Przetargi.pl
Montaż i uruchomienie 11 (jedenastu) kompletów radiolinii

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479 , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż i uruchomienie 11 (jedenastu) kompletów radiolinii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa montażu i uruchomienia 11 przęseł radioliniowych z użyciem należących do Zamawiającego radiolinii Ceragon IP20G w relacjach pomiędzy Komendami Powiatowymi / Miejskimi Policji a Komendami Powiatowymi / Miejskimi Państwowej Straży Pożarnej w miejscowościach: Białogard, Drawsko Pomorskie, Goleniów, Gryfino, Kamień Pomorski, Łobez, Pyrzyce, Stargard, Szczecinek, Świdwin, Świnoujście zgodnie z wymaganiami w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. Ilość i zakres przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 do siwz. 2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): • 45312330-9 (montaż anten radiowych), • 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), • 71245000-7 (plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje). 3. Zamawiający wymaga podania w ofercie oprócz ceny także okresu gwarancji na montaż, prace instalacyjne i licencje, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 5. Ilekroć w niniejszym siwz przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp., jak również w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent) itp. oznacza to, iż intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Podwykonawcy: a. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom wykonawcy. b. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 2 siwz oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców osób w oparciu o umowę o pracę, jeżeli spełnione są warunki stosunku pracy określone w art. 22 § 1 K.p. 2) W terminie 5 dni roboczych od zawarcia Umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w § 1 ust. 2 umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) Pozostałe wymagania odnośnie zatrudnienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312330-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach