Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni dróg i chodników powiatowych – remont nawierzchni jezdni dróg powiatowych

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni dróg i chodników powiatowych – remont nawierzchni jezdni dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    § 1. Zakres robót: Remont nawierzchni jezdni dróg powiatowych: 1) Droga powiatowa Nr 1621 O w miejscowości Nowy Świętów na długości 629,0 m - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm – analogia oczyszczenie krawędzi istniejącej nawierzchni na powierzchni 377,40 m2, - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 2 684,70 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczna asfaltową mechanicznie w ilości 134,235 t, - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 2 684,70 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4cm (warstwa ścieralna) BA jak dla KR 3 na powierzchni 2 684,70 m2, 2) Droga powiatowa Nr 1621 O w miejscowości Nowy Świętów – włączenia - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 121,050 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4cm (warstwa ścieralna) BA jak dla KR 3 na powierzchni 121,050 m2, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 2 szt, - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 64,0 m, - ława pod krawężniki betonowa z oporem w ilości 3,840 m3, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*22 cm na podsypce piaskowej na długości 64,0 m, 3) Droga powiatowa Nr 1617 O w miejscowości Jarnołtówek na długości 399 m - roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 5cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km – interpolacja na powierzchni 279,0 m2, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 279,00 m2, - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 2 144,60 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4cm (warstwa ścieralna) BA jak dla KR 3 na powierzchni 2 144,60 m2, 4) Droga powiatowa Nr 1617 O w miejscowości Jarnołtówek – wjazd do Aleksandrówki - koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni i chodników na powierzchni 60,75 m2, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 18,225 m3, - dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1km – krotność= 5 w ilości 18,225 m3, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 25 cm mieszanka kruszyw łamanych na powierzchni 60,75 m2, - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni 60,75 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4cm (warstwa ścieralna) BA jak dla KR 3 na powierzchni 60,75 m2, - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30*40 cm w gruncie kat. III-IV na długości 22,50 m, - ława pod krawężniki betonowa z oporem w ilości 1,350 m3, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm na podsypcie piaskowej na długości 22,50 m Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze w robót i on stanowi podstawę do wyceny oferty. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót ( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót ), I inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Kategoria obciążenia ruchem KR-3. Klasa drogi „Z” § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2)Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca we własnym zakresie wykonana projekt tymczasowej organizacji ruchu i na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót 4) Roboty związane z remontem dróg powiatowych : - prowadzone na podstawie zgłoszenia robót art. 30 ustawy Prawo budowlane, 5) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie remontu drogi odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z remontem nawierzchni dróg Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach