Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, ul. E. Orzeszkowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8426051 do 57,59 8400039 , fax. 059 8422207, 0590840 00 39
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 1
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, fax. 059 8422207, 0590840 00 39 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wodociagi.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia punktu zlewnego ścieków dowożonych wraz z montażem na terenie oczyszczalni ścieków w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia punktu zlewnego ścieków dowożonych wraz z montażem w oczyszczalni ścieków w Słupsku, polegająca na demontażu istniejącego urządzenia stacji zlewnej, dostawie fabrycznie nowego wyposażenia punktu zlewnego wraz z wykonaniem robót budowlanych niezbędnych do jego zamontowania, montażem i uruchomieniem urządzeń łącznie z podłączeniem do istniejącego układu sterowania w oczyszczalni ścieków w Słupsku przy ul. Sportowej 73 na działce Nr 59. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie niezbędnej dokumentacji techniczno-projektowej inwestycji na potrzeby wykonania robót, w tym: projekt zasilania elektrycznego Urządzenia, projekt przyłączenia do instalacji sanitarnych i technologicznych, 2) demontaż istniejących urządzeń technicznych (w szczególności: separatora oraz szafki sterowniczej); 3) dostawę i montaż nowych urządzeń punktu zlewnego. Wydajność instalacji – min. 80 m3/h. 4) wykonanie niezbędnych prac i robót budowlanych, instalacji technologicznych i energetycznych (podłączenie do istniejących instalacji), towarzyszących wymianie urządzenia bez ingerencji w istniejący strop. Zamawiający wymaga dostosowania nowych urządzeń do istniejącej infrastruktury tj. wykorzystania istniejącej hali oraz rurociągów odpływowych, istniejącego zbiornika ścieków oczyszczonych oraz istniejącego punktu podłączenia pojazdów asenizacyjnych; 5) dostawę i zainstalowanie systemu automatyki do sterowania urządzeniami wraz z aplikacją biurową oraz drukarką do wydruku raportów z dostaw ścieków do stacji zlewczej. 6) opracowanie i dostarczenie DTR urządzeń, instrukcji obsługi, schematów technologicznych i elektrycznych; 7) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi punktu zlewnego. 8) przeprowadzenie rozruchu technologicznego Urządzenia po wykonanych pracach poprzez uruchomienie tego Urządzenia zainstalowanego zgodnie z wymaganiami Umowy, 9) w wyniku przeprowadzenia rozruchu technologicznego uzyskanie potwierdzenia w Protokole odbioru końcowego robót, spełnienia wymagań dla przedmiotu zamówienia, w tym zakładanych efektów technologicznych określonych przez Zamawiającego w pkt. 1 ppkt 1) OPZ, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.3. Zamawiający wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 3.4. Celem przeprowadzanej modernizacji punktu zlewnego jest osiągnięcie założonych efektów technologicznych tj.: stacja zlewna musi zapewniać minimalną przepustowość 80m3/h oraz zapewniać separację zanieczyszczeń stałych na sicie o perforacji nie większej niż 20 mm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty - załącznik nr 1 do IDW. 2) Wykaz Cen - załącznik nr 1.1 do IDW. 3) Zaparafowana Karta Gwarancyjna – załącznik nr 5 do IDW. 4) Oświadczenie wymienione w punkcie 8.1. IDW. 5) Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej. 6) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną