Gmina Łabiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 89-210 Łabiszyn, pl. 1000-lecia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 384 40 52 , fax. 52 384 41 77
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabiszyn
pl. 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 384 40 52, fax. 52 384 41 77
REGON: 092351200 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie, dz. Nr 203/15 obręb ewidencyjny Łabiszyn. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę jednostopniowego systemu filtracji wody na dwustopniowy, realizowany przez układ dwóch filtrów ciśnieniowych, współpracujących z mieszaczem wodno – powietrznym (areatorem) i urządzeniami do podawania sprężonego powietrza. 2) Zakres robót obejmuje: a) - montaż instalacji II° filtracji w istniejącej przepompowni; b) - montaż dwóch filtrów ciśnieniowych, c) - montaż mieszacza wodno – powietrznego (areatora), d) - wykonanie instalacji II° filtracji, e) - montaż urządzeń do podawania sprężonego powietrza, f) - wykonanie uzbrojenia instalacji, g) - wykonanie zewnętrznej instalacji wód popłucznych, h) - instalację odwadniającą kanał technologiczny, i) - instalację wentylacji w przepompowni II°, j) - zmianę istniejącego wyposażenia pompowni II°, k) - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z rozbudową systemu sterowania w zakresie branży elektrycznej i AKPiA l) - wykonanie kanałów technologicznych wraz z fundamentami pod urządzenia, m) - zmianę lokalizacji drzwi wejściowych do pompowni, n) - przebudowę istniejących schodów. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: Załączniku nr 7 - przedmiar Załączniku nr 8 - dokumentacja projektowa część opisowa: branża sanitarna, ochrona środowiska Załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.1 Załączniku nr 10 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.2 Załączniku nr 11– dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.3 Załączniku nr 12 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 2.1 Załączniku nr 13 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 2.2 Załączniku nr 14 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 3 Załączniku nr 15 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 4 Załączniku nr 16 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 5 Załączniku nr 17 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 6 Załączniku nr 18 – dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 7 Załączniku nr 19 – dokumentacja projektowa część opisowa branża: elektryczna i AKPiA Załączniku nr 20 – dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA : rys E.1 schemat blokowy zasilania Załączniku nr 21 – dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA : rys. E.2 instalacja koryt Załączniku nr 22 – dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA: rys E.3 instalacja istniejącej szyny wyrównawczej Załączniku nr 23 – dokumentacja projektowa część opisowa branża konstrukcyjna Załączniku nr 24 – dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 1 Załączniku nr 25 – dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 2 Załączniku nr 26 – dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 3 Załączniku nr 27 – dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 4 Załączniku nr 28 – dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 5 Załączniku nr 29 – dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 6 4) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „PAŁUKI” Żnin O/Łabiszyn Nr 78 8181 0000 0015 0024 2000 0009 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000- lecia 1 w kancelarii pok. 14, lub załączyć do oferty. 6.Niewniesienie wadium w terminie w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie te składa każdy z Wykonawców) 2) inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy stanowiący integralną część formularza ofertowego 3) UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia kopert z ofertami, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego do SIWZ wzoru. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w Jabłówku, gmina Łabiszyn
Dodano: 2024-04-15 - „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Marianach”
Dodano: 2023-02-28 - Budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie
Dodano: 2019-01-16 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Górale
Dodano: 2018-06-18 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Górale
Dodano: 2018-04-19 - Rozbudowa systemu filtracyjnego stacji uzdatniania wody w Szostce
Dodano: 2018-04-06 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Górale
Dodano: 2018-04-06 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Górale
Dodano: 2018-03-12 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Górale
Dodano: 2018-02-21 - Budowa stacji uzdatniania wody wykonywana w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Radziejowie III etap wraz z budową stacji uzdatniania wody”
Dodano: 2017-11-21