Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
REGON: 531412792 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 : Budowa nowej alejki na cmentarzu komunalnym polegająca na wykonaniu m. in.: nowej alejki z kostki polbruk wraz z obrzeżami i podbudowąDodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia m.in. (dla Części 1):1) geodezyjny koszt obsługi budowy,2) koszt wykonania mapy powykonawczej dla budowy nowej alejki,3) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej dla budowanej alejki,4) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, wraz z niezbędną dokumentacją,5) koszty badań i ekspertyz (badania laboratoryjne materiałów i gruntów wraz z opracowaniem dokumentacji; badania kontrolne betonu; wskaźniki zagęszczenia gruntu; warstw podbudowy itp.),6) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,7) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,8) koszty dozoru budowy,9) koszty wywozu odpadów na wysypisko,10) koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,11) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,12) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,13) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, pomiarów (w tym pomiarów zerowych), testów itp.14) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków WykonawcySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i części 2 zawiera Załącznik nr 1 do SWZ- dokumentacja technicznaCzęść 2 : Modernizacja nawierzchni na drodze dojazdowej do cmentarza komunalnego polegające na wykonaniu m. in. nawierzchni z kostki.Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia m.in. (dla Części 2):1) geodezyjny koszt obsługi budowy,2) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej dla modernizowanej nawierzchni,3) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, wraz z niezbędną dokumentacją,4) koszty badań i ekspertyz (badania laboratoryjne materiałów i gruntów wraz z opracowaniem dokumentacji; badania kontrolne betonu; wskaźniki zagęszczenia gruntu; warstw podbudowy itp.),5) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,6) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,7) koszty dozoru budowy,8) koszty wywozu odpadów na wysypisko,9) koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,10) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,11) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,12) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, pomiarów (w tym pomiarów zerowych), testów itp.13) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków WykonawcySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i części 2 zawiera Załącznik nr 1 do SWZ- dokumentacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja nawierzchni dróg na terenie gminy Prószków
Dodano: 2024-04-03 - Wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych w gminie Praszka
Dodano: 2024-01-31 - Przebudowa drogi gminnej ul. Młyńska w m. Krępna
Dodano: 2023-12-03 - Remont ul. Konopnickiej w Grodkowie
Dodano: 2023-10-24 - ”Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kuźnica Ligocka”
Dodano: 2023-10-05 - Droga dojazdowa do gruntów rolnych – Kolonia II w Osieku Grodkowskim
Dodano: 2023-06-14 - Przebudowa odnogi ul. Korfantego w Żyrowej
Dodano: 2023-06-14 - Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Prószków w 2023 r.
Dodano: 2023-04-11 - „Przebudowa drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice – Leśnica – Zalesie Śląskie naodcinku Leśnica – Lichynia wraz z budową ścieżki rowerowej oraz przebudową drogowych obiektów inżynierskich”
Dodano: 2023-04-11 - Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza w Grodkowie
Dodano: 2023-03-06