Przetargi.pl
„Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granu-lowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "PWiK" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11130 Orneta, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 421 462 , fax. 552 424 509
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "PWiK" Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 10
    11130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 421 462, fax. 552 424 509
    REGON: 17039992900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granu-lowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: „Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowe-go granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej obróbki powstałych osadów nad-miernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodocią-gowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie”. TRYB ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DOTYCZY ROBÓT TECHNOLOGICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I AKPIA 2. Zakres robót: 1) Roboty związane z wykonaniem dokumentacji projektowej; 2) Roboty związane z wykonaniem robót elektrycznych i AKPiA; 3) Roboty związane z wykonaniem robót technologicznych. 3. Szczegółowy zakres prac ujęty został w projekcie budowlanym oraz PFU, stanowiącym załącz-nik nr 2 o SIWZ. 4. Zamawiający posiada: a. Decyzje o pozwoleniu na budowę:  Nr Or/51/2017 z dnia 15 marca 2017 roku znak : BiA.6740.27.2017 „ Budowa budynku garażowego trzystanowiskowego w Ornecie przy ulicy Elbląskiej na działce :379 obręb: Orneta 5”,  Nr Or 78/2018 z dnia 12 kwietnia 2018 roku znak: BiA.6740.50.2018 „ Budowa wiaty stalowej w miejscowości Orneta na działce: 379 obręb : Orneta 5, 378 ob-ręb: Orneta 5” b. Zgłoszenia budowy polegające na:  „Remont budynków i budowli oczyszczalni ścieków „ Znak: BiA.6743.72.2017 z dnia 9 marca 2017 roku,  budowie sieci wodociągowej – Wodociąg spinający w ulicy Bażyńskiego w Or-necie, znak: BiA.6743.141.2017 z dnia 12 maja 2017 roku c. Projekty budowlane:  „Projekt architektoniczno-budowlany budynku garażowego „G35”  „Wodociąg spinający w ul. Bażyńskiego w Ornecie”  „Budowa wiaty stalowej”  Wyciąg z dokumentacji technicznej - Program funkcjonalno-użytkowy  Przedmiary robót. 5. Zamawiający wymaga od oferentów opracowania dokumentacji wykonawczej z branży technologicznej dotyczącej wdrożenia w istniejących obiektach technologii tlenowego, granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki osadów nadmiernych powsta-łych w procesie oczyszczania ścieków. 6. Zamawiający oczekuje propozycji wykorzystania zdemontowanych, sprawnych urządzeń technologicznych, po dokonaniu przez Wykonawcę ich remontu lub przebudowy. 7. Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia – modernizacja ma być wykonana na pracującej i czynnej Oczyszczalni Ścieków (O.Ś.) 8. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie ma możliwości całkowitego wyłączenia z użytkowania O.Ś. – ciągłość pracy oczyszczalni ma gwarantować odprowadzanie oczyszczo-nych ścieków o parametrach określonych w obowiązującym pozwoleniu wodno-prawnym dla O.Ś. w Ornecie. W tym celu należy prawidłowo wycenić roboty związane z wykonaniem instalacji tymcza-sowych służących utrzymaniu stabilnych i właściwych parametrów ścieków. Proces oczyszczania ścieków musi charakteryzować się:  Niskim kosztem eksploatacji,  Trwałą i bezawaryjną pracą,  Ograniczonym oddziaływaniem na środowisko naturalne,  Niskim wskaźnikiem energochłonności. 9. Wykaz rzeczowy zadania inwestycyjnego przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 10. Klauzule społeczne: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pe-łen etat 100% pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zama-wiający wymaga, na każde żądanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, złożenia Za-mawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników w/w wymiarze cza-su pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych w przypadku nieza-trudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umo-wę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia potwierdza-jącego zatrudnienie. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgod-nie z wymogami określonymi powyżej, zmiany te nie stanowią zmian umowy. 11. W ramach dokumentacji odbiorowej, przedstawianej Zamawiającemu przed odbiorem końco-wym prac, Wykonawca dostarczy wyniki 3-krotnych pełnozakresowych badań fizykochemicz-nych, przeprowadzonych przez akredytowane laboratorium uprawniające do wykonywania badania ścieków. Na podstawie niezależnych badań Wykonawca ma udowodnić, że oczysz-czone ścieki spełniają wymogi określone w obowiązującym pozwoleniu wodno-prawnym. 12. Całości budowy nie można powierzyć podwykonawcom. Kluczowe roboty (t.j. roboty techno-logiczne i AKPiA) muszą być wykonane przez Wykonawcę. Podwykonawcom można powie-rzyć tylko i wyłącznie roboty budowlane i elektryczne wyszczególnione w PFU. 13. Inne obowiązki Wykonawcy: a. opracowanie planu BIOZ, b. uzyskanie w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych pozwoleń, c. zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, d. przygotowanie dokumentacji po zakończeniu zadania w celu uzyskania zmiany pozwole-nia wodno-prawnego. e. maksymalny, wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisowej wynosi 24 godziny od czasu zgłoszenia zdarzenia. 14. Należy dokonać wizji lokalnej na przyszłym placu budowy i przewidzieć rozmiar prac nie-zbędnych do osiągnięcia celu oraz wziąć pod uwagę wszelkie niedogodności wynikające z ak-tualnego uwarunkowania przedmiotu zamówienia (codzienna praca oczyszczalni ścieków, istniejące drogi, nawierzchnie – konieczność przywrócenia uszkodzonych elementów do stanu pierwotnego). 15. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, pozwole-niem na budowę, PFU, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie wizji w terenie. 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego, końcowego odbioru przedmiotu umowy. Gwarancja na urządzenia ma być zgodna z warunkami posprzedażowymi udzielonymi przez producenta danego urządzenia. 17. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wska-zane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materia-łów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompa-tybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Wykazanie równoważności z przedmiotem zamówienia spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga załączenia dokumen-tów potwierdzających, iż oferta równoważna spełnia żądane parametry. 19. Zamawiający zastrzega, że zamówienie będzie realizowane tylko i wyłącznie w przypadku otrzymania środków finansowych (kredytowych). W przypadku nieotrzymania w/w środków postępowanie zostanie unieważnione.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45251000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), na cały okres związania z ofertą, który wynosi 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Rachunek bankowy Zamawiającego, na który należy wnosić wadium: Bank Millennium S.A. O/Orneta nr: 36 1160 2202 0000 0000 5954 2442 z dopiskiem: „Wadium – O.Ś. Orneta” 6. Zasady zwrotu wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwa-nie Zamawiającego do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na po-prawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamó-wienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wy-brana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. IV SIWZ oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków z wyko-rzystaniem wzoru – załącznik nr 5. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnie-nia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza w oświadczeniu informację o tych podmiotach. We wskazanym zakresie podmiot trzeci składa oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2); 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informację o tych podmiotach. We wskazanym zakresie podmiot trzeci składa oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2); 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna powinna wynosić minimalnie 5 mln zł. (słownie: pięć milionów złotych) 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczą-cych zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na samodzielnym wykonaniu co najmniej 2 zadań, polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie bądź modernizacji oczyszczalni ścieków pracującej w tech-nologii tlenowego, granulowanego osadu czynnego, o przepływowości min. 1000 m3/d oraz co najmniej 1 zadania, polegającego na budowie instalacji do tlenowego kompostowania osadów nadmiernych z oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/d, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wy-konane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane nale-życie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami pra-wa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty bu-dowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wy-konawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 7. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Za-mawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonaw-ca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w cało-ści wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. a) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przy-należności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w ory-ginale w formie pisemnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej gru-py kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współ-pracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadro-wych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 5.1), 5.2), 5.3) 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 5.1), 5.2), 5.3) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówie-nia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 10. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w pro-wadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówie-nia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i udzielonej gwarancji oraz rękojmi. 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnic-two/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zostanie zgodnie z wymogami ustawo-wymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. V SIWZ: a). Pkt V ust. 2 pkt 1) – wspólnie lub każdy partner b). Pkt V ust. 2 pkt 2) - każdy partner osobno Pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną