Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Mirocinie Średnim.

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, Rynek 1a
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    Rynek 1a
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    REGON: 970770327
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Mirocinie Średnim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Mirocin Średni poprzez przebudowę istniejącego budynku stacji SUW, budowę dwóch zbiorników wody o poj. 75,0m3 każdy, budowę nowego odstojnika popłuczyn oraz zbiornika na ścieki bytowe, wykonanie nowych utwardzeń terenu wraz z instalacjami międzyobiektowymi i niezbędnym zagospodarowaniem terenu. Zadanie obejmuje również modernizację ujęcia wody w Mirocinie Średnim polegającą na wykonaniu nowego odwiertu i budowę 3 stref pomiarowych w celu uzyskania precyzyjnej informacji o rozbiorach wody.Szczegółowy opis i zakres prac zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r,. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. od dnia składania ofert do 18.02.2023 roku.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49 96730007 0000 0000 1007 0006 z dopiskiem „Wadium – Modernizacja stacji Uzdatniania Wody w Mirocinie Średnim”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:6. wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Kożuchów, ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów;7. nazwę i adres siedziby Wykonawcy;8. kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;9. bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.11. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:1) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł;2) dotyczące zdolności technicznej i zawodowej tj.a) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody, każda o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto w tym jedna o wydajności minimum:- uzdatnianie wody surowej min. 30 m3/h,- wydajność na cele bytowo-gospodarcze i p.poż. min. 55 m3/h;b) dysponowanie następującymi osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia:- jedną osobą, która będzie pełniła kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne.Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedna osobę.Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach