Przetargi.pl
Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w Jabłówku, gmina Łabiszyn

Gmina Łabiszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, Plac 1000-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabiszyn
    Plac 1000-lecia
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092351200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w Jabłówku, gmina Łabiszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w miejscowości Jabłówko, gmina Łabiszyn.2) Lokalizacja inwestycji:działka nr: - działka nr 146/4 obręb ewidencyjny Jabłówko, gmina Łabiszyn;- działka nr143/13 obręb ewidencyjny Jabłówko, gmina Łabiszyn;- działka nr 255/3 obręb ewidencyjny Jabłówko, gmina Łabiszyn. Zakres prac: a) część technologiczna i hydrauliczna: - demontaż istniejących urządzeń i uzbrojenia wewnątrz budynku SUW;- montaż urządzeń technologicznych (filtry, aerator, pompy: płuczna, wód popłucznych, pompownia II°, zestaw hydroforowy, dmuchawa, sprężarki, system dozowania podchlorynu, system dezynfekcji UV), - montaż instalacji technologicznej i hydraulicznej (orurowanie i armatura) w oparciu o rury stalowe kwasoodporne, - instalacja przepustnic z napędami elektrycznymi, przepływomierzy i aparatury kontrolno-pomiarowej, - montaż instalacji sprężonego powietrza, - wymiana pomp głębinowych w studni nr 2 i nr 3 wraz z remontem i modernizacją studni (wymiana orurowania i armatury, wymiana obudowy studni głębinowej), - montaż dwóch zbiorników retencyjnych na wodę uzdatnioną wewnątrz budynku SUW, - przegląd stanu technicznego istniejącego odstojnika oraz remont komór odstojnika wód popłucznych, - przebudowa istniejącej instalacji odprowadzenia wód popłucznych z budynku SUW do istniejącego odstojnika wód popłucznych - montaż pompy wód nadosadowych w odstojniku wód popłucznych, - przegląd istniejącego rurociągu na odcinku odstojnik wód popłucznych – wylot do rowu, za pomocą kamery inspekcyjnej, a w przypadku złego stanu wykonanie renowacji instalacji, - instalacja odwodnienia posadzki budynku SUW, - montaż wewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacja zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych, - remont i wymiana zewnętrznych instalacji wodociągowych na odcinku studnia nr 2 – budynek SUW, - montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz ogrzewania w budynku SUW, wraz z montażem pompy ciepła, - instalacja zbiornika na odcieki z chlorowni, - instalacja zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne. b) część budowlana i ogrodzenie terenu: - roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku SUW, - remont dachu oraz docieplenie i izolacja fundamentów, - roboty remontowo-budowlane wewnątrz SUW: • remont i renowacja budynku SUW, • remont pomieszczeń (wykonanie gładzi, montaż płytek ceramicznych na ścianach SUW, montaż płytek ceramicznych posadzkowych, wykonanie odwodnienia), • posadzka w budynku SUW - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - elewacja budynku SUW, w tym ocieplenie budynku wraz z wymianą orynnowania, - wymiana ogrodzenia terenu i bramy wjazdowej, - wykonanie płyty fundamentowej pod urządzenia technologiczne w budynku SUW (filtry, aerator, zbiorniki retencyjne), - wykonanie kanałów technologicznych w budynku SUW. c) część instalacyjna elektryczna - demontaż istniejących instalacji w budynku SUW, - montaż nowej instalacji elektrycznej SUW oraz instalacji oświetleniowej na zewnątrz i wewnątrz SUW, a także instalacji sterowniczej do projektowanych urządzeń, - montaż instalacji ekwipotencjalnej, odgromowej i monitoringu, - instalacja agregatu prądotwórczego z uwzględnieniem automatycznego startu po zaniku zasilania elektrycznego obiektu z sieci energetycznej i zatrzymania po powrocie zasilania elektrycznego z sieci energetycznej. - montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie dla potrzeb własnych Stacji Ujęcia i Uzdatniania Wody w Jabłówku składającej się z 100 szt. modułów PV o mocy jednostkowej 500Wp.d) część instalacyjna w zakresie AKPiA - montaż systemu sterowania w oparciu o system PLC. - instalacja systemu SCADA. - monitoring obiektów SUW. - instalacja modułu ethernetowego dla prowadzenia zdalnego monitoringu i zdalnego układu sterowania. - instalacja uziemienia, montaż czujników poziomu i ciśnienia. e) część dotycząca zagospodarowania terenu - wykonanie nawierzchni utwardzonej na terenie stacji (dojścia i dojazdy do obiektów SUW). - zagospodarowanie zielenią. 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:a) Projekt budowlanyb) Projekty techniczne w zakresie branży:- budowlanej,- centralnego ogrzewania,- elektrycznej i AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka),- sanitarnej,- fotowoltaika.c) Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zwana w dalszej części dokumentów zamówienia STWiOR)4) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ.5) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywał będzie na Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.6) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 PZP oraz art. 101 ust. 3 PZP - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentach zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50 000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Szczegółowy opis wymagań dot. wadium opisane zostały w Rozdziale 10 SWZ dostępnym na stronie internetowej prowadzonego postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 4 000 000 zł.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa ppkt. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.2) zdolności technicznej lub zawodowej:wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:Wykonawca przedstawi, że wykonał minimum dwie roboty budowlane o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) każda z robót polegająca na: modernizacji lub przebudowie lub remoncie lub budowie lub montażu urządzeń/wyposażenia Stacji Uzdatniania Wody w zakresie jednej, dwóch lub trzech części/branż opisanych poniżej tj.:a) Części/Branży Technologicznej, Hydraulicznej Stacji Uzdatniania Wody, w zakresie między innymi:• urządzenia technologiczne np.: filtry, aeratory, pompy: płuczne, wód popłucznych, pompowni, zestawu hydroforowego, dmuchaw, sprężarek, systemu dozowania podchlorynu, system dezynfekcji UV itp.),• instalacje technologicznej i hydraulicznej (orurowanie i armatura),• instalacje przepustnic z napędami elektrycznymi, przepływomierze i aparatura kontrolno-pomiarowa,• instalacje sprężonego powietrza,• pompa/y głębinowe studni,• orurowanie i armatura,• zbiorniki retencyjne na wodę uzdatnioną wewnętrzne lub zewnętrzne,• komory odstojnika wód popłucznych,• instalacje odprowadzenia wód popłucznych,• pompy wód nadosadowych,• odstojniki wód popłucznych,• zbiornika na odcieki z chlorowni,• zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne,• Innych robót branżowychb) Części/Branży Elektrycznej Stacji Uzdatniania Wody w zakresie między innymi:• instalacji budynku SUW,• instalacji elektrycznej SUW a także instalacji sterowniczej do projektowanych urządzeń,• instalacji ekwipotencjalnej, odgromowej i monitoringu,• instalacja agregatu prądotwórczego z uwzględnieniem automatycznego startu po zaniku zasilania elektrycznego obiektu z sieci energetycznej i zatrzymania po powrocie zasilania elektrycznego z sieci energetycznej.• Innych robót branżowychc) Części/Branży Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA) Stacji Uzdatniania Wody w zakresie między innymi:• montażu systemu sterowania w oparciu o system PLC.• Instalacji systemu SCADA.• Monitoringu obiektów SUW.• Instalacji modułu ethernetowego dla prowadzenia zdalnego monitoringu, zdalnego układu sterowania.• Instalacja uziemienia,• montażu czujników poziomu i ciśnienia;• Innych robót branżowychwraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ;UWAGA!Z załączonych dokumentów dot. wiedzy i doświadczenia (np. referencje, protokoły odbioru) musi wynikać, że zakres prac wymienionych w referencjach mieści się w zakresie określonym w SWZ tj. co do części/branż i minimalnej wartości robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach