Przetargi.pl
„Modernizacja przebudowa wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14” - zaprojektuj i wybuduj.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 47 701 3103 , fax. 47 701 2002
  • Data zamieszczenia: 2023-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 47 701 3103, fax. 47 701 2002
    REGON: 670897379
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja przebudowa wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14” - zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Modernizacja przebudowa wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14” - zaprojektuj i wybuduj.Adres którego dotyczy zamówienie: ul. Energetyków 14, 26-600 RadomPrzedmiot zamówienia składa się z trzech etapów:Etapu I w którego zakres wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej , przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami decyzji, uzgodnień, opinii, na wykonanie robót budowlanych, harmonogramu wykonania poszczególnych etapów robót,Etapu II w którego zakres wchodzi realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu budowlanego.Etapu III w którego zakres wchodzi dostawa i montaż kompletnej linii diagnostycznej wraz z wyposażeniem stacji diagnostycznej zgodnie z założeniami PFU oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Finansów oraz Ministra Obrony Narodowej w sprawie badań technicznych pojazdów służb. z dnia 7 marca 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 448) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w 1 – Program Funkcjonalno Użytkowy PFU.2 – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia.3 – Schemat pomieszczeń4 – Schemat kamer.5 - Wytyczne Nr 3 Komendanta Głównego Policji w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych PolicjiPodstawa opracowania1. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454),2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225),3. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1679),4. obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym.ZAKRES ROBÓT Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na budowę, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych i dostawę wyposażenia, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego (dalej także „PFU”) W zakres przedmiotu niniejszej umowy wchodzi:• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,• opracowanie dokumentacji wykonawczej,• przeprowadzenie wszelkich czynności w celu uzyskania odpowiednich pozwoleń i decyzji, • pełnienie nadzoru autorskiego, • wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją.• Dostawa i montaż z uruchomieniem kompletnej linii diagnostycznej oraz wyposażenia stacji diagnostycznej zgodnie z założeniami PFU oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Finansów oraz Ministra Obrony Narodowej w sprawie badań technicznych pojazdów służbowych z dnia 7 marca 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 448)UWAGA!W związku z brakiem inwentaryzacji budynku diagnostyki zamawiający przed złożeniem oferty nakłada obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej. W przypadku nie wykonania wizji lokalnej w terminie wskazanym przez zamawiającego lub w terminie innym ustalonym indywidualnie na wniosek wykonawcy oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. pkt 18 ustawy Pzp.Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem odbycia wizji lokalnej zgodnie z załączonym wzorem protokołu.Terminy wizji lokalnej: 1) 18.04.2023r. od godz. 8.00 do godz. 12.00. 2) 20.04.2023r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.Zamawiający oczekuje wcześniejszej telefonicznej deklaracji wykonawcy zainteresowanego odbyciem wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez zamawiającego.W celu indywidualnego ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej lub deklaracji odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez zamawiającego należy kontaktować się telefonicznie z inspektorem nadzoru od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 na numery: (47) 701 -23-53, (47) 701 -21-68, (47) 701 -23-66.Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMIZgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy.Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 5 lat gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy i min. 3 lat gwarancji producenta na dostarczone wyposażenia stacji diagnostycznej oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach