczenia: 2023-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
Karola Miarki 12-14
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 23 45 205, fax. 32 23 45 300
REGON: 000026867 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://git.lukasiewicz.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:a) opracowanie wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej w oparciu o programfunkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji;b) zrealizowania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych w niniejszej dokumentacji;c) przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej;d) inne niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000,00 PLN.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299 z późn. zm.).Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: 14 1240 1343 1111 0000 2337 4270Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez portal zakupowy - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Zwrot wadium z urzędu:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b. którego oferta została odrzucona;c. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Uwaga: Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;• Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego.uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;• Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego.sytuacja ekonomiczna lub finansowa;• Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego.zdolność techniczna lub zawodowa.- Wykonawca wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie robót budowlanych (budowa, dobudowa, przebudowa lub remont) o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto.- Wykonawca wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonania modernizacji/wymiany rozdzielni elektrycznej na czynnym obiekcie, której wartość wyniosła minimum 1 000 000,00 zł. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to jest zobowiązany wykazać się realizacją części, o wartości robót powyżej wskazanej w tym punkcie.- Wykonawca wykaże on opracowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2-ch projektów budowlanych obejmujących remont, przebudowę rozdzielni elektrycznej (lub podobne – których głównym przedmiotem opracowania były instalacje elektryczne) – o wartości co najmniej 500 tys. zł- Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia tj.:a) 1 osoba (kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania;b) 1 osoba (kierownik robót branży elektrycznej) posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-02-23 - Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia
Dodano: 2024-02-13 - „Wymiana wewnętrznej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Jaworznie, ul. Zacisze Boczna 3”
Dodano: 2023-11-29 - Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 3
Dodano: 2023-11-09 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Karchowicach - etap III
Dodano: 2023-11-02 - Modernizacja instalacji wewnętrznych w lokalach mieszkalnych Domu Aktora Teatru Rozrywki przy ul. Szczecińskiej 10 w Chorzowie
Dodano: 2023-10-19 - Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego budynku mieszkalno-użytkowego w Knurowie przy ul. Stanisława Staszica 1
Dodano: 2023-09-08 - Modernizacja instalacji elektrycznej holu, klatek schodowych, korytarzy i pomieszczeń w budynku Wydziału IŚiE przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.284.30.2023.HP
Dodano: 2023-09-04 - Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły: zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-08-22 - Remont kapitalny instalacji oświetlenia awaryjnego w Kinie Kosmos i Kinie Bałtyk
Dodano: 2023-08-11