Przetargi.pl
Budowa kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Bisztynek w formule partnerstwa publiczno-prywatnego

Gmina Bisztynek ogłasza przetarg

  • Adres: 11230 Bisztynek, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 64 00 , fax. 897 188 603
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bisztynek
    ul. Kościuszki 2
    11230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 64 00, fax. 897 188 603
    REGON: 51074359700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bisztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Bisztynek w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Bisztynek w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (dalej: „Przedsięwzięcie”). Do obowiązków Partnera Prywatnego należeć będzie sfinansowanie robót budowlanych, wykonanie na podstawie przekazanej przez Podmiot Publiczny dokumentacji robót budowlanych oraz utrzymanie techniczne powstałej infrastruktury. Oprócz tego, Partner Prywatny pełnić będzie funkcję podmiotu zarządzającego składowiskiem odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach (Dz. z 2018 poz. 992 z późn. zm.), otrzymując z tego tytułu opłatę za przyjęcie odpadów do składowania. Szacowany okres trwania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym to ok. 25 lat (w tym Etap Inwestycyjny - ok 15 miesięcy, a Etap Utrzymania i Zarządzania – ok 23,5 roku). Przedmiotem zamówienia jest budowa kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Bisztynek w formule partnerstwa publiczno-prywatnego. Kwatera zlokalizowana będzie w miejscowości Sękity gm. Bisztynek, dz. nr 49/3 obręb Bisztynek-Kolonia dla Gminy Bisztynek, ul. T.Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek. Właścicielem działki jest Gmina Bisztynek. Do obowiązków Partnera Prywatnego należeć będzie sfinansowanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych na podstawie przekazanej przez Podmiot Publiczny dokumentacji oraz utrzymanie techniczne powstałej infrastruktury. Oprócz tego, Partner Prywatny pełnić będzie funkcję podmiotu zarządzającego składowiskiem odpadów. Szacowany okres trwania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym to ok. 25 lat (w tym Etap Inwestycyjny – ok 15 miesięcy, a Etap Utrzymania i Zarządzania – ok 23,5 roku). Zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej, którą Podmiot Publiczny przekaże Partnerowi Prywatnemu. Zakres ten może zostać doprecyzowany w trakcie dialogu konkurencyjnego. Podmiot Publiczny w celu zrealizowania przez Partnera Prywatnego opisanego wyżej przedsięwzięcia, przekaże jako wkład własny nieruchomość oraz dokumentację projektową, obejmującą projekt budowlany, kosztorys inwestorski oraz Decyzję Starosty Bartoszyckiego Nr Bi-270/12 z dnia 9 listopada 2012 roku w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę. Partner Prywatny za zrealizowanie Przedsięwzięcia otrzyma wynagrodzenie w postaci opłat ponoszonych za przyjęcie przez Partnera Prywatnego odpadów do składowania na składowisku odpadów oraz w zależności od wysokości przychodów z tego tytułu - dopłatę od Podmiotu Publicznego. Preferowanym modelem wynagrodzenia jest jednak czerpanie jak najwyższych przychodów przez Partnera Prywatnego z tytułu przyjmowania odpadów do składowania na składowisku odpadów. Ostateczna struktura wynagrodzenia, w tym maksymalny poziom dopłaty ze strony Podmiotu Publicznego zostanie ustalona w toku dialogu. Ostateczny przedmiot zamówienia, rozwiązania techniczne, zakres utrzymania i zarządzania, okres obowiązywania umowy, szczegółowy podział zadań i ryzyk oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie ustaleń poczynionych w toku dialogu konkurencyjnego oraz analizy rozwiązań proponowanych przez Partnerów Prywatnych. Podmiot Publiczny oczekuje, że w trakcie dialogu Partnerzy Prywatni w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, zaproponują optymalne rozwiązania służące realizacji przedsięwzięcia w sposób najbardziej efektywny oraz ustalą wspólnie z Podmiotem Publicznym optymalny podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: a) Pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego Nr rachunku: 72 2030 0045 1110 0000 0219 9060 w z dopiskiem przetarg na: „Udzielenie kredytu” Za uznanie, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej. c) gwarancji bankowej - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej; d) gwarancji ubezpieczeniowej - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn zm.) - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: — informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach