Przetargi.pl
Modernizacja punktu zlewnego ścieków dowożonych w oczyszczalni ścieków w Słupsku

Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. E. Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8426051 do 57,59 8400039 , fax. 059 8422207, 0590840 00 39
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.
    ul. E. Orzeszkowej 1
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, fax. 059 8422207, 0590840 00 39
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wodociagi.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja punktu zlewnego ścieków dowożonych w oczyszczalni ścieków w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja punktu zlewnego ścieków dowożonych, polegająca na dostawie fabrycznie nowego wyposażenia punktu zlewnego wraz z wykonaniem robót budowlanych, montażem i uruchomieniem urządzeń łącznie z podłączeniem do istniejącego układu sterowania w oczyszczalni ścieków w Słupsku przy ul. Sportowej 73 na działce Nr 59. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej inwestycji na potrzeby zgłoszenia wykonania robót budowlanych do organu administracji budowlanej, 2) wykonanie przebudowy istniejącego dojazdu oraz dojść pieszych do punktu zlewnego (powierzchnia dojazdu ok. 200 m2; powierzchnia dojść pieszych ok. 30 m2 ). 3) demontaż istniejących urządzeń technicznych (w szczególności: separatora oraz szafki sterowniczej); 4) wykonanie zasilania elektrycznego punktu zlewnego odpowiedniego dla nowych urządzeń, z 20% zapasem mocy; 5) remont pomieszczenia punktu zlewnego obejmujący wykonanie posadzki z gresu technicznego klasy min. R 12. grubości 14 mm oraz dwukrotne pomalowanie hali od wewnątrz wraz z uprzednim przygotowaniem powierzchni (odtłuszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne); 6) dostawę i montaż nowych urządzeń punktu zlewnego. Wydajność instalacji – min. 80 m3/h. 7) wykonanie niezbędnych prac i robót budowlanych towarzyszących wymianie urządzenia bez ingerencji w istniejący strop. Zamawiający wymaga dostosowania nowych urządzeń do istniejącej infrastruktury tj. wykorzystania istniejącej hali oraz rurociągów odpływowych, istniejącego zbiornika ścieków oczyszczonych oraz istniejącego punktu podłączenia pojazdów asenizacyjnych; 8) dostawę i zainstalowanie systemu automatyki do sterowania urządzeniami wraz z aplikacją biurową oraz drukarką do wydruku raportów z dostaw ścieków do stacji zlewczej. 9) opracowanie i dostarczenie DTR urządzeń, instrukcji obsługi, schematów technologicznych i elektrycznych; 10) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi punktu zlewnego. 11) przeprowadzenie rozruchu technologicznego. 3.3. Zamawiający wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 3.4. Celem przeprowadzanej modernizacji punktu zlewnego jest osiągnięcie założonych efektów technologicznych tj.: stacja zlewna musi zapewniać minimalną przepustowość 80m3/h oraz zapewniać separację zanieczyszczeń stałych na sicie o perforacji nie większej niż 20 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty - załącznik nr 1 do IDW. 2) Wykaz Cen - załącznik nr 1.1 do IDW. 3) Zaparafowana Karta Gwarancyjna – załącznik nr 5 do IDW. 4) Oświadczenie wymienione w punkcie 8.1. IDW. 5) Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej. 6) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach