Przetargi.pl
Utworzenie zintegrowanego PAD dla nadleśnictw: Człopa, Mirosławiec, Płytnica, Tuczno i Wałcz w KP PSP w Wałczu

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78600 Wałcz, ul. Kołobrzeska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 500 894 , fax. 672 582 932
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1
    78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 500 894, fax. 672 582 932
    REGON: 57006451800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wałcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie zintegrowanego PAD dla nadleśnictw: Człopa, Mirosławiec, Płytnica, Tuczno i Wałcz w KP PSP w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy wraz z robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego na „Utworzenie zintegrowanego PAD dla nadleśnictw: Człopa, Mirosławiec, Płytnica, Tuczno i Wałcz w KP PSP w Wałczu”, w podziale na zakresy: - zakres 1 –Nadleśnictwo Człopa, - zakres 2 – Nadleśnictwo Mirosławiec, - zakres 3 – Nadleśnictwo Płytnica, - zakres 4 – Nadleśnictwo Tuczno, - zakres 5 – Nadleśnictwo Wałcz. - zakres 1 –Nadleśnictwo Człopa - na wieży w Człopie należy wymienić kamerę ppoż. Oraz antenę 5GHz oraz doinstalować nowa antenę 5GHz(kierunek Strzaliny). Dla nowej anteny przygotować konstrukcję wsporczą. Wykonać niezbędne okablowanie oraz ochronniki przeciwprzepięciowe. U podnóża wieży zainstalować szafę R2(wymiana istniejącej) z układem podtrzymania zasilania oraz na szczycie wieży R3 z osprzętem teletechnicznym. W pomieszczeniu PAD rezerwowym należy doinstalować komputer do obsługi systemu z monitorami 24” LED, pulpit sterowniczy, szafie rackową z układem podtrzymywania zasilania z przetwornicą i ładowarką akumulatorów. W szafie zainstalować switch zarządzalny 19”. Na konstrukcji wsporczej na budynku z PAD wymienić antenę radioliniową 5GHz. Należy zweryfikować wartość rezystencji uziemiającej przy wieży i przy PAD, ewentualnie rozbudować instalację uziemiającą o uziomy szpilkowe. - zakres 2 – Nadleśnictwo Mirosławiec – wykonanie instalacji teletechniczna i instalacji uziemiająca i odgromowa - wieża w Zaciszu Wieża ppoż. Zacisze i pom. PAD rezerwowego - zakres 3 – Nadleśnictwo Płytnica - zakres robót do wykonania w nadleśnictwie Płytnica w Nowej Szwecji obejmuje a) Montaż kamery p-poż Full HD IP na wieży (materiał Zamawiającego) b) Montaż anteny radio liniowej 5 GB na wieży c) Montaż szafki R3 na szczycie wieży d) Montaż telewizora 50” w pomieszczeniu PAD (materiał Zamawiającego) e) Wyposażenie pomieszczenia PAD w pulpit sterowniczy f) Montaż komputera w pomieszczeniu PAD do obsługi systemu (materiał Zamawiającego ) g) Montaż szafy R2 wpadł wraz z układem podtrzymywania zasilania h) Montaż instalacji antywłamaniowej na wieży i) Instalacja uziemiająca PAD i wieży j) Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych k) Instalacje teletechniczne elektryczne uziemiające i odgromowe - zakres 4 – Nadleśnictwo Tuczno – 1) Adres inwestycji – Maszt ppoż. Obręb 0086 Róża Wielka, gm. Szydłowo, pow. pilski, wielkopolskie. Zakres robót oraz kolejność ich realizacji dla całego zamierzenia budowlanego: a) Montaż anteny radio liniowej 5 GHz wraz z konstrukcją wsporczą na wysokości 40 m, z niezbędnym okablowaniem oraz ochronnikiem przeciwprzepięciowym. b) Montaż wyposażenia w szafie dystrybucyjnej - kabel miedziany RJ45. c) Zweryfikowanie wartości rezystancji uziemiającej i ewentualnie ją rozbudować o uziomy szpilkowe d) wykonanie pomiarów elektrycznych 2) Adres inwestycji: Wieża ppoż. Strzaliny dz.8096, obręb Strzaliny, gm. Tuczno, pow. wałecki województwo Zachodniopomorskie oraz pomieszczenie PAD i maszt ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, dz. 8168/2 obręb Tuczno 110, gmina Tuczno, powiat Wałecki, województwo Zachodniopomorskie. Zakres robót oraz kolejność ich realizacji dla całego zamierzenia budowlanego: a) Montaż anten radiowych 5 GHz - 2 sztuki wraz z konstrukcjami wsporczymi z niezbędnym okablowaniem oraz ochronnikiem przeciwprzepięciowym. b) Wymiana switcha zarządzalnego przemysłowego na 8-portowy Gigabit. c) Montaż wyposażenia w szafie d) Montaż akumulatorów bezobsługowych o pojemności 120 Ah 12 V - 2 sztuki - akumulator kwas żelowy. e) Zweryfikowanie wartości rezystancji uziemiającej i ewentualnie ją rozbudować o uziomy szpilkowe. f) Wykonanie pomiarów elektrycznych . - zakres 5 – Nadleśnictwo Wałcz - postępowanie dotyczy realizacji pozostałych zadań związanych z przeszyłem danych z pięciu nadleśnictw do ZPAD w KP PSP w Wałczu za pomocą radiołączy na kominie z w Wałczu. Zakres rzeczowy kształtuje się według poniższego: a) PAD rezerwowy w Nadleśnictwie Wałcz - zakres robót dotyczy robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji teletechnicznej, instalacji elektrycznej, instalacji uziemiającej i odgromowej oraz kanalizacji kablowej w pomieszczeniu rezerwowym PAD w Wałczu przy ulicy Kołobrzeskiej 1, b) Wałcz ZEC komin - zakres robót dotyczy robót budowlanych polegających na wykonaniu: instalacji teletechnicznej, instalacji elektrycznej oraz wykonanie i montaż ramek antenowych i odgromnika na kominie z w Wałczu przy ul Generała Władysława Andersa 10 c) Wałcz KP PSP – ZPAD - zakres robót dotyczy robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji części pomieszczenia stanowiska kierowania Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu na potrzeby Zintegrowanego Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego, instalacji teletechnicznej, instalacji elektrycznej oraz instalacji uziemiającej i odgromowej na dachu budynku KP PSP w Wałczu przy ul. Generała Władysława Andersa 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: przedmiarach robót oraz STWIOR – które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312330-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 11.01.2019 , o godz. 10 :00, Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone: 4.1. w pieniądzu 4.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3. w gwarancjach bankowych, 4.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku … Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: …”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt 4.2-4.5, z uwagi na obowiązek zwrotu przez Zamawiającego wadium oraz przechowywania ofert w sposób gwarantujący ich nienaruszalność, Wykonawca powinien złożyć dokument gwarancji/poręczenia w dwóch formach: • oryginału, który nie będzie w sposób trwały związany z oferta, np. w dodatkowej kopercie, • kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, którą można w sposób trwały związać z ofertą. 8. Dokument wadium wniesiony w formach określonych w ust. 4 pkt 2-5 musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu wystawiającego poręczenie lub gwarancję (gwarant), podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji (Wykonawca) i beneficjenta poręczenia/gwarancji, b) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, c) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji -Gwarant musi oświadczyć, Że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, d) określenie kwoty poręczenia/gwarancji-wadium nie może być mniejsze niż określone w ust. 4, e) określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres począwszy od upływu obowiązującego terminu składania ofert, aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą. f) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art.46 ust. 4a i 5 Pzp, g) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, h) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, i) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji- prawa z poręczenia/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami ust. 8 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium i skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 4 Pzp. 11. W przypadku gwarancji bankowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 12. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 13. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. 14. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a. nie podlega wykluczeniu z postępowania, b. spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2. 5. Potencjał podmiotu trzeciego: a. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezalenie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, c. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: •zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; •sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; •zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; •czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. d. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, e. jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w pkt. a, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 9 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wymienione w niżej wymienionych ust. 9 i 10. 10. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: formularz oferty a. Wykonawca zobowiązany jest podać na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) łączną cenę za wszystkie prace przewidziane w Kosztorysie Ofertowym (załącznik nr 1A do SIWZ). b. W przypadku składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 niniejszej SIWZ (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu); W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. d. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VII ust. 5 pkt b. SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. e. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. f. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ze zmianami), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. g. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 11. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ): a. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 11. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ): a. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 12. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: • w pkt. 8 lit. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; • w pkt. 8 lit. b. i c. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. • w pkt. 8 lit. d. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 12 pkt. a. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w ust. 12 pkt. a. powyżej. c. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 8 lit. a, składa dokument, o którym mowa w ust. 12 pkt. a. tiret 1 powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w 12 pkt. a. tiret 1 powyżej. d. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8, 9 i 12, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8, 9 i 12, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach