Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie realizowana w ramach projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Józefów i Borowina oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie”

Gmina Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23460 Józefów, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 878 133 , fax. 84 6878133 wew. 48
  • Data zamieszczenia: 2017-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
    ul. Kościuszki 37
    23460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 846 878 133, fax. 84 6878133 wew. 48
    REGON: 95036910300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie realizowana w ramach projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Józefów i Borowina oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Józefów. W ramach inwestycji przewiduje się budowę dwu – ciągowej mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków pracującej w równoległym, zblokowanym systemie KA/FR. Rozbudowa obejmować będzie: - budowę nowego punktu zlewnego ścieków dowożonych - budowę dwóch nowych zbiorników żelbetowych systemu KA/FR; - rozbudowę budynku technologicznego wraz z magazynem osadu; - modernizację przepompowni głównej - budowę stopnia mechanicznego oczyszczania ścieków; - budowę węzła gospodarki osadowej – prasa, higienizacja, granulator; - budowę systemu dozowania reagentów; - budowę systemu pomiarowego ścieków oczyszczonych; - budowę systemu sterowania procesem oczyszczania ścieków w oparciu o stężenie tlenu i wartości Redox w komorach napowietrzania; - przebudowę ciągów pieszo – jezdnych. Powierzchnia terenu przewidzianego pod oczyszczalnię zamknie się w obrębie istniejącej działki oczyszczalni ścieków. Istniejące ogrodzenie należałoby przesunąć do granicy działki. W trakcie rozbudowy przewiduje się wykorzystanie części istniejących obiektów oczyszczalni: - adaptacja zbiornika BIO-PAK na zbiornik retencyjny ZR i komorę stabilizacji tlenowej osadu KSTO; - Remont pomieszczeń istniejącego budynku technicznego. Obiekty przewidziane do likwidacji: - budynek punktu zlewnego; - studnia zbiorcza ścieków dowożonych; - technologiczne rurociągi między obiektowe oczyszczalni BIO-PAK. 2.2. Zamówienie obejmuje również utworzenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) oraz utrzymanie go przez okres 5 lat, ( tzn. wszelkie koszty związane z utrzymaniem i obsługą leżą po stronie wykonawcy). Serwis ten powinien być zaawansowaną platformą internetową, która daje możliwość komunikacji i załatwienia drogą elektroniczną szerokiego zakresu spraw na linii Klient (odbiorca) a Zakład Wodociągów i Kanalizacji, poprzez obsługę indywidualnych profili odbiorców usług komunalnych. Serwis pozwoli na uruchomienie aplikacji umożliwiającej obsługę płatności wynikających z opłat za wodę i ścieki na rzecz zakładu. Mieszkaniec w ramach tej aplikacji ma możliwość zapoznania się z wysokością zobowiązań, które zostały mu naliczone. Serwis będzie posiadał następujące funkcje: 1) Pobieranie wniosków o wydanie warunków przyłączeniowych; 2) Możliwość zawierania umów przyłączeniowych i dostawę wody; 3) Sprawdzanie stanu rozliczeń za usługi komunalne; 4) Podawanie przez odbiorców stanu odczytu wodomierza; 5) Wnoszenie uwag, zgłoszeń i zapytań; 6) Płatności online - opłacenie wybranych należności poprzez system bankowości internetowej; 7) Będzie współpracował z obecnym programem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji służącym do rozliczania zużycia wody. Jednocześnie serwis umożliwia publikację informacji dotyczących: • aktualnych taryf za wodę i ścieki; • komunikatów np. o okresowym wyłączeniu wody, awariach, przewidywanych terminach remontów i innych; • wzorów dokumentów takich jak: regulamin, wzory umów i inne dokumenty. Serwis ten musi spełniać wymogi dostępu do treści publikowanych w Internecie dla osób niepełnosprawnych. Serwis powinien być responsywny, tzn. jego wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, gdy użytkownik przegląda go na tablecie, czy na smartfonie. 2.3 Wykonawca w ramach zamówienia powinien uzyskać i dostarczyć zamawiającemu certyfikat świadczący o tym, że granulat powstały z przerobionego osadu nadaję się jako środek poprawiający właściwości gleby, używany przez rolników. Etap uzyskania certyfikatu i zakres prac jaki należy wykonać został opisany w załączniku nr 8 do SIWZ. 2.4. Całość zadnia podzielona jest na 2 etapy, których zakres opisany jest szczegółowo w przedmiarach robót i przedstawia się następująco: Pozycja z przedmiaru robót (wg tabeli elementów scalonych) I ETAP Cały przedmiar robót Branża budowlana - zbiorniki (reaktory) KA-FR Cały przedmiar robót Branża budowlana - budynki, wiata, fundamenty Przedmiar robót – Technologia - rozdział 2.1 Punkt zlewny ścieków dowożonych Przedmiar robót – Technologia - rozdział 2.2 Zbiornik ścieków dowożonych Przedmiar robót – Technologia - rozdział 2.3 Przepompownia główna PG1 Przedmiar robót – Technologia - rozdział 2.4 Budynek technologiczny Pozycja z przedmiaru robót (wg tabeli elementów scalonych) II ETAP Cały przedmiar robót Branża elektryczna- automatyka Cały przedmiar robót Branża drogowa Przedmiar robót – Technologia - rozdział 1 Roboty demontażowe Przedmiar robót – Technologia - rozdział 2.5 Zbiornik retencyjny Przedmiar robót – Technologia - rozdział 2.6 KSTO Przedmiar robót – Technologia - rozdział 2.7 Reaktor KA/FR ciąg nr 1 i ciąg nr 2 Przedmiar robót – Technologia - rozdział 3 Sieci międzyobiektowe Przedmiar robót – Technologia - rozdział 4 Stanowisko prób i analiz Przedmiar robót – Technologia - rozdział 5 Dostawa urządzenia wysokociśnieniowego typu WUKO Utworzenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) 2.5. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej stanowią załączniki: Załącznik nr 8 do SIWZ – Projekt budowlany Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót Załącznik nr 11 do SIWZ – Projekt wykonawczy Załącznik nr 12 do SIWZ - Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.6. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 2.7. Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie: - robót związanych z budową konstrukcji zbiornika (zbrojarz, cieśla, murarz) - operatorów koparek - robót budowlanych - elektryków - pracowników wykonujących roboty technologiczne i instalacyjne jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 2.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7 czynności. 2.11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wszelkie uzgodnienia z zarządcami dróg, w pasie których będą prowadzone roboty budowlane ( tymczasowe organizacje ruchu, itp.) leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kosztorysu powykonawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 5.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy wnieść na cały okres związania ofertą. 5.3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.02.2017 r. do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. 5.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu O/Józefów, nr konta 49 9644 1033 2007 3300 1401 0032 z dopiskiem „Wadium na modernizację oczyszczalni”. 5.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 5.2. ppkt. 2-5 oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, muszą być przypisane do konkretnego postępowania. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powinny także zawierać klauzule o nieodwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 13.1 SIWZ (Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, Biuro Obsługi Interesanta w terminie do dnia 14.02.2017 roku, godz. 10.00). 5.6. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach